Ikäviä "yksittäistapauksia", joissa valitettavasti isoin ja merkittävin rooli on kyseisen seuran taustoilla. Kuten sanoin niin en tunne tapauksen yksityiskohtia, mutta mikäli on ollut luonteeltaan loukkaava tms. niin tästä pitäisi olla ensin yhteydessä vastustajan joukkueenjohtajaan ja pyrkiä selvittämään asia. Jos asia ei sitä kautta etene - yhteys liittoon.Yhden karhupelaajan vanhemmalta erittäin ala-arvoista kielenkäyttöä vastustaja joukkueen pelaajia kohtaan todella alentavaa tekstiä.
Näitä keissejä on viimeisten vuosien aikana tupsahtanut tänne kuin sieniä sateella. Itse haluaisin säbämiehenä uskoa, että kyse olisi lähes poikkeuksetta vain häviön tuomasta paskasta olosta. Siitä tässä ei ole kyse vaan näitä ikävä kyllä putkahtelee ihan tuolta nuorimmista junnuista alkaen. Ja usein näitä kommenteja tulee voittavan joukkueen taustoista eli vaikka voitettiin, joku pelaaja sai kakkaa päällensä - tai jotain siltä väliltä!
Minä käyn katsomassa useita junnupelejä joka kausi! Taustaa minulla on lajista pelaajana, valmentajana ja säbäfaijana. Lajiin kuuluu vastustajan psyykkaaminen, mutta ennen kaikkea omien kannustaminen. Vastustajaa pitää saada horjuttaa myös mentaalipuolella, mutta ylilyöntejä nimittelyinä tms. ei pidä suvaita!
Kaikesta ei kuitenkaan pidä mieltään pahoittaa ja suurin osa sovitaan jo pelaajien kesken kättelyssä...