Huomenta, mitäs ukkojen pääsiäiseen😊
Painaako krapula vai otetaanko lappuja tämän päivän game4😉
Soittelin heti aamutuimaan vanhalle p19 legendalle. Jace ”jaakko” Hellen monet varmasti tietävätkin herran. Tuttu veijari kesän pokeri illoista ja pakko sanoa että on hauska veijari ja koskaan ei tylsää ole tämän herran kanssa🙏
Turha edes tähän alkaa luetella, mutta sanotaan näin että jaakko on p19 sarjassa voittanut lähes kaiken, mm. pleijareiden maalipörssin. Tällä kaudella pelannut maskun edarissa ja R pelaajana tepsissä. Kyselin jaakolta ennakoita päivän
finaalipeliin:
Minä: Mitkä lähtökohdat päivän peliin?
Jaakko: Black box vaikea paikka tepsille mutta nyt pakkovoiton edessä uskon tepsin kairaavan täplän ja ratkaisu siirtyy huomiselle.
Minä: Kuinka varmana pidät tätä?
Jaakko: Luotto kavereihin tosi kova!
Minä: Mites muuten menee, mikset ole kokoonpanossa?
Jaakko: Sanotaan näin että tepsin kanssa paperiasiat kesken koska R edustus koski vain p22 joukkuetta. Mahdollisesti ratkaisupeliin huomiselle saadaan mies kentälle mutta saa nähdä, eikä paljasteta classicille kaikkia aseita😉
Tässä Hellenin näkemykset peliin ja olisi mukava nähdä miestä vielä kentällä finaaleissa p19 sarjassa. Tämän miehen kantti varmasti hiljentäisi koko lempäälän🥶Sovittiin myös Jacen kanssa että mahdollisessa game5 pelissä voidaan laittaa herran vanha maila arvontaan. Kysessä maila jolla voitettu pleijareiden maalipörssi tässä sarjassa🔥
1. TPS Moneyline
2. Paajanen ja Saarinen over 0,5 G&A
Pysykää kuulolla!