Pääkallo.fi

P17 SM-sarja 22-23

Kysy Heiskalta nii saat vastauksen. Tai en tiiä antaako hän mutta managerinsa antaa varmasti.

Nämä liigasopimuspelaajathan ovat siinä mielessä erilaisessa asemassa ettei heidän tarvitse maksaa joukkueidensa kausimaksuja. Eli aina kun Heiska on tulilla, joku muu maksaa hänen pelinsä vaikkei itse pelaamaan mahdukaan.

Nämä ovat niitä asioita joka seurojen tulisi ratkaista niin ettei ala muita närästämään. Toki näitä timantteja ei liukuhihnalta tule montaa joten yhden miehen pelaaminen ei valtavasti muita kuormita. Siksi liigasopimuksia hieman säästellen kirjoitellaan. Olisiko P19 Siekkinen seuraavaksi liigan mukaan menevä, kenties. Tai Heiskan ikäkaveri Mielonen joka on P19 listoilla.

Nämä liigasopimuspelaajathan ovat siinä mielessä erilaisessa asemassa ettei heidän tarvitse maksaa joukkueidensa kausimaksuja. Eli aina kun Heiska on tulilla, joku muu maksaa hänen pelinsä vaikkei itse pelaamaan mahdukaan.

Nämä ovat niitä asioita joka seurojen tulisi ratkaista niin ettei ala muita närästämään. Toki näitä timantteja ei liukuhihnalta tule montaa joten yhden miehen pelaaminen ei valtavasti muita kuormita. Siksi liigasopimuksia hieman säästellen kirjoitellaan. Olisiko P19 Siekkinen seuraavaksi liigan mukaan menevä, kenties. Tai Heiskan ikäkaveri Mielonen joka on P19 listoilla.
Hyviä pointteja ehdottomasti. Oikeastaan kaikki lähti liikkeelle siitä, että seuraan pääasiassa P22SM:ää ja tein sinne ensi kauden kommenttiketjuun pelaajasiirto- vertailun t.s. miten voimasuhteet ovat kesän aikana muuttuneet. Tässä yhteydessä huomasin että Haapala oli siirtynyt Oilersiin eikä tätä rosterissa avautunutta laituripaikkaa ollut täytetty. Tämän vuoksi ajattelin, että olisikohan siinä paikka Heiskalle. Tähän liittyy minun oma intressini asiaan. Vielä kun otetaan huomioon, että P22-ikäluokassa monet pelaajat ovat armeijassa niin ajattelin että pelaajavajausta saattaa esiintyä sekä harjoituksissa että tietyissä peleissä.

En usko että se haittaa jos herra kantaa joukkueensa suomenmestariksi.

Jyväskylän alueen foorumilaisille voisi perustaa oman ketjun missä voitte puhua Keijoista ja Veijoista ristiin sekä spekuloida onko pelillä vai loukissa vai jopa lomilla 😁
Minun viitekehykseni on kylläkin Esport Oilers ja P22SM Ylempi. Minulla on vain paha tapa pistää lusikkani jokaiseen mahdolliseen soppaan. Nyt henkilöidyin Happeelaiseksi, mutta minut on vuosien varrella yhdistetty tiukasti myös ainakin Hatsinaan, Nibacokseen ja ÅIFiin ;) Mistään en tiedä mitään, mutta kaikkiin asioihin löytyy mielipide :)

Minun viitekehykseni on kylläkin Esport Oilers ja P22SM Ylempi. Minulla on vain paha tapa pistää lusikkani jokaiseen mahdolliseen soppaan. Nyt henkilöidyin Happeelaiseksi, mutta minut on vuosien varrella yhdistetty tiukasti myös ainakin Hatsinaan, Nibacokseen ja ÅIFiin ;) Mistään en tiedä mitään, mutta kaikkiin asioihin löytyy mielipide :)
mieli-piteitä on mukava jakaa ja lukea!

Mites nämä palkat Suomessa tämän ikäisinä? Olen nimittäin kuullut, että ainakin Ruotsissa P17 ikäiset tienaavat jo ikään kuin bonuksia (maaleista, syötöistä jne).

Olisi kyllä kun menestys huomioitaisiin jotenkin kausimaksuissa. Nyt samaa kausimaksua maksaa kaikki menestyksestä riippumatta kunnes pääsevät liigaan. Ja aika koviakin summia tällä hetkellä.

Olisi kyllä kun menestys huomioitaisiin jotenkin kausimaksuissa. Nyt samaa kausimaksua maksaa kaikki menestyksestä riippumatta kunnes pääsevät liigaan. Ja aika koviakin summia tällä hetkellä.

Tämä varmaan vaatisi sen että liitto maksaisi esim.mitalijoukkueille menestyksestä ja täten voisi valuttaa hyötyä pelaajien vanhemmille. En tiedä olisiko mahdoton ajatus, jostain tuon rahan toki olisi tultava.

Kieltämättä tämä ketju on jo keväästä asti keskittynyt aika vahvasti Jyväskylän joukkueisiin ja pelaajiin. Ei siinä mitään , mutta toivoisin viesteihin muutakin sisältöä kuin pelkkää one liner-hehkutusta tai sitten sitä vastaan inttämistä. Nämä "Heiskan manageri" - jutut ovat esimerkiksi aika typeriä ja turhia.

Mutta jatkakaa ihan rauhassa vaan, minä skippaan tämän ketjun kunnes pelit alkaa.

Kieltämättä tämä ketju on jo keväästä asti keskittynyt aika vahvasti Jyväskylän joukkueisiin ja pelaajiin. Ei siinä mitään , mutta toivoisin viesteihin muutakin sisältöä kuin pelkkää one liner-hehkutusta tai sitten sitä vastaan inttämistä. Nämä "Heiskan manageri" - jutut ovat esimerkiksi aika typeriä ja turhia.

Mutta jatkakaa ihan rauhassa vaan, minä skippaan tämän ketjun kunnes pelit alkaa.
Jostain täällä pitää jutella kun kesätauko menossa. Mielestäni tämä manageri jutut ovat ihan mielenkiintoisia. Sitten kun pelit alkaa niin lupaan kirjoittaa ottelu raportteja🔥🤝

Jyväskyläläisethän täällä vaan kirjottelee, turha odottaa mitään muuta kun Heiskan hehkutusta.

Jyväskyläläisethän täällä vaan kirjottelee, turha odottaa mitään muuta kun Heiskan hehkutusta.
vapaa keskustelu, minkä sille mahtaa että muista kaupungeista ei vain löydy kirjoittajia tässä vaiheessa kesää. olisi omastakin mielestä mukavampaa jos muualtakin löytyisi kirjoittajia mutta pakko mennä näillä mitä on

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.