Mistä voit tietää kuka on pelaaja?Voitasko nää selkeet pelaajienkäyttäjät vaa bännätä suoraan? Eivät tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä voit tietää kuka on pelaaja?Voitasko nää selkeet pelaajienkäyttäjät vaa bännätä suoraan? Eivät tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.
Uskoa tullaan todellakin tarvitsemaan "Savon sydämmessä" kuin myös parissa muussa seurassa. Top 8 pääseminen vaatii yhden tai useamman ennakkoon kovan joukkueen kyykkäämistä mutta alkutilanne on kaikilla sama. Eräviikingit, Tps ja Nibacos aloittavat kaikki 0 pisteestä eikä mikään joukkue saa pisteitä vain saapumalla paikalle.Vahva on usko kalakukkojen maassa. Niin se pitääkin olla, kausi tulee olemaan pitkä ja raskas. Kilpailu on tasaista ja helppoja matseja ei ole, eikä tule. Tsemppiä kaikille. Halleilla nähdään.
Lasb striimaa myös kaikki pelinsäWelhot ainakin pääsääntöisesti striimaa pelit omalla kanavallaan https://www.youtube.com/@SBWelhot
aapo oinonen. rightin kaveri merikoskessa.ketäs tällä tarkoitetaan?
Kirjaudu ulos ja takaisin sisään. On auttanut ainakin mulla, noissa maksullisissa peleissä.toimiiko kellään muulla mestareiden cupin pelit? joojoo niistä on kyllä kauan aikaa, mutta toimiiko kellään joka on ostanut liput. minulla on se 10 euron lippu jolla näkee kaikki pelit mutta pelit eivät aukea tai tulee osta liput kohta jota painaessa täräyttää erroria
Voitasko nää selkeet pelaajienkäyttäjät vaa bännätä suoraan? Eivät tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.
Kirjaudu ulos ja takaisin sisään. On auttanut ainakin mulla, noissa maksullisissa peleissä
ei toiminut mutta kiitos vinkistäKirjaudu ulos ja takaisin sisään. On auttanut ainakin mulla, noissa maksullisissa peleissä.
en edes tiedä mitä sanoa. heikkoa peliä merikoskelta oikeastaan koko pelin. ainut hyvä boomi oli huonon 1 erän 5-0 jälkeen 2 erän alku kun merikoski kavensi 3-5 toivoa nostaen voitosta. no, loppu onkin historiaa. 3-12. Welhot kyllä viimeisteli säälittää aivan joka paikasta ja pelasi hyvää peliä kokoajan. Merikosken pelistä myös paistoi minun silmissä ehkä liiallinen jännitys ensimmäisestä sm-sarjapelistä, joka pelattiin vielä kotona joten paineet saattoivat olla liikaa. Onnea ja tsemiä jokaiselle sm-joukkueelle seuraaviin peleihin!Merikoski 3 - 11 Welhot
5 min jäljellä
Kuopiolaisia ei paljoa ole ns. bussijalat vaivanneet
Welhot tuli, teki ja näytti epäilijöilleKuopiolaiset voi poistua palstalta syömään kalakukkoa ja valmistautumaan kesälomaan tai maksimissaan karsintaan divari jengejä vastaan. Sanon näin vain, koska olen tänään hyvällä tuulella.