Mitäs odotuksia viikonlopun peleihin? OLS-Happee voi ainakin olla kiinnostavaa seurattavaa...
Happeella tuskin riittää ellei pelaa ku ajax chämppärissä!Mitäs odotuksia viikonlopun peleihin? OLS-Happee voi ainakin olla kiinnostavaa seurattavaa...
Happeella tuskin riittää ellei pelaa ku ajax chämppärissä!
Kyllä niin hienosti OLS:in pakit avaavat peliä et huh huh.. Löytävät sen vapaan pelaajan joko keskeltä taikka laidasta ja ennenkaikkea uskaltavat antaa sen syötön jopa ns vaikean syötön.. Ekassa erässä näyttää siltä että OLS vie mennen tullenHappee pelasi Wirmo/Keikyä vastaan todella hyvin. En yhtään epäile etteikö heillä olisi OLS:ia vastaan mahkuja voittoon. Itse jopa veikkaan että samalla pelillä mitä pelasi Wirmo/Keiky vastaan niin voittavat OLS:in
Mitä tekee Happee😅Oli jo 5-0 tappiolla ekassa erässä ja tokassa saikin pelinsä rullaamaan ja nyt mennään 6-6 tilanteessa..Kyllä niin hienosti OLS:in pakit avaavat peliä et huh huh.. Löytävät sen vapaan pelaajan joko keskeltä taikka laidasta ja ennenkaikkea uskaltavat antaa sen syötön jopa ns vaikean syötön.. Ekassa erässä näyttää siltä että OLS vie mennen tullen
Saako kyseenalaistaa happeen #68 maastapelaamisjäähyjä? Löytää aika helposti tallenteeltaOlipa viihdyttävä ottelu!
Tuomarin ratkaisua mietin. Oon ymmärtänyt maastapelaamissäännön niin että toinen jaloista pitää olla maassa palloon koskiessa? Tietääkö joku paremminSamaa mieltä! Tietääkö sitä sitten kyseenalaistiko @Viltinlämmittäjä tuomarin vai pelaajan ratkaisua😅.
Oikein jäähyt meni.Tuomarin ratkaisua mietin. Oon ymmärtänyt maastapelaamissäännön niin että toinen jaloista pitää olla maassa palloon koskiessa? Tietääkö joku paremmin
Uskon että Olssi jatkaa voittojen tietä. Happeeta vastaan oli vahvaa peliä, mutta toinen erä oli heikko.Onko kaikki tehohoidossa kun ei juttua (fiksua) tule tänne ollenkaan?
Olssi menetti ensimmäisen pisteensä. Onko tie jatkumassa alaspäin vai napsitaanko jälleen kolomosia seuraavista peleistä?
Myllypuron?...Myllypuron ryhmästä sykäytti leftiltä ampuva laituri...
Eikö tämä Ervi sieltä suunnalta ollut?Myllypuron?