Ilmeisesti pitää. Ja jos HM viittaat aivopestyllä minukn niin, melko kaukana siitä... mutta ei hätää, jos se tuo sinulle mielihyvää niin voin isänpäivän kunniaksi tarjota sen sinulle! Eikä maksa sulle mitään...
ja täysin merkityksetön peli.Hurricanesin pelin taso heiluu lämpömittarin lukeman mukana, mielialajoukkue. SPVllä ei ollut paras päivä.
Olen SB hurricane super faniTaitaa sielä päädyssä olla katkera Stars peluri
Jos komppaat itseäsi kakkoskäyttäjällä, pidä huoli ettei nimimerkki ole käytännössä sama molemmilla
Harmi että jäi hurricanesin varaan karsintapaikka sielläOlen SB hurricane super fani
Ei edelleenkään jäänyt.Harmi että jäi hurricanesin varaan karsintapaikka siellä
Indiansin puolestapuhujilla on skismaa sekä Oilersin että Starsin suuntaan. Ei riitaa pelaajien välillä ole. Tässä vaikuttaa seuran toimijoiden ja pelaajien vanhempien katkeruus siitä kuinka oma seura koetaan petetyksi kun pelaajia lähtee vihollisseuraan. Myös pelaajien vanhemmissa on enemmän kuin yksittäisiä pettyneitä seuran päättäjien toimintaan joukkeiden rakentamisessa ja pyörittämisessä.Jotain skismaa Indiansin ja Starssin välillä on kun aihe on niin räjähdysherkkä. Näyttää erikoiselta näin muualta katsottuna. Toivottavasti pelaajat ovat kuitenkin hyvissä väleissä keskenään.
Tarkennus, että sana seura viittaa yleisemmin seuroihin ja niihin liittyviin ihmisiin, ei yhteen seuraan. Ilmaisin asian epätarkasti.Tässä vaikuttaa seuran toimijoiden ja pelaajien vanhempien katkeruus siitä kuinka oma seura koetaan petetyksi kun pelaajia lähtee vihollisseuraan. Myös pelaajien vanhemmissa on enemmän kuin yksittäisiä pettyneitä seuran päättäjien toimintaan joukkeiden rakentamisessa ja pyörittämisessä.
Tähän viittasin aikaisemmin aivopesulla hyvin kirjoitettu!Intiaani yhteisössä opetetaan (muutaman seuran työntekijän toimesta) kaikin tavoin miten halveksia Oilersia.Sekä vanhemmat että pelaajat elävät sitten tässä ajatuksessa että naapuri seurassa olisi jotain vikaa.Ja tämä ei ole mitään paikallis vinoilua vaan jatkuvaa mollaamista.Nyt selvästi Stars lisätty indiansissa haukuttavien listaan siksi saavat täälläkin niin paljon sanomista.Hyvä muistaa että Stars perustettiin nimenomaan sen takia että indians ei osanut kohdella pelaajia oikein ja nyt ollaan näköjään loukkaantuneita kun he jättivät seuran.Ja on totta että pelaaja joka lähtee indiansista haukutaan perinnpohjin seuran toimesta ja sitä pidetään petturina tämäkin tehdään pelaajien ja myös vanhempien kuullen tämän olen todistanut itse useasti.Indiansin puolestapuhujilla on skismaa sekä Oilersin että Starsin suuntaan. Ei riitaa pelaajien välillä ole. Tässä vaikuttaa seuran toimijoiden ja pelaajien vanhempien katkeruus siitä kuinka oma seura koetaan petetyksi kun pelaajia lähtee vihollisseuraan. Myös pelaajien vanhemmissa on enemmän kuin yksittäisiä pettyneitä seuran päättäjien toimintaan joukkeiden rakentamisessa ja pyörittämisessä.
Ja eikös se Starsin poikajoukkue ole syntynyt halusta saada peli-ilo ja rennompi meininki joukkueen toiminnan perustaksi?
Itse en kyllä ymmärrä miksi tuosta tulee varoitus ylläpidolta. Vakavampiakin viestejä olen kyllä tällä palstalla myös lukenut.Tähän viittasin aikaisemmin aivopesulla hyvin kirjoitettu!Intiaani yhteisössä opetetaan (muutaman seuran työntekijän toimesta) kaikin tavoin miten halveksia Oilersia.Sekä vanhemmat että pelaajat elävät sitten tässä ajatuksessa että naapuri seurassa olisi jotain vikaa.Ja tämä ei ole mitään paikallis vinoilua vaan jatkuvaa mollaamista.Nyt selvästi Stars lisätty indiansissa haukuttavien listaan siksi saavat täälläkin niin paljon sanomista.Hyvä muistaa että Stars perustettiin nimenomaan sen takia että indians ei osanut kohdella pelaajia oikein ja nyt ollaan näköjään loukkaantuneita kun he jättivät seuran.Ja on totta että pelaaja joka lähtee indiansista haukutaan perinnpohjin seuran toimesta ja sitä pidetään petturina tämäkin tehdään pelaajien ja myös vanhempien kuullen tämän olen todistanut itse useasti.
Nyt en ole aivan varma tuosta, että minkä takia Stars perustettiin. Ilmeisesti ei ole siis tavoitteena nousta tulevaisuudessa fliigaan pelaamaan. Oilersissa ja Indiansissa paljon paremmat mahdollisuudet päästä korkealle.Indiansin puolestapuhujilla on skismaa sekä Oilersin että Starsin suuntaan. Ei riitaa pelaajien välillä ole. Tässä vaikuttaa seuran toimijoiden ja pelaajien vanhempien katkeruus siitä kuinka oma seura koetaan petetyksi kun pelaajia lähtee vihollisseuraan. Myös pelaajien vanhemmissa on enemmän kuin yksittäisiä pettyneitä seuran päättäjien toimintaan joukkeiden rakentamisessa ja pyörittämisessä.
Ja eikös se Starsin poikajoukkue ole syntynyt halusta saada peli-ilo ja rennompi meininki joukkueen toiminnan perustaksi?
Eiköhän kaikki tiedä että HM70 odottaa ainoastaan että pääsee pelaamaan indiansia vastaan uudestaan. Katkerana viimekerrasta mutta hei ehkä teidän kaveriporukka onnistuu heimon kaadossa ensi kerralla!Kertoo aika paljon lajin tilasta ja muiden touhuista kun kaveriporukka perustaa joukkueen ja pelaa itsensä vajaassa kahdessa vuodessa sm sarjaan.Ja uskon ettei ole siellä edes viimeisiä.Mahtaa anti Starseja harmittaa minulta hatun nosto!Hienoja derbyjä tulossa kun Oilers samassa sarjassa!