Pääkallo.fi

Palautetta ja keskustelua foorumista

Viestejä
462
Olen todella tykännyt tästä keskustelupalstasta ja pääosin keskustelu on asiallista ja kommentit laadukkaita. Mutta aina roiskuu kun intohimoisesti rapataan. Aika jännästi tästäkin episodista löytyy samankaltaisuuksia playoff-huutelukeskusteluun. Palstallakin on hyvä kunnioittaa peliä ja pelikaveria kaveria sen verran, että on välillä valmis nielaisemaan jonkusen kommentin agressiivisen postamisen sijaan. Jos kuitenkin läikkyy yli niin asiat voi aina sopia ja sitten jatketaan puhtaalta pöydältä.
 

Mahoney

Olen todella tykännyt tästä keskustelupalstasta ja pääosin keskustelu on asiallista ja kommentit laadukkaita. Mutta aina roiskuu kun intohimoisesti rapataan. Aika jännästi tästäkin episodista löytyy samankaltaisuuksia playoff-huutelukeskusteluun. Palstallakin on hyvä kunnioittaa peliä ja pelikaveria kaveria sen verran, että on välillä valmis nielaisemaan jonkusen kommentin agressiivisen postamisen sijaan. Jos kuitenkin läikkyy yli niin asiat voi aina sopia ja sitten jatketaan puhtaalta pöydältä.
Juuri näin. Ei ihan joka kommentista tarvitse ottaa nokkiinsa. Naissählystä en itse tästä syystä edes viitsi lähes mitään postata, kun tuntuu ettei mitään uskalla sanoa ilman paskamyrskyä!
 
Viestejä
214
On ollut itselläkin tässä playoff-kevään aikana peiliin katsomisen paikka. Osan porukasta kanssa tyylikkäästi hoidettu hommat yksityisesti. Ja jos ihan suoraan saan sanoa, niin Reijan kanssa en lähtenyt yksityisesti edes yrittämään (moni varmasti tietää miksi en). Pahoittelut vielä itseltäni kaikille (myös sille Reijalle). Jatketaan. 👊

Tästä ei voi olla kuin surullinen.
 

Jussi Koivunen

Tästä ei voi olla kuin surullinen.

Yritin Sinullekkin @jackie laittaa viestiä yksityisesti tähän kommenttiisi liittyen, mutta valitettavasti olet estänyt sen mahdollisuuden. En ala tässä julkisesti enää avaamaan mitään sen enempää seteistä mitä on ollut, ne on hoidettu.
 
Viestejä
214
Yritin Sinullekkin @jackie laittaa viestiä yksityisesti tähän kommenttiisi liittyen, mutta valitettavasti olet estänyt sen mahdollisuuden. En ala tässä julkisesti enää avaamaan mitään sen enempää seteistä mitä on ollut, ne on hoidettu.

@Jussi Koivunen Ei kai tämän palstan tarkoitus ole henkilökohtaisesti ratkaista mitään keskusteluja. Viimeksi koin uhkaavaksi sinun kirjoituksen " Oliko nimimerkillä Jackie vittuiltavaa näin henkilökohtaisesti, vai tuliko kaikki jo tuonne ketjuun kirjoitettua"

Itse en lähde henkilökohtaisesti sinulle viestejä laittamaan.

Sinulla meni vati nurin, kun kysyin kuka tämä Koivunen on joku kuvaus/sometyyppi vai? ja arvuuttelin mitähän kuraa olit saanut kun aika kärkkäästi itse arvostelet esimerkiksi muiden kuvaus ja some toimia.

Ihan rauhassa vaan hoidat oman ruudun ja minä hoidan omani.
 

Jussi Koivunen

Yleinen kysymys @Ylläpito Kun nyt noi junnukeskustelut on näemmä lähteneet täysin lapasesta näin kevään tullen, niin mitkä tänne foorumille on ylipäätään kirjautumissäännöt?

Ajatuksena: Luon itselleni kymmenen eri google-tiliä, niin onko minulla samalla mahdollista tehdä tänne kymmenen eri käyttäjää? Koska noita junnuketjuja "terrorisoi" nimimerkit joilla käytännössä kaikilla alle kymmenen viestiä foorumille. Ja välillä tuntuu että ne keskustelee keskenään.

Anyways. Noi junnufoorumit on pilalla.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
543
Ylläpidolla on keinoja valvoa, että samat käyttäjät eivät jatka häiriökäyttäytymistä vain uusilla nimimerkeillä. Välttämättä asiaa ei erityisen tarkkaan valvota ennen kuin häiriöitä tulee, mutta sellaisten tapausten jälkeen hyvinkin tarkkaan. Ihan tässä viime viikkojen aikana on blokattu vino pino uusia rekisteröitymisiä juuri bännit saaneilta käyttäjiltä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
10
En ole ylläpito, mutta vastaan kuitenkin.
Ylläpito on useammin kertonut, ettei junnukeskusteluissa ole soveliasta haukkua tms. erotuomareiden tekemisiä.
Niin eihän venäjälläkään saa arvostella Putinin päätöksiä. Eivät nekään nyt aina kestä päivänvaloa. Bannii please. Ei haittaa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
543
Nämä viestit siirretty tähän ketjuun, koska ne eivät liity mitenkään P-16-keskusteluun.

Käyttäjällä oli kaksi varoitusta alla, juuri kärsitty kahden viikon kirjoituskielto ja sama hölmöily jatkui täysin muuttumattomana.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös