Melkoiset pelit viikonloppuna.Kuinka sattukin, kuuma aihe tänäänkin. Kysymykseen ei tule vastausta valitettavasti, ainakaan vielä. Olin samaan aikaan naapurikylän sählyhallilla. Siellä oli hiljaista, kentällä ja katsomossa.
Aamupäivällä ja päivällä olin Leafilla sekä katsomossa stream-etäisyyden päässä. Sielläkään ei enkelit olleet liikkeellä, olisivatko olleet peräti viikinkejä. Se jäi itselleni epäselväksi, kenelle, tai oikeammin kenelle kaikille niitä tappouhkauksia jaettiin. Toivottavasti joku, kuka? selvittää. 16sarja kyseessä.
En minä syytä SCU:ta tai sen katsojia mistään. Kun ei ole oikein perusteita. Ainoa mistä annoin ison moitteen, oli joukkueen kapteenin täysin väärä toiminta.
Kannustetaan omia, miksei joskus vihollistakin. Hukkaenergiaa keskittyä vihollisen (tai omien) mollaamiseen.
Ei kuulu tänne mutta samoja P16 pelejä seurasin paikan päällä Leaf Areenalla.
Erään satakuntalaisen joukkueen taustahenkilöt käyttäytyivät kyllä niin hyvien käytöstapojen vastaisesti että kyllä myötähäpeä oli suuri. Huudetaan pelaajille kentälle, tuomareille ja oikeastaan kaikille mille vaan voi huutaa pelin aikana.
Illemmalla nähtiin erittäin laadukas SM-peli 1.kentällä. TPS vei peliä kaikilla osa-alueilla. Toivotaan että lahtelaiset ovat löytäneet oikeaan suuntaan kotia kohti kantahämeeseen.
Masku-FBC Turku pelin seurasin striimiltä. Turkulaisilla on pallo melko hukassa. Sarjassa ensimmäisenä päästetty yli 100 maalia ja vasta 9 peliä pelattu. Joukkueella ei ole mitään pelitapaa tai ainakin sitä on vaikea tunnistaa. Yksi kenttä oli tänään pelillä mutta ei se vaan riitä jos muut kaivaa palloa aina omasta nuotasta.
Oikein ajatuksella tänään seurasin kyseisen joukkueen valmennusta. Penkintausta on täynnä jos monenmoista taustahenkilöä. Kukaan näistä ei anna mitään ohjetta pelaajille pelin aikana. Paras kohta pelin aikana oli kun kaksi näistä alkoi istumaan lattialla ja kuikuili peliä laidan takaa. Millaisen viestin tämä antaa pelaajille ja katsomossa oleville pelaajien vanhemmille? halutaanko edes voittaa?