- Tiikerit - Happee: Jos Happeen vahva maalinteko säilyy ennallaan Classic pelistä voi Tiikerit vikistä ja vaikeroida Tikkurilassa.
- Classic - Nokian Krp: Luulen vahvasti, että
@sähkösepi77 pystyy itse analysoimaan peliä paremmin, mutta itse sanon että Krp ottaa pisteet vahvalla pelillä.
- Nibacos - Welhot: Nibacos on pelannut varmasti ja vahvasti ja uskon heidän voittavan, mutta riippuu tietenkin onko Welhojen kärkipelaajat pelillä.
- Oilers - Lasb: Lasbin vahva alku saa samanlaisen syöksylaskun Oilers pelissä kuin Halme Heiniksellä. Kyllä Broström maalaa Lasbin verkkoja nyt viikonloppuna. Halme putsailee likaisia lattioita tuttuun tapaan.
- SCU/Steelers - FBC Turku: SCU:n peli voi koitua heidän kohtalokseen, mutta vaikka SCU pelaisi paskan pelin luulisin heidän silti voittavan rajuin lukemin. #SCU17 #koira
- SBS Masku - Ervi: Kyllä Ervi vie lauantain pelin vieraissa ja ottaa Maskulta pisteet kotiin.
- TPS - LFT: Tarviiko pelistä edes puhua? LFT ei löydä Turusta takaisin Lopen perämettään, ei sitten mitenkään. Peli on selkeä ja TPS pitää pisteensä Turussa.
Innolla odotan kuitenkin viikonlopun pelejä!
#Tyttösäbäontimanttia