Pääkallo.fi

Pelaajapörssi

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Tässä ketjussa voit kertoa, jos haet joukkuetta joltain paikkakunnalta. Toisekseen joukkueet voivat hakea tätä kautta pelaajia itselleen.
 
Viestejä
63
Lähdössä opiskelijavaihtoon Saksaan? Kielikurssille? Tai ihan muuten vaan etkä halua jättää harrastusta sikseen. Jos kiinnostaa tulla tänne meille päin Nordrhein-Westfaleniin niin DJK Holzbüttgen on aina avoin uusille pelaajille. Ykkösjoukkue pelaa 1. Bundesliigaa täällä Düsseldorfin kupeessa. 50km säteellä löytyy Düsseldorf, Köln, Mönchengladbach, Krefeld, Aachen, Essen....kaukaisin pelaajamme tulee Dortumundista. Hyvä meininki ja nuori nälkäinen porukka. Joukkueessa tällä hetkellä pelaajia Saksasta, Suomesta, Ruotsista, Norjasta....ja aktiivisista pelaajista useammalla kokemusta niin Saksan miesten kuin nuorisomaajoukkuista kuin myös Norjan ja Englannin maajoukkueista.
www.floorball-holzbuettgen.de -sivuilta löytyy lisää tietoa ja minuun saa aina ottaa yhteyttä.

For International Players | DJK Holzbüttgen Floorball vielä suoraan saksaa taitamattomille...

T. Kimmo
 
Viestejä
7
Pelaamaan Sveitsiin!

Unihockey Basel Regio etsii -99 tai nuorempaa maalivahtia pelaamaan tyttöjen U21 joukkueeseen kaudelle 2019-2020.

Kilpailukykyinen joukkue pelasi menneellä kaudella "NLA" Sveitsin nuorten korkeinta liigaa U21:ssä.

Seura tarjoaa pelaamisen ja Aupair paikan Baselin alueelta.

Ilmoita kiinnostumisesi tai kysy lisää; jani.valli@w-all.fi tai whatsapp +358400426595
Tutustu joukkueeseen; Unihockey Regio Basel > Team > Juniorinnen U21 A

Miksi ei mahdollisesti kaveri mukaan?
Paikka täytetään mahdollisimman nopeasti!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
9
Long shot, mutta liekö Kanadassa Quebecin alueella salibandytoimintaa, jossa suomalaisia mukana? Mahdollisesti lähtö sinne suuntaan edessä tulevana syksynä.
 
Viestejä
7
Pelaamaan Sveitsiin!

Unihockey Basel Regio etsii -99 tai nuorempaa maalivahtia pelaamaan tyttöjen U21 joukkueeseen kaudelle 2019-2020.

Kilpailukykyinen joukkue pelasi menneellä kaudella "NLA" Sveitsin nuorten korkeinta liigaa U21:ssä.

Seura tarjoaa pelaamisen ja Aupair paikan Baselin alueelta.

Ilmoita kiinnostumisesi tai kysy lisää; jani.valli@w-all.fi tai whatsapp +358400426595
Tutustu joukkueeseen; Unihockey Regio Basel > Team > Juniorinnen U21 A

Miksi ei mahdollisesti kaveri mukaan?
Paikka täytetään mahdollisimman nopeasti!

Näyttää siltä, että on mahdollisesti vielä toinen paikka vapaana myös!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1
FC Tuusula perustaa naisten joukkueen kaudelle 2019-2020. Sarja-aloitus Etelä-Suomen IV-divisioonaan. Näillä näkymin joukkueen rungon muodostaa seuran b-junioritytöt, mutta uusilla pelaajilla on mahdollisuus liittyä sekä b-junioreiden että naisten joukkueeseen. Lisätietoja FC Tuusula
 
Viestejä
1
Etsitään joukkuetta Tampere Pirkkala nokia akselilla joukkuetta ens kaudeksi jo kun olen muuttamassa Nokialle viimeistään 1.5 alkaen töiden perässä.

Olen 20 vuotias ja harrastanut salibandya 5 vuotta ja olen enimmäkseen pelannut maalissa ja vasenta laitahyökkääjää välillä mutta harvoin.
Etsin joukkuetta sarjatasolla 4-6.

