Minkähänlaiset neuvottelut on käyty Riennon ja kosken välillä. Merikoski kun ei varsinaisesti ole tunnettu siitä, että heidän suunnastaan siimaa tulee, jos pelaaja haluaisi heiltä toiseen suuntaan liikkua 😅
Riennossa ollaan varmaan fiksumpia ja on Shnoro päästetty hänen itse sitä halutessaan.
Meillähän ei ole KoskRilla ollut koskaan tapana olla pelaajille hankalana seurasiirtojen edessä, eikä olla nytkään vaikkakin seura mihin Niko halusi siirtyä onkin mitä on.
Väkisin pitämisellä ei ole kuin huonoja vaikutteita ja valitettavasti meillä Oulussa on jo tämä yksi seura, joka tätä mainetta pitää yllä. Annetaan heille se kunnia.
Kaikki tiedetään, että tästä seurasta ei pääse POMMIN VARMASTI siirtymään kesken kauden (tai sopimuskauden) mihinkään muuhun seuraan vaikka kuinka yrität, toivot tai pakotat.
Itse kunnioitan pelaajia sen verran paljon ja jos näin hieno ihminen ja pelaaja kuin Shnoro on, haluaa siirtyä toiseen seuraan, niin tietysti hän saa mennä.
Jos oltaisiin alettu hankalaksi ja Niko joskus meille haluaisi tulla vaikka ensi kaudeksi takaisin, niin onhan meidän tietä hiekotettu ja syyllistä saa etsiä peilistä.
Ylläpito voi puuttua ja vaikka poistaa jos näkee seuraavan kirjoituksen aiheettomana.
Itse haluan suojella pelaajia, olla heidän puolellaa ja viedä lajia eteenpäin, joten annan ilmaisen vinkin tietämättömille:
Olkaa todella varovaisia ja älkää ikinä kirjoittako tämän seuran kanssa useamman vuoden sopimusta ellette ole 110% varmoja, että kaikki menee hyvin... tai no vaikka olisitkin 110% varma, niin ole skeptinen.
On se vaan kumma homma, että aina heidän kanssaan pitää taistella.
Omalta osaltamme ollaan yritetty olla reiluja tätä seuraa kohtaan ja on hienoa nähdä, että heilläkin on valoa tunnelin päässä kun johtoportaaseen tulee uusia kasvoja.
Samaan hengen vetoon totean kuitenkin epäilykseni, että tätä hyvätahtoisuutta Merikosken suunnassa ei muisteta pitkään.
Useaan otteeseen ollaan heidän suuntaan yritetty ja voin vannoa et tämä oli viimeinen kerta.
- Janne, KoskRi