Pääkallo.fi

P19 SM-sarja 2024-2025

Classic pelasi tänään hyvät kaksi ensimmäistä erää. Sitten meni pupu pöksyyn ja Papas meni menojaan voittaen viimeisen erän lopulta 1-8.
Joo, katsoin nyt pelin uusinnan, koska alkoi kiinnostamaan pelin tapahtumat tulospalvelusta. Erittäin mielenkiintoinen peli. Papasin paikat tulivat Classicin virheistä ja tilanteiden käännöistä. Pari pelaajaa erittäin taitavia, olisivatko olleet #97 ja #30. Classicilla oli omat paikkansa. Kun he olisivat saaneet viimeisteltyä ensimmäisen sektorin paikoista tulos olisi ollut aivan eri. Mistä sitten johtui tämä sulaminen? Oma tulkintani videolta katsettuna on, että moni pelaaja keskittyi tuomareiden toimintaan ja sekoittivat oman pelinsä siinä. Johtuiko sulaminen myös sitten siitä, että peli oli toisen erän jälkeen 6-1 ja kusi nousi niin sanotusti päähän. Tulos mielestäni hieman valehtelee pelin tilanteita. Classic oli niskan päällä 4/6 pelistä mutta Papasilla oli omat tilanteensa. Papasin "passion" välittyi minulle ruudun taaksekin, mikä oli huikeaa katsottavaa ja sitä saisi olla lisää nykypäivän salibandyssä. Kokonaisuutena viihdyttävä peli. Odotan Classicin parantavan peliä kauden mittaan.

Eilinen krp indians oli silkkaa paskaa tuomareitten osalta. Paljonkoha espoon (westendin) kunta oli maksanu tuomareille. Tavataan playoffeissa nii inkkarit jää ku purkka tukkaan. Halmela ja Virta herätyää puheenaihetta paljon näköjään. Oisko sen takia et niiltä löytyy niin hyvät taidot sählyssä että porukalla valahtaa paska lahkeeseen. Virta >heimo
Halmela>heimo
Taidot kyllä kaukana, lauantaina ei näkynyt kumpakaan miestä kentällä ja sunnuntaina toinen istui vain jäähypenkillä. Onko nämä kaksi herraa oikeasti vahvistuksia vai heikentääkö he muuta joukkuetta?

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
@krp.fani oli varoitettu jo useamman kerran sekä myös uhattu kirjoitusoikeuksien poistolla, mutta yhtään parempaa sisältöä ei viesteihinsä tullut, joten nyt ne oikeudet lähtivät.

Varoitus myös @TurunJoukahainen ja juniorikeskustelun säännöt kertaukseen.

kenelläkään veikkauksia viikonlopun peleihin?
Itse uskon classicin pölläyttävän saipan mennen tullen mutta krp-ols voi olla tiukempi, mutta peli päättyy kuitenkin parilla tai kolmella maalilla keltaisille.

Itse uskon classicin pölläyttävän saipan mennen tullen mutta krp-ols voi olla tiukempi, mutta peli päättyy kuitenkin parilla tai kolmella maalilla keltaisille.
Itse uskon että tampereella tulossa tiukka peli mikäli saipa saa edustuksen lainapelaajat mukaan. Sanon että saipa hakee kauden avauspisteet mukaan tuloksella 5-8

Itse uskon että tampereella tulossa tiukka peli mikäli saipa saa edustuksen lainapelaajat mukaan. Sanon että saipa hakee kauden avauspisteet mukaan tuloksella 5-8
Tiukka peli tulossa. Classic paransi huimasti suoritustaan viime viikonloppuisesta Papas pelistä sunnuntaille. Jos Classic jatkaa vahvaa tekemistä, jota nähtiin sunnuntailta, niin uskon pelin päättyvän Classicille maalilla tai kahdella. Saipa ei ole vaakuttanut minua tällä kaudella. Edellisillä kausilla heidän tasonsa on heitellyt paljolti pelistä peliin ollen jossain pelissä yksi sarjan kärkijoukkueista ja toisessa taas peli on vierinyt pohjamudissa. Viikonlopussa toisessa pelissä hallitseva mestari OLS tulee pitämään Nokian Krp:tä omana piskinään koko pelin ajan.

Ols näyttää johtavan ja ihme on jos krp pystyy ottamaan pisteitä mukaan. Saipa tulee myös laittamaan classicille vähän hanttiin, mutta eiköhän se lopulta Classic vie en usko, että kovin selkein lukemin.

Ihme kyllä tuo indianssin tappio oilersia vastaan. Hieman harmittaa itseäkin rankkarien jälkeen, kun vedot oli sitä luokkaa, että kaadoin itseni päälle vaimon keittämät kahvikupposet. Voivoi, noh vielä uskoisin Heimopoikien syttyvän entisestään ja iskemään seuraavassa derbyssä kovempaa.

Viihdyttävä Classic-Steelers peli päättyi odotetusti Classicin 8-2 voittoon. Steelers taisteli hyvin kaksi ensimmäistä erää. Kolmas erä oli kuitenkin Classicin erä, eikä Steelers pysynyt Classicin poikien perässä. Pelissä eniten silmään pisti tuomari peli. Tuomarit eivät uskaltaneet viheltää ja ajoittain peli karkasi heidän käsistään.

OLS tänään mielestäni ei ollut mitenkään parasta luokkaansa, mutta silti pystyi näyttämään Seinäjoelle että tässä pelissä on leveleitä. Eniten silmääni iski OLSsin 2kenttä joka taisi laittaa vastustajan maali verkon heilumaan ainakin 5 eri otteeseen kahdeksasta ja piti oman puhtaana koko 60min.

Olin eilen katselemassa Steelers-Classic ottelua ja ottelu oli todellakin viihdyttävää, mutta minulle kyllä pisti silmään näin salibandy romantikkona Steelerssin ykkösketju ja erityisesti numero #69. #69 Vesala ei ollut kentän taitavin, nopein eikä hänellä ollut kentän silkkisimpiä tumppuja, mutta Vesala repi kyllä joka vaihdossa aivan kaikkensa tälle teräksiselle logolle #terästaipuumutteimurru.

Steelers-classic, classicin ykköskenttä pyöritti peliä. Laukaukset ja paikatkin kuitenkin pitkin seiniä. Steelers ei nöyristellyt, kovista vastaiskuista tekivät maalit ja saivat paikkoja. Classic paransi ottamalla nämä pois. Vääntöä, tilanteita riitti. Tuomareista, kaikella hyvällä, salliva linja vaihteli ja pallon ylimenot oli yhtä arvuuttelua. Varmasti parhaansa tekivät.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.