Pääkallo.fi

P18 SM-sarja 2021-2022

Viestejä
8,044
Aika osuva analyysi, ei ollut epäselvää etteikö parempi voittanut tällä kertaa

Maalivahdille jäi varmasti aika ikävä muisto kaudesta, kun päättyi tähän:

Vääntäkääpä ihan rautalangasta, että miksei tuo ole oma maali?
 
Viestejä
15
Mielestäni Classicin kannattaisi soittaa liittoon ja pyytää pääsyä välieriin. Sopisi seuran strategiaan mainiosti, jonka mukaisesti välillä on ok peluuttaa alaikäisiä pelaajia ja välillä voi tuosta noin vain luopua sarjasta seuraamuksitta.
Vai niin. Mitä tähän nyt sitten sanoisi…

Oilersille onnittelut ja kiitokset hyvästä pelistä. Vaikka panos oli kova ja peli sen mukaista, kaikki pääsi kaukalosta ehjänä ja pari menevää peliä rikkaampana.
 
Viestejä
8,044
Eli täysin väärä foorumi tälle kommentille...

Millä tavalla Pääkallon keskustelufoorumi on väärä foorumi keskustella Classicin seurastrategioista?

Jätän tämän keskustelun osaltani tähän. Sinulla on oma mielipiteesi ja minulla omani ja siitä ei selvästikään päästä yksimielisyyteen tai järkevään keskusteluun.
 
Viestejä
8,044
Kovan tempun teki Oilers, mutta nyt Arto laskee kierroksia, kiitos.

Siis kai P18 SM-sarjassakin käsite "oma maali" tunnetaan? Joskus maalivahdeille käy näitä, joskus ne osuu pahaan paikkaan, mutta ei kai sen pitäisi tapahtuneen tilastointiin vaikuttaa mitenkään?
 
Viestejä
8,044
Miksi sinua tuntuu harmittavan, että oman seuran pojat saa pörssejä?

Siinä tapauksessa olen asetellut kysymyksen väärin, jos tämmöinen mielikuva on jäänyt. Ei minua harmita. Minä haluan oppia, että miten asiat toimivat.

Olen tätä kommunikointia harjoitellut esimerkiksi tuomareiden kanssa otteluiden jälkeen. Esimerkiksi viime viikonlopun Oilers - TPS P16 pelin jälkeen kysyin tuomareilta, että miten tämä toimii, että TPS-kenttäpelaaja pelasi hanskat käsissään. Tuomarit kertoivat, että iho-ongelmien vuoksi näin ja että se oli Oilersille ok. Kerroin, että niin minustakin, eikä siitä mitään erityistä etua saa. Ei tuomarit reagoineet siihen niin, että olisin jotain protestoinut.
 
Viestejä
1,103
Mikäs tämä kollektiivinen hyökkäys on Arton suuntaan? Mielestäni ihan hyvää pikku kuittailua, eikä Arto varmasti ole ainut jonka mielestä Classic seurana saakin ansaita näpäytyksiä. Ei kuulu P18-sarjaan tietenkään, mutta pieni off-topic nyt ei aivan mahdoton ongelma ole. Kukaan ei varmasti kiistänyt sitä, että oikea joukkue meni jatkoon.

Aina pitäs muistaa että lopulta kyse on vain lasten liikunnasta.

Ja Kuroselle tiedoksi, P18SM-sarja tuskin on enää vain lasten liikuntaa. Valtava määrä erittäin tavoitteellisia pelaajia, jotka tekevät elämässään paljon valintoja salibandy edellä. Melkoista aliarvioimista ja kunnioituksen puutetta heitellä tuollaisia.
 
Viestejä
8,044
Ja Kuroselle tiedoksi, P18SM-sarja tuskin on enää vain lasten liikuntaa. Valtava määrä erittäin tavoitteellisia pelaajia, jotka tekevät elämässään paljon valintoja salibandy edellä. Melkoista aliarvioimista ja kunnioituksen puutetta heitellä tuollaisia.

Osa pelaajista on myös täysi-ikäisiä nyt. Sitä en tosin osaa lonkalta heittää, että oliko esim. Oilers - Classic ottelussa ketään pelaajaa, joka on syntynyt 26.3.2004 tai aiemmin. Ihan tilastollisesti veikkaisin, että oli.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös