Sarjaon edelleen tiukka ja pelejej. Tulokset vaihtelee kokoajan ei ole ennakkosuosikkeja.Tåhän mennessä clasu ja lasbi ja krp on pelannut ehkä parhaiten
Kyllä siellä ennakkosuosikkejakin löytyy, mutta eihän tuossa nyt ihan top 3 viestistäsi ainakaan mun mielestä löydy. Lasb tällä hetkellä ykkösenä A:ssa. Onko enää 2 viikon päästä? Ei todennäköisesti. Seuraavana SCU ja Oilers ei riitä Lasbilla mun papereissa. Aina yllätyksiä tulee ja niitä on mahtava aina välillä katsoa, mutta mun papereissa Lasb ottaa 0 pistettä seuraavista otteluista.
Ervi ollut hyvä, kuin myös Oilers, SCU ja TPS. Siinä top 4, joka ottaa mun papereissa ylemmän jatkosarjan paikan.
B on Lohko, jossa on mulle 2 Manselaista ylitse muiden. Loppulohko 3 pisteen sisällä eli ollaan klassisessa tilanteessa, jossa pisteitä ei ole hukattavaksi. Uudelleenherännyt Tiikerit on varmasti vahva joukkue eteenpäin mennessä. Nibacos, Happee, Welhot on joukkueita, joilla ei mulle oo tarpeeks leveyttä jonka avulla voisi lunastaa Ylemmän paikan.
Merikoski periaatteessa Josban edellä, mutta oululaisten puolustuspeli iso kysymys merkki. Pitkissä puolustusjaksoissa poikkarit on välillä pahemmin auki kuin Cittarin ovet mammuttiviikoilla, joten se on ehkä yksi kysymysmerkki, mutta menee silti ehkä Josban edelle.
Mutta se itse top 3. Tällä hetkellä itsellä sinne menee aina vahva Oilers, Classic ja niukalla erolla kolmantena tulee SCU! Pahoittelut että viesti lipsahti hieman pitkäksi, mutta flown iskiessä tekstiä syntyy😅.