Taisi sputnikit jäädä bussin alle…?M-team treenaa ja pelaa kotiottelunsa bussivarikolla, ehkä siitä ovatkin ottaneet vaikutteita . Samalla voisi ottaa HBL:län sponsoriksi siihen kylkeen tukemaan pelityyliään.
Taisi sputnikit jäädä bussin alle…?M-team treenaa ja pelaa kotiottelunsa bussivarikolla, ehkä siitä ovatkin ottaneet vaikutteita . Samalla voisi ottaa HBL:län sponsoriksi siihen kylkeen tukemaan pelityyliään.
Tässä nyt muutama
Seppälä, Kilpeläinen (SaiPa)
Luhtala (Spv)
Kauppinen (Steelers)
Forss, Jäppinen, Roimela (Indians)
Tång, Kolster (Stars)
Toki suurin osa näistä pojista tulee pelaamaan myös vanhempien sarjoja.
Sarjataulukko veikkaus
1. Pirkat
2. O2
3. sb vaasa
4. Spv
5. Indians
6. Saipa
7. Koovee
8. Tiikerit
9. Mteam
10. Steelers
11. Ervi ak
12. Stars
Heittäkääs ennustuksia seuraavan kierroksen matseista!
Veikkauksia viikonlopun matseista?
Näyttääkö koovee parempaa tasoa?
Jatkaako pirkat kärjessä?
Ervin tuloskunto vakuuttaa vähän enemmän, joten veikkaan pisteitä Helsinkiin. Ja O2 voisi ehkä pysäyttää Pirkkojen nousukiidon. Joskin tuleva kierros (etenkin pe-la) vaikuttaa niin tasaiselta, että kumpi tahansa voi viedä voiton. Pieleen tää menee, mutta se ei pelaa, joka pelkää:
Ervi - Koovee 9-6
Tiikerit - Saipa 4-6
Pirkat - O2 6-8
Indians - SPV 8-7
Steelers - M-Team 4-5
Stars - Sb Vaasa 7-8
Tiikerit - Ervi - 7-5
Indians - Sb Vaasa 8-4
Steelers - Saipa 7-3
M-Team - Pirkat 4-11
Stars - SPV 5-8
Olen samaa mieltä kanssasi!Itse uskon että pirkat jatkaa voittokulkuaan...
Olen samaa mieltä kanssasi!
Kiitettävää osallistumista Pirkkojen pelaajilta tahi kannustajilta hyvät Diego Armando ja PatrickKane 😅 Entäs
Pirkat on iskussa viikonloppuna, se on nyt luvattu.Kiitettävää osallistumista Pirkkojen pelaajilta tahi kannustajilta hyvät Diego Armando ja PatrickKane 😅 Entäs puolueettomat tietäjät, löytyykö veikkauksia viikonlopun peleistä?
Turha, ei mulla muutaSiis toi Pirkkojen pelihän on aivan hirveän näköistä mutta tuomarien avulla saanu voittoja