Toivoisin että yhteyden otot sähköpostilla valkolainen@gmail.com osoitteeseen
 
Viestejä
177
Oulusta joukkuetta maalivahdille.

Nyt on iso kala alasarjojen siirtomarkkinoilla uimassa kohti pohjoista! Legendaarinen Espoon mustekala eli minä on siirtymässä talouteni hallituksen(emännän) päätöksellä kohti Oulun Kukkoskuntaa. Luonnollisesti tästä seuraa uuden joukkueen etsintä, sillä Espooseen matkustaminen on logistinen haaste.

Maalivahtina pelannut etelän alueen 4. Ja 5. Divarissa useamman vuoden. Koppi tarttuu sen verran hyvin että korkeammallekin on kysytty pelaamaan.

Lisäksi olen pelannut Espoon ja Helsingin hallisarjoja. Näistä meriittinä AC-Liigan voitto. On sitä yksi Suomen mestaruuskin tullut naarattua työpaikkasalibandystä. MVP-palkinto tuli samalla kahmittua, kun innostui nollapelejeä pelaamaan vinon pinon.

Ikä lähenee 30 vuotta ja pidetty joukkuekaveri olen ollut aina. Niinku nuoriso nykyään sanoo: pistäkää DM:ää
 
Viestejä
24
Oulusta joukkuetta maalivahdille.

Nyt on iso kala alasarjojen siirtomarkkinoilla uimassa kohti pohjoista! Legendaarinen Espoon mustekala eli minä on siirtymässä talouteni hallituksen(emännän) päätöksellä kohti Oulun Kukkoskuntaa. Luonnollisesti tästä seuraa uuden joukkueen etsintä, sillä Espooseen matkustaminen on logistinen haaste.

Maalivahtina pelannut etelän alueen 4. Ja 5. Divarissa useamman vuoden. Koppi tarttuu sen verran hyvin että korkeammallekin on kysytty pelaamaan.

Lisäksi olen pelannut Espoon ja Helsingin hallisarjoja. Näistä meriittinä AC-Liigan voitto. On sitä yksi Suomen mestaruuskin tullut naarattua työpaikkasalibandystä. MVP-palkinto tuli samalla kahmittua, kun innostui nollapelejeä pelaamaan vinon pinon.

Ikä lähenee 30 vuotta ja pidetty joukkuekaveri olen ollut aina. Niinku nuoriso nykyään sanoo: pistäkää DM:ää

Tämä uutinenhan olis otettu muinaisessa VULPN:ssa vastaan kirkuen ja kädet yhtä tahtia lyöden...
Ikävä kyllä VULPN:n toiminta on lopetettu ja syvälle kuopattu.
 
Viestejä
107
Tämä uutinenhan olis otettu muinaisessa VULPN:ssa vastaan kirkuen ja kädet yhtä tahtia lyöden...
Ikävä kyllä VULPN:n toiminta on lopetettu ja syvälle kuopattu.
Ainoina muistona kunnianpäivistä ovat jääneet satunnaiset VULPN-lippikset, joihin voi törmätä kesäpäivinä kaupungilla... Onneksi pienenä lohtuna näitä on edes yksi lisää nyt bongattavissa.
 
Viestejä
177
Kaivoin tässä jo aiemmin VULPN:n toimiston lankapuhelinnumeron ja lähdin soittamaan. Siellä vain nauhoitettu naisääni luki ääneen ankkapaistin ohjetta. Totuus iski taas muistiin ja vedin syvän henkäyksen VULPN:n muistolle.

Onneksi saan lippikselläni myös tulevat Haukiputaan naapurini kateelliseksi.
 
Viestejä
177
Hiljaista on tällä osastolla, kun edellinen seuranhakuilmoitus on itseltäni parin
vuoden takaa. Nyt on vain sama asia edessä.

Pelipaikka on viime kaudet edelleen ollut tolppien välissä. Joukkueen kriteereinä ei paljoa muuta kuin että Oulun alueelta. Koppi tarttuu itsellä ainakin kolmosdivarissa ja siitä alaspäin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös