Voisko joku avata hieman tätä Dynamovihaa? Olen tietoinen koronapassiepisodista, mutta tämä tuntuu kumpuavan jo kauempaa..
Varmasti on useita eri syitä mikä saa jengin lämpenemään, koska oli sarjataso MIKÄ TAHANSA, niin kyseisestä joukkueesta keskustellaan pääsääntöisesti negatiiviseen sävyyn.
Joukkueen pelaajistosta löytyy muutama pelaaja, joilla ei ole minkäänlaista kunnioitusta muita pelaajia kohtaan kentällä tai sen ulkopuolella.
Jatkuva länkytys kenttäpelaajilla sekä valmennuksella muistuttaa hieman takavuosien KoskRia.
Aina täytyy kuitenkin olla joku seura jota varmasti osoitellaan sormella.
Dynamo-vihaan vaikuttaa varmasti asia minkä moni tietää ja se on nämä heidän"ammattimaisesti" tehdyt pelaajasopimukset.
Toimintamalli on pelaajat sitouttava, mutta ei eteenpäin pyrkivä, johon seura itse pyrkii, mikäli pelaajia ei päästetä siirtymään toiseen seuraan, edes ylemmälle sarjaportaalle, jos sopimus on voimassa.
Sopimukset muistuttavat hyvin vahvasti tyyliltään Merikosken vastaavia.
#uusikoski hästägin käyttö varmasti vain parantaa kuvaa kyseisestä seurasta.
Kolmantena tulee samaan aikaan positiivinen, että negatiivinen näkökulma.
Dynamolla on selkeästi aikomus viedä lajia ja seuraa eteenpäin. Punainen lanka on vain kadotettu.
Kaikki muu toiminta soppareineen ja koronapasseineen sekä väsyneine lainajulkaisuineen polkee seuran imagoa vain alaspäin.
Kunnioitan itse kovasti, että haluavat näyttää kunnon salibandyjengiltä, mutta tulisi opetella samaan aikaan toteuttamaan tätä mallia kunnolla.
Seuran eteenpäin vieminen (sarjanousu) keinolla millä hyvänsä antaa seurasta valitettavan huonon kuvan.
Samaan aikaan näen tässä "Dynamo-vihassa" paljon postiviista, koska luohan tämä mahtavia jännitteitä, kun mennään kohti playoff-kevättä.
Mikäli ylläpito näkee tämän viestin jotenkin epäkorrektina tälle foorumille, niin otan keltaisen kortin vastaan ja pyrin valitsemaan linjani jatkossa paremmin.