Pääkallo.fi

Pohjois-Suomi M2D Lohko 08

Viestejä
16
Mielipide OFBC:n #10:n polvitempuista Kanuunan pelaajille? Kummastakaan tilanteesta ei puhallettu jäähyjä, mutta olisiko pitänyt?
Koodi:

Eka tilanne 2x2min toki. Hyvin pieni liike mutta ratkaiseva ja voi joskus käydä pahastikin, vaikka tämmöisiä tulee joka pelissä. Toinen nyt on suht normaali tilanne. Joo voi viheltää 2min, mutta tuolla tyylillä tilanteisiin mennään kovaa. Jos olisi ollut yhtään fyysisempi kaveri vastassa, ei olisi kaatunut. Nyt näyttää 190cm ja 65kg kaverilta niin nuinhan siinä käy. Harmillisia tilanteita mutta hyvinkin yleisiä
 
Viestejä
89
Eka tilanne 2x2min toki. Hyvin pieni liike mutta ratkaiseva ja voi joskus käydä pahastikin, vaikka tämmöisiä tulee joka pelissä. Toinen nyt on suht normaali tilanne. Joo voi viheltää 2min, mutta tuolla tyylillä tilanteisiin mennään kovaa. Jos olisi ollut yhtään fyysisempi kaveri vastassa, ei olisi kaatunut. Nyt näyttää 190cm ja 65kg kaverilta niin nuinhan siinä käy. Harmillisia tilanteita mutta hyvinkin yleisiä
Sama kaveri lanannut vuosien aikana melko monta polvea rikki.
Liigassa nuista tulisi kahdesta kolmeen peliä kakkua.
Hetken aikaa saa miettiä hölmöilyjään katsomon puolelta.
 
Viestejä
16
Sama kaveri lanannut vuosien aikana melko monta polvea rikki.
Liigassa nuista tulisi kahdesta kolmeen peliä kakkua.
Hetken aikaa saa miettiä hölmöilyjään katsomon puolelta.
Ok, en itse tiedä kyseisestä kaverista muuta, kuin että osaa olla ärsyttävä pelaaja vastustajalle. Olen muistaakseni kolme Ofbc peliä nähnyt tällä kaudella ja heillä on muutama tuollainen pelaaja, jotka ovat rakastettuja omassa joukkueessa mutta vihattuja vastustajassa.

Luotan itse faktoihin, osaatko kertoa tarkemmin näistä lanatuista polvista? Vai onko mutuilua?
 
Viestejä
30
Mielenkiintoinen on kyllä sarjatilanne taistelusta pudotuspelipaikoista. Ovp ottanut näköjään kovan ja tärkeän voiton suolasta. Veikkaisin että tämänhetkinen top6 on myös lopullinen kärki.
 
Viestejä
103
Järvenpää ei kyl millään taval oo sikapelaaja, ainoostaan fyysine ja siinä saattaa tuollaset hintelät pojat välillä nuolla lattiaa jos ei olla valmiita kamppailuun. Tuhonnu polvia lolz. Kaveri oo ees pelannu vuosikausia tääl vaa ollu hyvän tovin norjasa ja telakal pitkään loukin takia. Hieno kapteeni on.
 
Viestejä
2
3d
Järvenpää ei kyl millään taval oo sikapelaaja, ainoostaan fyysine ja siinä saattaa tuollaset hintelät pojat välillä nuolla lattiaa jos ei olla valmiita kamppailuun. Tuhonnu polvia lolz. Kaveri oo ees pelannu vuosikausia tääl vaa ollu hyvän tovin norjasa ja telakal pitkään loukin takia. Hieno kapteeni on.
Jos katsot tuon em. videon, niin ethän nää voi tosissas väittää, että tuo ois pelkästään fyysisen pelaajan suorittamista. Puhdasta sikailua molemmat tilanteet ja ei hirveesti kunnioitus näy vastustajan pelaajia kohtaan.
 
Viestejä
787
Mielipide OFBC:n #10:n polvitempuista Kanuunan pelaajille? Kummastakaan tilanteesta ei puhallettu jäähyjä, mutta olisiko pitänyt?
Koodi:

Olisi pitänyt antaa jäähyt ja tuo Pohjois-Suomen suurin seura voisi telakoida jäbän ihan oma-aloitteisesti. Onhan nuo kusipäisiä ja harkittuja tekoja.
 
Viestejä
89
Ok, en itse tiedä kyseisestä kaverista muuta, kuin että osaa olla ärsyttävä pelaaja vastustajalle. Olen muistaakseni kolme Ofbc peliä nähnyt tällä kaudella ja heillä on muutama tuollainen pelaaja, jotka ovat rakastettuja omassa joukkueessa mutta vihattuja vastustajassa.

Luotan itse faktoihin, osaatko kertoa tarkemmin näistä lanatuista polvista? Vai onko mutuilua?
Yhden polven olen nähnyt kyseisen kaverin telovan, osa muiden kertomana kuultua, joten pieni liioittelun siemen saattoi edellisessä kirjoituksessa kyteä. Nimillä en ala täällä puhumaan kenestäkään.
Järvenpää saa varmasti tiedon tästä huhumyllystä, niin voi itse tulla kertomaan tekosistaan.

Järvenpää ei kyl millään taval oo sikapelaaja, ainoostaan fyysine ja siinä saattaa tuollaset hintelät pojat välillä nuolla lattiaa jos ei olla valmiita kamppailuun. Tuhonnu polvia lolz. Kaveri oo ees pelannu vuosikausia tääl vaa ollu hyvän tovin norjasa ja telakal pitkään loukin takia. Hieno kapteeni on.
Jokseenkin olen eri mieltä kaverista.
Pelitaidollisesti ja johtajuudeltaan otteluissa näkee paljon hyviä puolia ja niillä avuilla saa muista kenttäpelaajista enemmän irti, se on hieno piirre kapteenissa.

Sitten on tämä pimeä puoli. Vastustajien kunnioittamisessa tämä kaveri on alinta pohjasakkaa.
Jatkuva poikkarien tarjoaminen, pohkeille hakkaaminen ja potkiminen, nipistely, urputtaminen jne.
Kaveri sai just 2+10min papas-pelissä ja tässä hänen tempussaan ei ollut yjtään mitään järkeä.
Nyt ei puhuta sikamaisuudesta, mutta idiotismista kuitenkin.
Miten nämä kaikki "sattumat" osuu joka kerta Järvenpään puurolautaselle?

Kovaa voi pelata monella tapaa, pelaamalla tai pelaamatta sikaa.
Kyseinen pelaaja ja hänen puolustelijat olettaa ilmeisesti hänen pelaavan puhtaasti ja kovaa, mutta on harvinaisen väärässä.
Tästä elävänä esimerkkinä nämä saman pelin kaksi eri videon pätkää, eikä tämän jälkeen kellään tulisi olla eriävää mielipidettä asian kanssa. Nämä eivät olleet vahinkoja, eivät ensimmäisiä eivätkä viimeisiä temppuja.
Jos on yhtään kaverin viime kausien pelejä nähnyt, on Järvenpään pelityyli kaukana puhtaasta.

Ollut vain ajan kysymys milloin joku loukkaantuu pahemmin Järvenpään käsittelyssä. Toivottavasti Kanuunan pelaajat olisivat kunnossa.

Yllättyisin jos tuosta ei tule vähintään kahden ottelun pelikieltoa.
 
Viestejä
58
Jäätävää perseilyä taas. Jollain palaa naama tuohon jäbään vielä joskus oikein huolella. Toivottavasti lähtee videoita liittoon.
 
Viestejä
6
Ollut vain ajan kysymys milloin joku loukkaantuu pahemmin Järvenpään käsittelyssä. Toivottavasti Kanuunan pelaajat olisivat kunnossa.
Toinen näistä tosiaan kannettiin kentältä pois, eikä voinut enää palata peliin. En tiedä kuinka pahasti jalka meni, mutta ei se hyvältä ainakaan näyttänyt.
 
Viestejä
89
Jäätävää perseilyä taas. Jollain palaa naama tuohon jäbään vielä joskus oikein huolella. Toivottavasti lähtee videoita liittoon.
Täällä varmaan Kanuunan jaostostakin joku häärää, olisko heillä jotain faktaa videoiden lähettämisestä eteenpäin?
 
Viestejä
31
Täällä varmaan Kanuunan jaostostakin joku häärää, olisko heillä jotain faktaa videoiden lähettämisestä eteenpäin?
Kuulemma tarkoitus laittaa eteenpäin.
Tekisi varmasti hyvää parin pelin ajan ko. pelaajan miettiä katsomon puolella tekosiaan.
Samalla olisi muistutus OFBC:n valmentajalle ja koko joukkueelle, että tekevät itsestään pellejä puolustelemalla noita sikailuja.
 
Viestejä
31
Kuulemma tarkoitus laittaa eteenpäin.
Tekisi varmasti hyvää parin pelin ajan ko. pelaajan miettiä katsomon puolella tekosiaan.
Samalla olisi muistutus OFBC:n valmentajalle ja koko joukkueelle, että tekevät itsestään pellejä puolustelemalla noita sikailuja.
Ja tähän sellaista päivitettyä tietoa, että Kanuuna ei vie asiaa eteenpäin.
Ei tarvitse, koska otteluvalvoja ja erotuomareiden johtoryhmä on vienyt videolla näkyvät tilanteet itse liiton kurinpidon käsittelyyn.
Erotuomaritarkkailija oli nähnyt tilanteet myös paikan päällä.
 
Viestejä
28
Ja tähän sellaista päivitettyä tietoa, että Kanuuna ei vie asiaa eteenpäin.
Ei tarvitse, koska otteluvalvoja ja erotuomareiden johtoryhmä on vienyt videolla näkyvät tilanteet itse liiton kurinpidon käsittelyyn.
Erotuomaritarkkailija oli nähnyt tilanteet myös paikan päällä.
Toivottavasti lyövät liitossa kerrankin oikeanmittaisen rangaistuksen Järvenpäälle. Varsinkin, kun miehellä historiaa samankaltaisista tapauksista on.
 
Viestejä
166
Törkeä varsinkin tuo ensimmäinen rike. Mutta siis "märkäkorva" ja "poikanen"? -97 syntynyt? Ensin luulin, että joku junnu hölmöilee
 
Viestejä
6
Törkeä varsinkin tuo ensimmäinen rike. Mutta siis "märkäkorva" ja "poikanen"? -97 syntynyt? Ensin luulin, että joku junnu hölmöilee
Täällä on kirjoittelijat pääosin sen ikäisiä, että kaikki 95 jälkeen syntyneet lasketaan vielä poikasiksi.
 
Viestejä
166
Täällä on kirjoittelijat pääosin sen ikäisiä, että kaikki 95 jälkeen syntyneet lasketaan vielä poikasiksi.
No olen toki itsekin sitä ikäluokkaa jo. Mutta aika monta märkäkorvaa tällä kriteerillä pelaa liigaakin. Noh, se siitä, hölmöjä temppuja joka tapauksessa
 
Viestejä
651
Täällä on kirjoittelijat pääosin sen ikäisiä, että kaikki 95 jälkeen syntyneet lasketaan vielä poikasiksi.
-95 piti olla jo isolla kirkolla torilla! Siis ei Jutin ja Hokin takia, vaan kolme päivää myöhemmin salibandykultaa juhlimassa (Sveitsin kisat). Jonnet ei muista, mutta kulta tuli kun Ruotsi kaadettiin finaalissa rankkareilla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös