Kyllä tämä pelikin on nyt paketissa. Olipa tyhmä protestointi jäähy Janne Ja anukselta.
Pystyt, Arto, paljon parempaan kuin tämä.Olipa tyhmä protestointi jäähy Janne Ja anukselta.
Oliko se mielestäsi hyvä jäähy? Aivan päivänselvä rankkari.Pystyt, Arto, paljon parempaan kuin tämä.
Älä esitä tyhmää. Sä olet aikuinen mies ja voit hyvin jättää nämä jutut lapsille joita tällä foorumilla riittää.Oliko se mielestäsi hyvä jäähy? Aivan päivänselvä rankkari.
No miten sinä sen tilanteen näit?Älä esitä tyhmää. Sä olet aikuinen mies ja voit hyvin jättää nämä jutut lapsille joita tällä foorumilla riittää.
Mulla on niin huono huumorintaju että mun mielestä toi Arton Jaanus kommentti oli hauska. Fingerpori-ainesta. Ei kai täällä(kään) kaikkea niin vakavasti tarvi ottaa.Älä esitä tyhmää. Sä olet aikuinen mies ja voit hyvin jättää nämä jutut lapsille joita tällä foorumilla riittää.
Tämä.Mulla on niin huono huumorintaju että mun mielestä toi Arton Jaanus kommentti oli hauska. Fingerpori-ainesta. Ei kai täällä(kään) kaikkea niin vakavasti tarvi ottaa.
Niin no. Siellä kai on nuo Näätä-Speve ja Inkkarit-TPS parit vielä "vähän" kesken jotka saattavat tähän Espoo derbyyn aavistuksen vaikuttaa.Oisko uutta ketjua espoon derby
Samaa mieltä. Ei nyt nuolaista asioiden edelle. Indians saa kuitenkin mennä ja tipahtaa.Niin no. Siellä kai on nuo Näätä-Speve ja Inkkarit-TPS parit vielä "vähän" kesken jotka saattavat tähän Espoo derbyyn aavistuksen vaikuttaa.
Eikä Classickaan ole vielä jatkossa. Maltetaan nyt vielä vähintään viikonlopun yli. 😊Niin no. Siellä kai on nuo Näätä-Speve ja Inkkarit-TPS parit vielä "vähän" kesken jotka saattavat tähän Espoo derbyyn aavistuksen vaikuttaa.
Ei ne tipu, vielä.Samaa mieltä. Ei nyt nuolaista asioiden edelle. Indians saa kuitenkin mennä ja tipahtaa.