Pääkallo.fi

P18 SM-sarja 2021-2022

Viestejä
112
Aika optimistinen arvio Oilersille. Maalisuhde -17 kahdessa pelissä Classicia vastaan runkosarjassa. Oli varmaan Clasulle mieluisin vastus puolivälieriin.
Mikäli Oilers onnistuu pelaamaan ihan nappiin ja Classic vetää täysin vihkoon, niin tällöin Oilersilla on mahdollisuudet. Mikäli kumpikin joukkue pelaa hyvän pelin, niin tällöin veikkaan pelin menevän Classicille. Aiemmat pelit ovat menneet selkeästi Classicille ja veikkaisin, että heidän kokoonpano tulee olemaan huomattavasti vahvempi, kuin aiemmissa peleissä. Viikonloppuna ei Classicilla ole pelejä P21SM-sarjassa, joten sieltä luultavasti tulee vahvistuksia mukaan. Classicin ykkönen on ollut yksi vahvimpia kenttiä koko sarjassa, ja lisävahvistuksilla voisi olettaa, että 2. ja 3. kentät tarjoaa todella kovan vastuksen Oilersille. Kaksi voittoa tarvitaan ja tulostaulu näyttää 0-0 pelien alussa, joten kaikki on mahdollista.
 
Viestejä
322
Muuten sama veikkaus mutta luulen kuitenkin että Bläkärit on neljäs jatkoon menijä.
Komppaan tätä osittain. BBU on pelannut pitkään samalla rungolla ja saanut hyviä kokemuksia yhdessä. Tavallaan nousujohteinen kausi alla, joten en itsekään laskisi ulos mitalipeleistä. Jos pitäisi veikata yllättäjää niin se olisi juuri BBU. Silti veikkaan tylsästi isoja jatkoon ja mitalien jaon kirkkaimpien osalta näkisin menevän Oulun ja Helsingin välille.
 
Viestejä
8,092
En oikein ymmärtänyt tuota Classicin rangaistusta jatkoajalla. Millä tavalla tuo ei ole maalintekotilanne, josta rangaistus tuli? Jääkiekossa ymmärrän nämä, pelaajan pitää olla vähintään sadan metrin karkumatkalla, ennen kuin rankkaria edes pohditaan, mutta salibandyssä, mikä tuosta tekee jäähyn eikä rankkaria?

Eikä siis sillä, itse olisin varmaan mieluummin jopa ottanut YV:n kuin rankkarin ja lopputulos oli tietysti minulle mieluinen, mutta ei näillä tietenkään ole merkitystä siihen, mikä tuomion pitäisi olla.
 
Viestejä
347
En oikein ymmärtänyt tuota Classicin rangaistusta jatkoajalla. Millä tavalla tuo ei ole maalintekotilanne, josta rangaistus tuli? Jääkiekossa ymmärrän nämä, pelaajan pitää olla vähintään sadan metrin karkumatkalla, ennen kuin rankkaria edes pohditaan, mutta salibandyssä, mikä tuosta tekee jäähyn eikä rankkaria?

Eikä siis sillä, itse olisin varmaan mieluummin jopa ottanut YV:n kuin rankkarin ja lopputulos oli tietysti minulle mieluinen, mutta ei näillä tietenkään ole merkitystä siihen, mikä tuomion pitäisi olla.
Clasun toinen pelaaja oli oilersin pelaajan ja maalin välissä, siispä jäähy.
 
Viestejä
8,092
Tätä kohti ainakin oilersin kohdalta…😂

Kolmesta mahdollisesta tuloksesta pidän kaikkein epätodennäköisimpänä Oilersin 1-2 voittoa. Todennäköisin varmaankin Oilersin 0-2 ja sitten Classicin 2-1.
 
Viestejä
458
Clasun toinen pelaaja oli oilersin pelaajan ja maalin välissä, siispä jäähy.
Ei ollu kuitenkaan
Kolmesta mahdollisesta tuloksesta pidän kaikkein epätodennäköisimpänä Oilersin 1-2 voittoa. Todennäköisin varmaankin Oilersin 0-2 ja sitten Classicin 2-1.
pitää paikkansa… ajatuksen tasolla haluan vain sanoa että runkosarjan -17 maaliero ei sano mitään. Arvasin tai tiesin niin tämä pari tulee olemaan tasaisin pari kävi sitten miten tahansa…
 
Viestejä
8,092
Hyvä peli oli kuitenkin classic oilers… tollasia ne pleijariväännöt pitää olla. Tiukkoja ja tasaisia

Oli ilman muuta viihdyttävää katsottavaa. Mahtoikohan Oilers sitten yllättää Classicin vähän nilkat kintuissa vai oliko vain täällä puhetta, mutta olihan tuo Oilersin rosterikin melkoisesti vahvistunut runkosarjasta.
 
Viestejä
8
MW oli ensi kertaa koko kaudella lähes ykkösrosterilla liikkeelllä ja se näkyi pelissä tänään....ei Classic turhaan väistänyt MW:tä….viikon päästä MW:n rosteri pitäisi olla taas 99% kasassa….
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös