Pääkallo.fi

Pohjois-Suomi M2D Lohko 08

Viestejä
46
Vastenmielinen munakoukku, hyi helvetti! Eka filmi, sitten isku munille ja lopuksi iski kauhea halimisen tarve. Tuliko tuosta vain PR1 vai miten nuo pelikiellot yleensä menee ees nykyään?
 
Viestejä
89
Vastenmielinen munakoukku, hyi helvetti! Eka filmi, sitten isku munille ja lopuksi iski kauhea halimisen tarve. Tuliko tuosta vain PR1 vai miten nuo pelikiellot yleensä menee ees nykyään?

Huhujen mukaan pitempää huilia tulossa.
Liigassa tulisi 3-5 peliä rankkua...
saa nähdä paljonko tästä heilahtaa.
 
Viestejä
1
Muutaman vuoden Keski-suomen 2divaria dominointut Jeppe Limma kuulema palaamassa takas Ouluun. Onko tietoa onko tehnyt jonkun joukkueen kanssa jo sopparin vai onko lähdössä isompiin ympyröihin?
 
Viestejä
157
Muutaman vuoden Keski-suomen 2divaria dominointut Jeppe Limma kuulema palaamassa takas Ouluun. Onko tietoa onko tehnyt jonkun joukkueen kanssa jo sopparin vai onko lähdössä isompiin ympyröihin?

Luontevin vaihtoehto taitaisi olla Ankat, mutta tämä puhdas arvaus, tapauksesta sen enempää tietämättä
 
Viestejä
41
Siis onko sinun mielestä tavallista heitellä pelistä toiseen mailalla pelaajan haarojen väliin? 🤔
Mitä meinaa pelistä toiseen? Ja tuo osuma haarojen väliin näytti täydeltä vahingolta luulenpa että yritti vähän reisille kopsauttaa mutta huonoa tuuria matkassa,. mutta mikä ihmeen pääkallon kurinpitoraati tänne on pistetty pystyyn. voin alkaa kaiveleen muidenki joukkueiden samalaisia tilanteita
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
89
Mitä meinaa pelistä toiseen? Ja tuo osuma haarojen väliin näytti täydeltä vahingolta luulenpa että yritti vähän reisille kopsauttaa mutta huonoa tuuria matkassa,. mutta mikä ihmeen pääkallon kurinpitoraati tänne on pistetty pystyyn. voin alkaa kaiveleen muidenki joukkueiden samalaisia tilanteita

Viittaukseni koski aikaisemmassa viestissä käyttämääsi lausetta; "No aika tavallinen tilanne mitä tulee pelistä toiseen."
Vuosien saatossa olen todella harvoin vastaavanlaisiin tilanteisiin törmännyt, saatikka et yritetään vähän reisille kopauttaa.
Toisille tämä on ilmeisesti toimintatapana ihan normaalia?

Minun mielestäni ei ole missään kohtaa normaalia huitoa mailalla tuolla tavalla tai sitten heittää kaveria niskalenkillä tatamiin, kun on itse mielestään kokenut vääryyttä edellisessä tilanteessa.
Kaverin paras kosto olisi varmasti ollut laadukas takakarvi, pallo omille ja voittomaalin naulaaminen.

Yleisesti täällä keskustellaan vapaasti milloin mistäkin joukkueesta ja niiden pelaajista ja kauden aikana tapahtuvista tilanteista. Kritiikkiä sataa suuntaan jos toiseen ja kyllä ne pitää mielestäni kestää.
Välillä ylilyöntejä sattuu itse kullekin, mutta asiat pitää pystyä käsittelemään muutenkin kuin puolustautumalla tai yrittämällä piiloutua vahingon taakse.
Itse ainakin tulkitsen videotallenteen perusteella tämän huitaisun turhautuneen miehen tarkoituksellisena kostona edellisestä tilanteesta, koitti sitten suunnata kopautusta mihin ruuminosaan tahansa.

Tämä on minun näkökantani asiaan ja annan isompien herrojen tehdä kurinpidolliset päätökset.
Villiveikkaukseni perustuu aikaisempien kausien fliigassa vastaavista tilanteista annettuihin tuomioihin.

Olen pahoillani jos asiasta keskustelu on mielestäsi epäasiallista.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös