Tämän postauksen lukiessa ota rento asento ja hymy huulille, koska tämä on teksti on oikeasti askarreltu pilke silmä kulmassa.
Jos kuitenkin mielesi tekee kepposet ja tuntuu et haluat sohaista muurahaispesään ja epäillä kirjoitustani, niin tee se vaikka mieluummin soittamalla tai whatsappaamalla suoraan 0407714771, kuin alentumalla kirjoittamaan tänne anonyymina.
Jos kuitenkaan et uskalla olla rohkea vaan kaipaat elämääsi salibandyn täytteistä draamaa paljastamatta itseäsi, go for it. Kyllä mää kestän.
Punaisen kortin seurauksena pääsin näkemään ongelmia isommassa mittakaavassa ja ehkä sitä hiukan haluan avata täällä julkisesti.
Vastoin kaikkia odotuksia tuomio tästä mun älyvapaasta tempusta oli 1+1 peliä, joten pääsee tässä vielä eläkkeen kynnyksellä oleva salibandypappa keskittymään runkosarjan lopun vaikka pizzan paistoon.
Henkilökohtaisesti olen todella yllättynyt, että tuomioon lisättiin vielä yksi peli lisää ja osittain tämä kertoo juuri sitä kieltä miltä se on jo vuosien ajan näyttänytkin.
Hyväksyn tuomion vaikka kirjoitusasusta voisi päätellä minun olevan katkera, vihainen, pettynyt tai jotain vastaavaa, mutta täydestä sydämestäni voin kertoa että sitä en ole.
Joissakin tapauksissa pelikielto voisi olla joukkueelle valtava menetys, mutta meidän tapauksessa joukkue vahvistui hetkellisesti kahden ottelun ajan
Johonkin Fliigan julkaisuun vasta kommentoinkin, että Salibandyliiton kannattaisi keskittyä enemmän lajin elvyttämiseen koska ennusmerkit tulevaisuudesta alkaa muistuttamaan vahvasti kaukalopalloa.
Jokainen tietää miten kaukalopallon on käynyt.
Nyt focus on pelaajien/toimihenkilöiden sanomisissa ja tekemisissä sekä kakkujen jakamisessa, lajin eteenpäin viemisen sijasta.
Jos tässä kohtaa vielä kuitenkin mietit, että aikuinen mies itkee ja kitisee tuomiosta, niin en edelleenkään protestoi tuomiostani. Mieli on vakaa kuin Sveitsiläisellä kellosepällä tai johtavalla Suomen parhaalla sydänkirurgilla.
Tämä tuomio avasi paremmin silmäni ja lukuisten keskusteluiden aikaansaama lopputulos on paljastanut systeemin monijakoisesta ongelmasta, johon olisi hyvä tehdä muutoksia.
Minä en kuitenkaan ole se ihminen, eikä me sarjan osallistumisen maksavat henkilöt, vaan isommat herrat siellä norsunluutornissa.
Heillä täytyy vain olla aito halu viedä asioita oikeille raiteille ja itse olen tuttuun tyyliin kuitenkin kertonut näkemykseni moneen suuntaan, koska jos mitään ei sano, niin muutosta ei myöskään voi tapahtua.
Kyllä, olen tyytymätön niiden ihmisten palveluun mistä me maksetaan.
On kyse sitten tulospalvelusta tai kolmipäisen hirviön (liitto-tuomarit-kurinpito) yhteenliittymästä, niin annetaan palaa
Tyytymättömyydestä paras esimerkki on legendaarinen ravintola case, kun tarjoilija tulee kysymään
"maistuiko ruoka"? - Asiakas vastaa yleensä aina: - Kyllä maistui, sitten se oikea ja todellinen mielipide ruoasta sanotaan pihalla, jokainen meistä tietää mitä tällä tarkoitan.
Ei se toiminta kehity koskaan jos palautetta ei anna, mutta niistä kehitysideoista ja muutoksista on turha lähteä kuitenkaan yksityiskohtaisesti pääkallon foorumilla mitään avaamaan.
Sanotaanko näin et nyt tuli huomattua vastineiden vaikutuksen olevan täysin olematonta.
Miksi niitä ylipäätään seuroilta edes vaaditaan?
Luin OVP:n vastineen läpi ja täytyy nostaa todella isosti hattua kuinka hyvin olivat tapahtumaketjun raportissa kuvailleet.
En viitsi sitä itse tänne ilman heidän lupaa julkaista, sen verran uskallan kertoa etteivät vaatineet minulle mitään rangaistusta tästä, joka mielestäni kertoo hyvin paljon vastineen sävystä.
Molempien seurojen vastineet olivat hyvin samanlaisia, toisin kuin tuomareiden raportti, joka oli hyvin lyhyt ja ytimekäs, mielestäni ei kovinkaan hyvin tilannetta kovin kuvaava.
Tämän johdosta annankin tipsin, että jatkossa jokainen joka saa punaisen kortin, niin suosittelen joukkueen toimihenkilön tai kapteenin olemaan lähellä (jos tämä on mahdollista) kun tuomarit raportin kirjoittavat.
En tiedä voiko kirjoitusasuun vaikuttaa, mutta se on kuitenkin hyvä olla siinä lähellä.
Tästä päästäänkin isompaan ongelmaan eli salibandyliiton, tuomareiden sekä kurinpidon pitäisi löytää yhteinen, selkeä sävel ja linja miten tämä homma saadaan kokonaisuudessa pelittämään keskenään paremmin.
Se ei ole eikä tule olemaan minun tehtävä, mutta sanotaanko näin et paljon siellä on tekemistä.
Vaikka tämä julkaisu nyt karkasikin vähän hanskasta, niin toivottavasti se ei haittaa, halusin jakaa tämän näkemyksen vain muiden kanssa ja ehkä tästä saadaan oikeasti jotain asiallista keskustelua aikaiseksi.
Ja hei, eihän tää oo kuin lusia kakku pois, seurata vieraspelit striimeiltä ja mennä Jutin sanoin eteenpäin
Tämä mielipide ei ole seuramme näkemys vaan ja ainoastaan minun henkilökohtainen kanta asiaan.
Peace and love <3