joelsiltanen
Ylläpidon jäsen
Tässä ketjussa voit kertoa, jos haet joukkuetta joltain paikkakunnalta. Toisekseen joukkueet voivat hakea tätä kautta pelaajia itselleen.
Pelaamaan Sveitsiin!
Unihockey Basel Regio etsii -99 tai nuorempaa maalivahtia pelaamaan tyttöjen U21 joukkueeseen kaudelle 2019-2020.
Kilpailukykyinen joukkue pelasi menneellä kaudella "NLA" Sveitsin nuorten korkeinta liigaa U21:ssä.
Seura tarjoaa pelaamisen ja Aupair paikan Baselin alueelta.
Ilmoita kiinnostumisesi tai kysy lisää; jani.valli@w-all.fi tai whatsapp +358400426595
Tutustu joukkueeseen; Unihockey Regio Basel > Team > Juniorinnen U21 A
Miksi ei mahdollisesti kaveri mukaan?
Paikka täytetään mahdollisimman nopeasti!
Oulusta joukkuetta maalivahdille.
Nyt on iso kala alasarjojen siirtomarkkinoilla uimassa kohti pohjoista! Legendaarinen Espoon mustekala eli minä on siirtymässä talouteni hallituksen(emännän) päätöksellä kohti Oulun Kukkoskuntaa. Luonnollisesti tästä seuraa uuden joukkueen etsintä, sillä Espooseen matkustaminen on logistinen haaste.
Maalivahtina pelannut etelän alueen 4. Ja 5. Divarissa useamman vuoden. Koppi tarttuu sen verran hyvin että korkeammallekin on kysytty pelaamaan.
Lisäksi olen pelannut Espoon ja Helsingin hallisarjoja. Näistä meriittinä AC-Liigan voitto. On sitä yksi Suomen mestaruuskin tullut naarattua työpaikkasalibandystä. MVP-palkinto tuli samalla kahmittua, kun innostui nollapelejeä pelaamaan vinon pinon.
Ikä lähenee 30 vuotta ja pidetty joukkuekaveri olen ollut aina. Niinku nuoriso nykyään sanoo: pistäkää DM:ää
Ainoina muistona kunnianpäivistä ovat jääneet satunnaiset VULPN-lippikset, joihin voi törmätä kesäpäivinä kaupungilla... Onneksi pienenä lohtuna näitä on edes yksi lisää nyt bongattavissa.Tämä uutinenhan olis otettu muinaisessa VULPN:ssa vastaan kirkuen ja kädet yhtä tahtia lyöden...
Ikävä kyllä VULPN:n toiminta on lopetettu ja syvälle kuopattu.