Pääkallo.fi

P19 SM-sarja 2022-2023

Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
maskuwirmolle epäselvä maali, tästä johtuen tuomarit tietenkin antavat sovitteluvihellyksiä sekä aivan käsittämättömän jäähyn vielä siihen päälle. Hienosti vetävät nämä lempäälän prinssit tänään bläk boksissa:D
 
Viestejä
140
Paljon on kommenttia suolaisilta wi/ma faneilta ”huonoista vihellyksistä” yms. vaikka faktahan on se että classic hävisi yhdella maalilla ja yhden maalin he päästivät sivuverkon läpi. Wi/ma fanina olisin vain hiljaa jos voittaa noinkin likaisin keinoin enkä ainakaan keksisi mitään valitettavaa pelistä…
Onko tehty protesti?
 
Viestejä
75
Uskomatonta, että paikassa missä on kamerat, hidastukset, ja kuvaus eri kulmista, hyväksytään tälläinen maali! Ei olisi WM muuten riittänyt tänään..
 
Viestejä
22
Uskomatonta, että paikassa missä on kamerat, hidastukset, ja kuvaus eri kulmista, hyväksytään tälläinen maali! Ei olisi WM muuten riittänyt tänään..
Muuten hyvä,mutta juniorisalibandyssä ei saa käyttää mitään videotarkastusmahdollisuuksia pelin sisällä. Vaikka tuomarit toteasivat kun taululla näkyy, että pallo menee sivuverkosta maaliin ei he voivat sitä sen perusteella hylätä. Pääsarjatasoilla on mahdollisuus videotarkastukseen,juniorisalibandyssä ja alasarjoissa ei.
 
Viestejä
9
Paljon on kommenttia suolaisilta wi/ma faneilta ”huonoista vihellyksistä” yms. vaikka faktahan on se että classic hävisi yhdella maalilla ja yhden maalin he päästivät sivuverkon läpi. Wi/ma fanina olisin vain hiljaa jos voittaa noinkin likaisin keinoin enkä ainakaan keksisi mitään valitettavaa pelistä…

Voitko kertoa mitä W/M sille voi jos Family ei itse saa verkkojaan kuntoon? Pitäisikö vierasjoukkueen tuoda verkotkin mukana, kysynpähän vaan??
 
Viestejä
8
Huom! Juniorikeskustelun säännöt.
jos Maskun pelaajat tajuasi vaan olla lähtemättä tohon ihan turhaan ylimieliseen tuuletteluun, jälkipeliin ja huuteluun ne olis voittanut tän kolmesta voitosta ratkeavan sarjan ihan koska vaan ensimmäisessä 3 pelissä. Kaverit kuvittelevat olevansa ihan kaiken yläpuolella… Toi asenne kun vaan säilyy loppuunsaakka saa Lauri imeskellä taas sitä väritöntä lätkää… Mä ymmärtäisin jos sä tekisit matsiin hatun ja olisit täysin ylivoimainen ja sen jälkeen tulisit vähän tuulettamaan Classic fanien naamalle mutta kaveri ei ennen sitä tilannetta ainakaan mun silmään pistänyt. Kai se asenne on lähtöisin sitten kasvatuksesta. Kyllä sai taas mukavan annoksen myötähäpeää kun noin 40v (oletuksella aikuiset naiset) huutavat h**raa ja näyttelevät tilanteiden jälkeen en tiedä joko tuomarille tai pelaajille sitä käden keskimmäistä sormea… Huoh
 
Viestejä
3
Huomatkaa mitä pelaajia Classicin kokoonpanosta puuttui. Huomenna kaikki mukaan niin tulee tiukka peli, joka voi kääntyä kummalle vain.
 
Viestejä
66
Bläk Boksissa oli kyllä tänään hieno peli. Finaalin arvoinen. Väkeä paikalla mukavasti ja itse peli oli tasainen. Hienoja suorituksia, hyvää kaksinkamppailupelaamista, tunnetta ja vauhtia. Tuomareille myös erityismaininta. Olivat hyviä ja mahdollistivat hyvän pelin. No joo. Yksi harmillinen maali toki hyväksyttiin, jota ei olisi kuulunut hyväksyä, mutta näitä sattuu. Itse peli olisi voinut päättyä kummalle tahansa, mutta tällä kertaa voitto M/W:lle. Hienoa että Classic on onnistunut laittamaan kampoihin eikä sarja ole ollut ennakkosuosikin ylikävelyä. Toivottavasti sarja jatkuu samalla kaavalla.

Paljon tuli ennakkokritiikkiä tapahtumasta. Maksullisuudesta ja kustannusten suuruudesta jne. Sanoisin näin puolueettomana maksavana katsojana, että turhaan. Paikan päältä koettuna voi sanoa, että tapahtuma oli toteutettu erittäin hyvin ja voin myös väittää, että kovinkaan montaa vastaavan tasoista junnupelitapahtumaa ei ole nähty. Lämpimästi toivon, että jatkossa nähtäisiin. Itse olen valmis maksamaan vastaavasta finaalikokemuksesta helposti tuon kympin. Olkoon sitten vaikka niin, että rahat käytetään Passon uusiin kesärenkaisiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös