SIELLÄ LEPÄÄÄÄÄÄ!!!!
Lämmin kädenpuristus Petrille, ei kyllä kukaan ollut samoilla linjoilla pudotuspelien alkaessa.
Samaa mieltä bännit pois.Pääkallon ylläpito voitaisiko Petrin bännit poistaa mestaruuden takia?
Liput tulevat myyntiin tikettiin tänään. Tervetuloa!Huhujen mukaan Jyväskylän kaupunki suunnittelee Happeelle suurta juhla tapahtumaa jonne olisi tulossa mahdollisesti jopa 10 000 henkilöä.
Tämä! Hyvä kysymys on myös voisiko ylläpidolle antaa jäähyn tarpeeksi monella äänelläYlläpito vois vähän skarpata ja antaa juhlia. Varsinkin ku ei täällä nyt mitään ihmeellistä oo huudeltu. Jos vakavin asia on se että pyydetään poistamaan toisen bännit, jotka ensinnäkin tulivat todella heppoisesti niin sitten voidaan miettiä että saako täällä edes puhua lainkaan mistään ilman pelkoa siitä että saa bännit.
Kieltämättä ihan hieno ilmaveivi, mutta oli kyllä silti korkea maila🤔 Tuomaritoimintaa ei nyt voi lähteä arvostelemaan, koska siitä ei hyvä seuraa, mutta silti mietityttää miten ratkaisevassa finaalissa näin, kun tuomari vielä katsoo vierestä.Siis voidaanko yhdessä keskustella tästä nuoresta sonnista #72, kaverin kantit otetaan kiinni niin kaveri nostaa ne hirvenkivekset maalinpäälle ja pyöräyttää ilmaveivin ja on kuin mikkegranlund. Tämä nuori alistaja on kyllä toiselta planeetalta😍
Ei tuo yläriman korkeudella millään ole, pelaaja itse varmasti lähempänä 190cm niin hänen polven korkeus hyvin lähellä uskoisinKieltämättä ihan hieno ilmaveivi, mutta oli kyllä silti korkea maila🤔 Tuomaritoimintaa ei nyt voi lähteä arvostelemaan, koska siitä ei hyvä seuraa, mutta silti mietityttää miten ratkaisevassa finaalissa näin, kun tuomari vielä katsoo vierestä. katso liitettä 1020
Siinä näyttäis maila olevan lähes yläriman korkeudella, vaikkakin vähän pikselimössöltä näyttääkin.
Jokainen voi sen itse hidastettuna mennä katsomaan. Kyllä se oli selvä korkea maila.Ei tuo yläriman korkeudella millään ole, pelaaja itse varmasti lähempänä 190cm niin hänen polven korkeus hyvin lähellä uskoisin