Bläk Boksissa oli kyllä tänään hieno peli. Finaalin arvoinen. Väkeä paikalla mukavasti ja itse peli oli tasainen. Hienoja suorituksia, hyvää kaksinkamppailupelaamista, tunnetta ja vauhtia. Tuomareille myös erityismaininta. Olivat hyviä ja mahdollistivat hyvän pelin. No joo. Yksi harmillinen maali toki hyväksyttiin, jota ei olisi kuulunut hyväksyä, mutta näitä sattuu. Itse peli olisi voinut päättyä kummalle tahansa, mutta tällä kertaa voitto M/W:lle. Hienoa että Classic on onnistunut laittamaan kampoihin eikä sarja ole ollut ennakkosuosikin ylikävelyä. Toivottavasti sarja jatkuu samalla kaavalla.
Paljon tuli ennakkokritiikkiä tapahtumasta. Maksullisuudesta ja kustannusten suuruudesta jne. Sanoisin näin puolueettomana maksavana katsojana, että turhaan. Paikan päältä koettuna voi sanoa, että tapahtuma oli toteutettu erittäin hyvin ja voin myös väittää, että kovinkaan montaa vastaavan tasoista junnupelitapahtumaa ei ole nähty. Lämpimästi toivon, että jatkossa nähtäisiin. Itse olen valmis maksamaan vastaavasta finaalikokemuksesta helposti tuon kympin. Olkoon sitten vaikka niin, että rahat käytetään Passon uusiin kesärenkaisiin.