Pääkallo

P19 SM-sarja 2025-2026

4. Karhut, porilaiset olivat viime kaudella kova ja laadukas joukkue, vaikka peli taisi aika paljon olla ykköskentän varassa. Karhuilla viime kaudella taisi jo, olla mukana nuoria aika paljon joukkueessa ja uskon, että niiden varaan on hyvä alkaa rakentaa uutta joukkuetta, kun 06-ikäluokka nousee pois. Joukkueessa on myös kovasta 08-ikäluokasta kovia pelaajia ja myös 09-ikäinen ikäluokkansa huippu. Joukkueessa ei tainnut viime kaudella paljon 07-ikäisiä pelata, joten voi olla, että karhut on nuorella joukkueella liikenteessä. Villikortti?
Kun tulospalvelusta seuraa, nämä ko. pelaajat eivät pelanneet tänä vklna ollenkaan kuin hajavaihtoja?
Karhut: Verneri Marttila, Eemil Heikkilä, Elmeri Raita
Luulen heihin viitatun? @Pukukoppipelaaja ?

Nyt oli kyllä wirmo sudet pelissä taas sellaista tuomaritoimintaq että ei mitää järkeä. Näytti siltä että kun rikot niin saat omalle joukkueelle ylivoima. Näitä luokattoman paskoja tuomarimokia tuli siis molempiin suuntiin. Kaiken lisäksi juho 46v bigman huuteli katsomosta
Joo, sitä samaa Hollolassa. Kaksi hienoa peliä, joissa tuomarit syystä tai toisesta haluamalla halusivat päästä valokeilaan siinä myös onnistuen.

Juniorikeskustelun sääntöjen (ja ihan yleisesti foorumin sääntöjen) toistuvasta rikkomisesta @S M kirjoitusoikeudet lähtevät pysyvästi.

Veikkauksia viikonlopun peleistä ja miksi juuri minun veikkaukseni ovat oikeat?
Salba-Ervi 1
Varta-Josba ketä edes kiinostaa
Steelers-Tps 1
Heimo-Classic 2
Lasb-Salba 2
Karhut-Ervi 2
Ols-papas 1
Wirmo-Nokia 1
@säbäukko55 mielipidettäsi asiaan ei kaivata.

Salba-Ervi 1
Steelers-Tps 1
Heimo-Classic 2
Lasb-Salba 2
Karhut-Ervi 2
Ols-papas 1
Wirmo-Nokia 1
Salban nousukiito rauhoittuu
Sudet - Oilers 2
Salba - ErVi 2
VarTa - Josba 1
Steelers - tps 1
Indians - C 2
LASB - Salba 1
Karhut - ErVi 2
OLS - Papas X
Wirmo - KrP 2

Salba-Ervi 1
Steelers-Tps 1
Heimo-Classic 2
Lasb-Salba 2
Karhut-Ervi 2
Ols-papas 1
Wirmo-Nokia 1
kun noin kovasti pyydät, niin heitän veikkaukseni:
salba-ervi 2
varta-josba 2
steelers-tps 1
indians-classic 2
lasb-salba 1
karhut-ervi 2
ols-papas 1
wirmo-nokia 2

Onko Porin ja Rauman välillä ollut jotain pelaajaliikennettä, kun osat näyttää näin alkukaudesta vaihtuneet? Jos vertaa viime kauteen nimittäin.

Nyt taitaa raumalainen puhella omaan pussiin?
Ilman live- tai etäseurantaa, tulospalvelun varassa, tuohan on heidän joukkue. Jos jotain apuja tulee, ovat vielä nuorempia.
Mutta eiköhän se kirkkain näilläkin ansaita Poriin. Valmennus on parasta, samoin 09 ja 08 yksilöt.
@porifani! oikaisee, jos olen väärässä?

Omasta mielestäni pelipaikkojensa parhaat (mv, pakki, right-laituri ja sena) pelastuivat uppoavasta paatista. Tulos on tulos jne.
Ymmärränkö jotain väärin, mutta palstalla pariinkin otteeseen esiintyy Karhujen kovat -08 yksilöt? Mihin tämä perustuu, eihän porilaiset ole pelanneet -08 ikäluokan SM sarjaa p16 tai p17 ikäluokissa. En silloin sanoisi, että on kovin "kova".

Onko Porin ja Rauman välillä ollut jotain pelaajaliikennettä, kun osat näyttää näin alkukaudesta vaihtuneet? Jos vertaa viime kauteen nimittäin.
Ei taida olla. Karhuilla joukkue nuorentui ja valmennusvaihtui. Eli kyllähän se vaikuttaa jos joukkueen pelaajista suurin osa vaihtuu kolme vuotta nuorempiin, mutta onhan heillä täälläkin mielipiteiteitä herättänyt "menestynyt" vastuuvalmentaja. Loppukaudesta varmaan erimallissa Karhujen sijoitus, jos ei ole asiat tuulettimessa ennen joulua.

Kesätauolta palattu, joten aika pistää veikkauksia kehiin. Ensiksi mestarisuosikkini:
OLS: Juoniori ikäluokissa ollut aina todella vahva. Yleensä keväällä (P19 ja nuoremmat) hieman jäänyt suoritus siitä mitä ollut syksyn peleissä. Voisin olettaa, että tänä vuonna osataan ajoittaa siten, että ollaan parhaimillaan keväällä
Classic: Myös aina vahva juniorisarjoissa. Paljon on kuitenkin kysymyksiä: Riittääkö taso ja laajuus tällä kaudella? Tuleeko paljon vahvistuksia P22 ikäluokasta?
Steelers: Erittäin fyysinen joukkue ja osaa pelata hyvin pallon kanssa. Seurattavia Veijola ja Päivinen.

Veikkaukset:

salba-ervi 2
varta-josba 2
steelers-tps 1
indians-classic 2
lasb-salba 1
karhut-ervi 2
ols-papas 1
wirmo-nokia 1

Artturi Hyvärinen over 3.5 pistettä
Jaakko Veijola over 0.5 maalia

Ymmärränkö jotain väärin, mutta palstalla pariinkin otteeseen esiintyy Karhujen kovat -08 yksilöt? Mihin tämä perustuu, eihän porilaiset ole pelanneet -08 ikäluokan SM sarjaa p16 tai p17 ikäluokissa. En silloin sanoisi, että on kovin "kova".
Jos viittaat kysymykselläsi minun tekstiini, luepa uudelleen. Ei siinä niin lue.
Tai lukee, mutta rivien välissä voi lukea jotain muuta.
Ei perustu mihinkään, eikä ole kova. Samaa mieltä olen kanssasi.

tämän päivän OLS-Papas oli kyllä kokonaisuudessaan aivan järkyttävää katsottavaa papaksen puolelta. OLS suoraan sanottuna leikitteli ensimmäiset kaksi erää ja kolmas erä oli vähän enemmän aktiivisempaa peliä kunnes olssi aloitti pelin tappamisen. olssi piti palloa missä halusi ja papaksen pojat koitti saada kiinni siinä onnistumatta. yksinkertaisesti sanottuna papas jahtasi koko pelin palloa ilman mitään vastinetta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin