Pääkallo.fi

Oilers 2024-2025

Viestejä
12
Kannattaa luottaa.
EräViikingit - Oilers pelikin on keskiviikkona 8.1. klo 12:00 Energia Areenalla.
Todella naurettavat ottelu ajankohdat:ROFLMAO::ROFLMAO: En pääse itse kyllä paikalle töiden vuoksi, enkä usko monen muunkaan pääsevän mikä on turhauttavaa. Toivottavasti seuroilla alkasi vähän järki rullaamaan, jotta myös me TYÖSSÄKÄYVÄT voimme päästä nauttimaan peleistä. Kiva kuitenkin ettei kaikki pelit ole klo 12:00.

-Takatolppa Markku
 
Viestejä
1,479
Todella naurettavat ottelu ajankohdat:ROFLMAO::ROFLMAO: En pääse itse kyllä paikalle töiden vuoksi, enkä usko monen muunkaan pääsevän mikä on turhauttavaa. Toivottavasti seuroilla alkasi vähän järki rullaamaan, jotta myös me TYÖSSÄKÄYVÄT voimme päästä nauttimaan peleistä. Kiva kuitenkin ettei kaikki pelit ole klo 12:00.

-Takatolppa Markku
Mikäköhän syy näissä oudoissa alkamisajankohdissa on?
 
Viestejä
311
Nääh, kuka niitä randomkatsojia tarvitsee? Lajiniilojahan siellä katsomossa vain on.

Taisi Oilersilla olla yksi perjantaipeli merkattu alkavaksi klo 20. Sekin on erittäin toimiva alkamisaika jos halutaan seuran junioreita houkutella paikalle.
Kaikille jotain. Lapsille päiväpeli ja aikuisille iltapeli. :D
 
Viestejä
311
Mikäköhän idea tossa Supercupissa on? Somen perusteella tän illan pelissä on "tuplapanos" mut mulle on ainaki jääny epäselväks että mikä toi Supercup on. Ilmeisesti siis Suomen mestari pelaa Suomen cupin voittajaa vastaan, mutta onko siinä mitään muuta? Miksi tollanen edes pelataan? Varsinkin jos se pitää pelata tuplapanos-otteluna Fliiga-ottelun yhteydessä. Henk.kohtaisesti en näe kyllä tuossa mitään lisäarvoa, mutta ehkä joku muu näkee.
 
Viestejä
778
Mikäköhän idea tossa Supercupissa on? Somen perusteella tän illan pelissä on "tuplapanos" mut mulle on ainaki jääny epäselväks että mikä toi Supercup on. Ilmeisesti siis Suomen mestari pelaa Suomen cupin voittajaa vastaan, mutta onko siinä mitään muuta? Miksi tollanen edes pelataan? Varsinkin jos se pitää pelata tuplapanos-otteluna Fliiga-ottelun yhteydessä. Henk.kohtaisesti en näe kyllä tuossa mitään lisäarvoa, mutta ehkä joku muu näkee.
Aikaisemmin nämä oli erillinen ottelu ennen liigan alkua, nykyisin seurat on halunneet vetää tuplapanos-otteluna. Oletan, että asia liittyy liigan lisääntyneisiin pelimääriin.
 
Viestejä
311
Aikaisemmin nämä oli erillinen ottelu ennen liigan alkua, nykyisin seurat on halunneet vetää tuplapanos-otteluna. Oletan, että asia liittyy liigan lisääntyneisiin pelimääriin.
Siis juu näin mäki oletan että on mut en mä silti tajua että tollanen pitää sit väkisin pitää tuossa jos kerran ottelumäärä on jo muutenkin niin iso ettei voida pelata erillisenä pelinä. Pelimäärät alas ja pelataan tällaisetkin pelit erikseen, tai sitten tää Supercup kokonaan pois. Itse olen kyllä sen kannalla että pelimäärää pitäisi vähentää huomattavasti.
 
Viestejä
1,479
Siis juu näin mäki oletan että on mut en mä silti tajua että tollanen pitää sit väkisin pitää tuossa jos kerran ottelumäärä on jo muutenkin niin iso ettei voida pelata erillisenä pelinä. Pelimäärät alas ja pelataan tällaisetkin pelit erikseen, tai sitten tää Supercup kokonaan pois. Itse olen kyllä sen kannalla että pelimäärää pitäisi vähentää huomattavasti.
Asiaa!!!
 
Viestejä
318
Kausi juuri ja juuri alkanut ja joukkue näyttää väsyneeltä ja hitaalta. Erikoistilanteiden puolustaminen oli Pixbo-ottelussa ja tässä viimeisimmässä aivan kamalaa. Hirveeltä näyttää.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
OLS - SPV
15.00
4.405.201.53
LASB - Happee
7.10 18.30
10.008.001.18
F-liiga N
1X2
1X2
Welhot - SB-Pro
18.00
6.405.901.34
Classic - FBC Loisto
7.10 18.30
1.256.408.25
Divari
1X2
1X2
M-Team - SalBa
15.00
1.814.603.15
Karhut - LNM
16.00
1.674.903.55
SB Vantaa - Josba
17.00
3.704.951.63
Näytä kaikki
>
Viestejä
12
Voi ei mikä nöyryytystappio eilen tuli. Krp pelasi kyllä loistavasti ja onnistui hyödyntämään maalipaikat. Mutta ei saataisi kyllä 11 maalia pelissä päästää. Puolustusta pitäisi parantaa niin voitaisiin mestaruus voittaa!!
 
Viestejä
443
Kausi juuri ja juuri alkanut ja joukkue näyttää väsyneeltä ja hitaalta. Erikoistilanteiden puolustaminen oli Pixbo-ottelussa ja tässä viimeisimmässä aivan kamalaa. Hirveeltä näyttää.
No jos kentällisen verran kärkikenttien ukkoja ja ykkösveskari on lasaretissa, niin eipä ihmekään jos pahalta hirveältä KrP:tä vastaan. Karvausta on myös entisestään nostettu eilisen perusteella. En ole ihan varma onko voittava taktiikka ainakaan tämän hetken rosterilla karvata jatkuvasti aivan päädystä asti jotain KrP:tä tai vaikka Indiansia vastaan. Muita vastaan varmaan toimiikin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös