Pääkallo.fi

Palautetta ja keskustelua foorumista

Viestejä
712
Eilen tuli toinen huomautus ja näköjään viestejäni poistettu. Innostuin kun nuorten MM-kisat ehkä vähän omiakin nuoruuden urheiluja muistelemaan ohessa. Minusta mukavia harmittomia viestejä, mutta tottakai ylläpidolla ja muilla keskustelijoilla oikeus noin tehdä, jos siltä tuntunut. Kyllä ylläpito jopa kirjoitusoikeuden poistolla varoitti. Toisaalta itse jo alussa toivoinkin, että olisi tälläinen mistä nimimerkin saisi pois eli profiilin poisto toiminto. Eli sekään ei haittaisi. Ehkä nyt yritän lopettaa täällä, koska jos et voi täysin toteuttaa itseäsi eli kirjoituksia poistetaan, ehkä se ei ole sitten minun juttu. Vähän sama kuin jos pelaisit, mutta joku rajoittaisi peli-aikaa. Silti hyvät muistot jää tästä kokeilusta.
 
Viestejä
712
Toukokuun alussa tuli kahden kuukauden kirjoituskielto joka nyt päättyi. Siinä tosiaan joku ehkä provosi ja vastailin että nyt vähän huono hetki minun vastata jotain tuollaista oli kyllä aamulla tarkoitus viesti poistaa mutta ylläpito oli jo omat jutut tehnyt. Eli ohi aiheen vaan vastasin että hankala päivä ollut eikä jaksaisi vastata jotain sellaista. Tällä viikolla huomasin myös joku provosi toista nimimerkkiä ja joku kirjoittikin, ettei ehkä tuokaan hyvä tyyli. Rangaistukset näyttävät menevän sitten helposti toiselle nimimerkille ja toinen jota tällä häiritty joutuu ylläpidon käsittelyyn. Hyväähän tämä tauko vain tehnyt ei siinä mitään.
 
Viestejä
687
En tiedä mitä olet kirjoitellut, mutta jos sinun käsialaa oli ne "hauskat" jutut "omakohtaisista" salibandykokemuksista kuinka on maajoukkueeseen ja liigajoukkueeseen pyydelty mutta et ole lähtenyt, niin ehkä se pari kuukautta oli ihan ansaittuakin. Jos kirjoittaja itse on ainoa jonka mielestä teksti on hauskaa, niin silloinhan teksti on pelkkää häiriköintiä. Tosin tämän foorumin suosio huomioiden niin mahtuuhan tänne sisällöltään tyhjääkin tekstiä. Niinkuin tuolla kirjoitellaan, niin kyllähän tämä Pääkallon kiinnostuttavuus (onkohan toi edes sana) on mennyt aika surkeaksi. Jutuista ja kommentointimahdollisuudesta johtuen. Kilponen varmaan tykkää kun voi heilua ihan päällikkönä.
 
Viestejä
712
Tuo maajoukkue ainakin uusi juttu että sinnekin itseäni maininnut. Minua tosiaan lajissa aika heikosti kohdeltu että jo liiga olisi vaikeaa. Paremmalla kohtelulla tietysti vaikka maajoukkue. Jos ei oteta kesätreeneihin plus valmentaja ei anna peliaikaa ja pelikaveritkin ehkä sitten huomaa ettei tuolla hyvin mene niin ei sekään tilannetta auta. Voi olla etten enää ensi kaudella niin lajin parissa sillä jos sinua ei arvosteta kannattaako lajin parissa olla tai liikaa seurata. Ehkä ruudun kautta seuraan nyt ainakin se käytössä.
 
Viestejä
712
Maajoukkueesta niin Kasper Tähkäkin taisi arvioida twitterissä, että olisi ollut parempi kuin valitut ikäluokassaan leirille keväällä? En tiedä onko tuo herrasmiesmaista, jos lajissa sitä arvostetaan? Itse en siis tuollaista itsestä tuonut esiin, mutta olen sanonut olleeni alueeni top3 tasoa ja se kyllä yleensä silloin tarkoitti tuota. Eli joku voinut tulkita noin. Minut yleensä pidetään pimennossa tilanteestani, mutta tälläkin viikolla naapureista tein sen tulkinnan, että joku seura voisi tarkkailla ja samaa oli keväällä. En enää halua olla lajissa mukana, niin heikosti minua kohdeltu ja pidetty pimennossa. Kaikki muut kyllä ympärillä näyttäisi minun tilanteestani paremmin olevan perillä kuin itse. Varmaan nyt jätän tämänkin palstan. Annetaan täälläkin arvostelijoilleni tilaa kirjoitella rauhassa vai vain toisiako tulevat arvioimaan?
 
Viestejä
687
Maajoukkueesta niin Kasper Tähkäkin taisi arvioida twitterissä, että olisi ollut parempi kuin valitut ikäluokassaan leirille keväällä? En tiedä onko tuo herrasmiesmaista, jos lajissa sitä arvostetaan? Itse en siis tuollaista itsestä tuonut esiin, mutta olen sanonut olleeni alueeni top3 tasoa ja se kyllä yleensä silloin tarkoitti tuota. Eli joku voinut tulkita noin. Minut yleensä pidetään pimennossa tilanteestani, mutta tälläkin viikolla naapureista tein sen tulkinnan, että joku seura voisi tarkkailla ja samaa oli keväällä. En enää halua olla lajissa mukana, niin heikosti minua kohdeltu ja pidetty pimennossa. Kaikki muut kyllä ympärillä näyttäisi minun tilanteestani paremmin olevan perillä kuin itse. Varmaan nyt jätän tämänkin palstan. Annetaan täälläkin arvostelijoilleni tilaa kirjoitella rauhassa vai vain toisiako tulevat arvioimaan?

Kun ajatuksella luet omia tekstejäsi ja niiden sisältöä, niin syvenny ajatuksella sanaan Narsistinen. Tuntuuko tutulta?
 
Viestejä
712
Ei näissä peli ja sopimusasioissa mitään narsismia ole. Tietty logiikka vain ehkä minulle oli ajateltu jotain sopimusta jonka joku toinen nappasi keväällä. Sitten otetaan aikalisä ja yritetään uudelleen vaikka nyt. Jopa ylläpidon penalti osui hyvin yhteen. Pelaaja voi myös määrittää onko valmis näihin ja minä en ainakaan näitä ikinä jaksanut. Kevät olisi ollut ok.
 
Viestejä
712
Ehkä voinut vaikka seura olla itä-suomi ja aika toukokuun puolivälissä joku vienyt sopimuksen tai joku liigaseura? Tietysti jätetään ovi sen verran raolleen, jos korvauksena saisin huippuseuraan paikan, ehkä se kompensoisi tilannetta. Ei kaikki seurat luotettavia sopimuskumppaneja, vaan voivat hypätä uuteen pelaajaan tai joku pelaaja kiinnostua, jos hyvä sopimus tarjolla.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Tässä vain olen tuonut palstalle anonyymisti fiktiivisen tilanteen pelaajamarkkinoista miten saattaisi mennä eli valottanut käytäntöjä. Vähän samoin kuin aiemmin fiktiivisen joukkueen kokoaminen keväämmällä. Qwerty siis näppäimistö suomeksi tämän pelaajan nimi, joka yrittää vielä löytää seuran ongelmien jälkeen ehkä jopa maajoukkuetasoinen näppäimistö.
 
Viestejä
712
Toivon ettei ylläpitoa vaikka joku seura painostanut minun kirjoituskieltoon? Siihen omalta osalta kirjoitus koski fiktiivisessä jutussa, mutta myös oikeaan elämään jotain huomaan ainakin yhden seuran osalta aktiivisuutta näissä kiellon alkaminen ja loppuminen aikaan. Ei siinä mitään kuitenkaan hyvä fiilis itsellä ja myös lajiin edelleen.
 
Viestejä
687
Toivon ettei ylläpitoa vaikka joku seura painostanut minun kirjoituskieltoon? Siihen omalta osalta kirjoitus koski fiktiivisessä jutussa, mutta myös oikeaan elämään jotain huomaan ainakin yhden seuran osalta aktiivisuutta näissä kiellon alkaminen ja loppuminen aikaan. Ei siinä mitään kuitenkaan hyvä fiilis itsellä ja myös lajiin edelleen.

Okei, että tämmöinen tapaus. No nyt ymmärrän paremmin. Hyviä vointeja qwerty. Toivottavasti saat lääkityksen kohdalleen. Hyvää kesän jatkoa.
 

yyz

Viestejä
653
Ylläpidolle: Onko forumilla olemassa, (tai jos ei ole, niin olisiko mahdollista saada) "ignore" -toimintoa?
 
Viestejä
712
Minullakin tuntuu monesti lähipiiri näitä pelikuvioita vähän salaakin järjestävän, kun tuntevat varmaan piirejä. Siksi nämä minullekin outoja ja kyselen ylläpidolta onko jotain siellä ja mitä huomaan muuten. Toki välillä voin itsekin kysellä joltain pelijuttuja, mutta sekin tyyppi ei ainakaan minulle mitään paljasta.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
543
Tässä on henkilökohtaisesti qwertya jo sekä huomautettu, varoitettu että annettu jäähyä. Tämä foorumi ei ole henkilökohtainen päiväkirja. Selvästi jäähykään ei nyt kovin positiivista vaikutusta ole tuonut, kun tämän ketjun ja Oilersia käsittelevän ketjun tuotoksia lukee. Kirjoitusoikeuksien poistuminen on pysyvästi on nyt hyvin lähellä.

- Matti
 
Viestejä
712
Sen saa vapaasti poistaa jos siltä tuntuu. Ehkä halunnut vaan tuoda ympärillä olevien salamyhkäisten ihmistenkin tietoon, että heidät huomattu sitä kun jatkunut 20v. niin ei se aina hauskaa ja helppoa ollut. Mieluummin avoimesti ja suoraan yhteydet minuun missä mennään milloinkin olisi ollut parempi. Pahoittelut muille noista.
 

R2.

Viestejä
36
Sellaisen palautteen/kehitysidean voisin antaa että jos qwerty tekisi tai qwertylle tehtäisiin oma topicci tuonne "muu salibandykeskustelu" tai "vapaa keskustelu" alle vaikka nimellä qwertyn muistelmat (sk) Siellä voisi sitten käydä läpi salaliitot ja eri vuosikymmenten kokemukset. Vaikka välillä raskasta niin onhan näitä välillä ihan kivakin lukea.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös