Oilersin ottelutapahtumaahan ei varsinaisesti voi kehua eteenpäin menosta. Hidastuksetkin olivat jo kymmenisen vuotta sitten hallilla nähtävissä, mutta niistä on sittemmin jostain syystä luovuttu. Vaatisi varmaan yhden käsiparin lisää nykyisten lisäksi.Kyllä kaipasin uusintoja ja hidastuksia taululle perjantaina Espoon Derbyssä. Luulisi Oilersin kokoisella organisaatiolla olevan paukkuja tämän toteuttamiseksi, kun se ei oikeasti ole iso ponnistus,sillä signaali on tyrkyllä lähetyksen tekijöiltä. Uusi toiminnanjohtaja Henry Arrhenius - otapa koppi tästä. Voisin tulla helpommin toistekin peliä katsomaan, jos vastinetta 20 euron lipulle saisi vaikka tällä tavalla hiukan lisää.
Samaan aikaan lipun hinta tosiaan noussut vuosien varrella ja kyllä tuolla 15-20 euron hinnalla omastakin mielestäni pitäisi jo jotain tapahtumalta odottaa. Pienillä panostuksilla esim ruokatarjontaan tai vaikka niihin hidastuksiin saisi aika paljon lisää viihtyvyyttä, mutta nyt melkein kaikessa mennään siitä mistä rima on matalin.
Vehkaoja jossain haastattelussa aikoinaan mainitsi Tapiolan hallin olevan niin huono, ettei sinne edes viitsi yrittää tapahtumaa kehittää. Jotenkin kai tämänkin ymmärrän, varmaan sama tilanne ollut jossain Raholassa, mutta toisaalta tuntuu älyttömältä ettei mitään oikein viitsitä edes yrittää vaan mieluummin haihatallaan jotain "sitten kun" -ajattelua vuosien päähän.
Ei sillä, itse viihdyn hallilla hyvin ihan vaan itse pelin vuoksi ja sehän Oilersilla ollut todella viihdyttävää jo vuosia, mutta luulen että niitä lisäkatsojiakin voisi aika pienellä vaivalla tosiaan yrittää kosiskella tarjoamalla vähän laadukkaampaa kokemusta.
PS. Tämä ei liity enää Olsiin mitenkään, joten voisi siirtää vaikka Oilersin ketjuun.