Eikös toi oo ok, jos pääseura Papas ja pelaa vierailevana TPS joukueissa jonka ikäisiä Papas ei löydy17.10 Seurasiirto TPS-> Papas
21.10 Tps p22 vs. Lasb
22.10 Papas p19 vs. Karhut?
Näytti pystyvän vaikka sunnuntain peli oli jollain ihmeellä aika tahmean näköistäIso viikonloppu tulossa salballe ottaa tärkeät pisteet ja nousta lohko kakkoseksi, mitä luulette pystyykö tähän?
Näytti että 2 erää fosu tekee mitä haluaa. Vaikutti että peli päättyy 15-2 fosulle. Mitä vielä ofbc näytti että yhdellä hyvällä erällä voisi pelin voittaa. En tiedä mitä koutsi teki erätauolla mutta kolmas erä oli fosulla paniikki nappi pohjassa ja ofbc jyräs yli. 10-11 maalin jälkeen viimeinen 1.5min käytännössä fosun päädyssä ja tasoitus roikkui ilmassa mutta kotijoukkue piti pintansa ja otti 3 pistettä. Kummatkin näiden joukkueiden keskinäiset on tarjonnut yleisölle viihdettä enemmän kuin koko rahalla😂FoSu - OFBC pelissä melko hurlumhei kolmas erä?? 9-2 tilanteesta 11-10 lopputulokseen...
Lueskelin somea ja ainoa mitä jäin miettimään oli onko Keravalla edes tori 😂Blackbirdsin pelaajilla meni kuppi nurin viimeistään tuossa lopun mitättömästä fyysisestä kosketuksesta ErVi:n vaihtoaition kulmalla. Blackbirdsin #5 yritti ajaa jo vastahyökkäyksessä vastapalloon ErVin pelaajaa. Säälittävää touhua ja vielä joukkueen kapteeni.
Toki aiemmin oli jo vastaava ajoyritys pelaajalta nro 57 SalibandyTV.n tallenteessa ajassa 1:55:04
Lueskelin somea ja ainoa mitä jäin miettimään oli onko Keravalla edes tori 😂Blackbirdsin pelaajilla meni kuppi nurin viimeistään tuossa lopun mitättömästä fyysisestä kosketuksesta ErVi:n vaihtoaition kulmalla. Blackbirdsin #5 yritti ajaa jo vastahyökkäyksessä vastapalloon ErVin pelaajaa. Säälittävää touhua ja vielä joukkueen kapteeni.
Toki aiemmin oli jo vastaava ajoyritys pelaajalta nro 57 SalibandyTV.n tallenteessa ajassa 1:55:04
Ei taida Karhuille tulla vastaan Stars? Karhuthan nousevat lohkovoittajana suoraan alempaan SM-sarjaan. Sikäli siis, että olen itse oikein katsonut sarjajärjestelmän…A lohkosta jatkoon selvästi karhut sekä myös hieman yllättävämpi SalBa. Karhuille vastaan asettuu Stars joka luulisi olemaan helppoa kauraa Karhuille, Salballe taas pirkat joka tulee olemaan tiukempi sarja vain toinen voittaa ja siihen vaaditaan kaksi peliä ja molemmissa ehjä 60min
Käsittääkseni Salballe tulee vastaan O2-Jyväskylä. Pirkat saa vastaansa 1.div kakkosen mikä on SB Heinola/MäViEi taida Karhuille tulla vastaan Stars? Karhuthan nousevat lohkovoittajana suoraan alempaan SM-sarjaan. Sikäli siis, että olen itse oikein katsonut sarjajärjestelmän…
Perjantaina…..Parit on Salba - Pirkat ja Kyläpojat - O2.
Molemmissa pareissa pelit alkaa jo huomenna.
Taitaa olla parempi mennä täällä syrjäkylällä jo nukkumaan..Perjantaina…..