Pääkallo.fi

P18 1. Divisioona 2021-2022

Viestejä
15
En tiiä mitä legendaarisella mosahallilla on tänään tapahtunut, mutta kotijoukkueella jäähypenkki kului aikas kiitettävän paljon ja yksi punainen korttikin jouduttiin tuomitsemaan.
 
Viestejä
59
Taisi kaatua tuomareiden mokailuun ☺️
Juu, ei kaatunut. Ervi kaatui siihen, että kolmannessa erässä päättivät viettää avoimien ovien päivää. Sen verran paljon Ervin maalilla oli jengiä, ettei ehkä koronapassia vaadittu ;-)

Peli itsessään oli viihdyttävä ja tapahtumarikas. Ratkesi tosiaan vasta kolmannessa erässä. Steelersille ansaittu voitto.

Kooveellä jatkuvat harmittavan niukat tappiot. Melko lopussa vielä näytti siltä, että bojot menee tamperelaisille. Mutta ei kun ei, harmittavasti valui lopussa voitto sormien välistä.
 
Viestejä
57
Meni summerin soinnin jälkeen kuittaamaan jotain tuomarille
Ei varmasti ole pelkästä suunsoitosta jos PR3. Se on erittäin harvinainen tuomio ja pitää kyllä tehdä jotain aiva urpoa jos tuollaisen tuomion saa. Pelkkää spekulointia mutta luulen että jotain muutakin kuin suunsoittoa.
 
Viestejä
24
Ei varmasti ole pelkästä suunsoitosta jos PR3. Se on erittäin harvinainen tuomio ja pitää kyllä tehdä jotain aiva urpoa jos tuollaisen tuomion saa. Pelkkää spekulointia mutta luulen että jotain muutakin kuin suunsoittoa.
Oli jo pelin ainakana sama henkilö tuomarille kuittailut. Pelin jälkeen antoi vielä viimeisen niitin ja tuomarit ei jaksaneet enää kuunnella ja kortti pystyyn.

En tiedä oliko pr3, mutta 2+10 ainakin
 
Viestejä
9
Ei ainakaan striimissä näy mitään dramaattista edes ottelun lopussa, sillä tänne tulinkin lurkkaamaan, että oisko tietoa.

PR3 on todella harvinainen tuomio, kuten joku tuolla ylempänä sanoi. Sitä ei tuomarit ihan mielellään ja kevyin perustein anna, kun se tietää rapskan kirjoitushommia. Lisäksi se seuraus siitä, Loppumatsista pois, seuraavasta pois ja mahdollinen lisäseuraus. Yleensä 2+10 tai PR1 Jatkuvasta tai toistuvasta epäurheilijamaisesta käytöksestä riittää. Toisaalta tietyissä tilanteissa säännöt eivät anna muuta mahdollisuutta kuin antaa PR3. Toki tuomareilla on aina mahdollisuus kirjoittaa myös rapska antamatta PR3.
 
Viestejä
9
Taisi olla sitten melkoista settiä jos kolme peliä pelikieltoa pelin jälkeen suunsoitosta.

Ja oikaistaan väärä tietoa. PR3 ei tarkoita kolmea ottelua pelikieltoa. PR3=PR2+PR1 eli loppumatsiksi pihalle, seuraava matsi pannassa ja kurinpitäjän mahdollisesti määräämä lisärangaistus. Olen itse tuominnut PR3 törkeästä epäurheilijamaisesta käytöksestä, mutta tilanteesta kurinpitäjä ei tuominnut lisärangaistusta. Tällöin pelaajan pelikielto jäi yhteen otteluun, kuten myös PR2-rangaistuksessa

E; Lisäys: Numerot PR1, PR2 ja PR3 vain erottelevat siis kyseiset rangaistukset toisistaan.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
59
Ja oikaistaan väärä tietoa. PR3 ei tarkoita kolmea ottelua pelikieltoa. PR3=PR2+PR1 eli loppumatsiksi pihalle, seuraava matsi pannassa ja kurinpitäjän mahdollisesti määräämä lisärangaistus.
Kuuluikos tähän PR3:een vielä jokin sakkorangaistus seuralle?
 
Viestejä
64
On kyllä todella säälittävää touhua! Jos liitto ei ota tuosta kiinni, niin toivottavasti Ervi itse tajuaa tehdä jotain.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös