Pääkallo.fi

Profeetat

Viestejä
7,834
Nämä nuorten maaottelut ovat myös sellaisia, mihin liiton pitäisi ehdottomasti ottaa Profeetat mediavieraiksi ("pitäisi aggregoida" onko se oikea termi?). Ei puhettakaan, että pitäisi itse mitään lippuja maksaa.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,611
Juu, tässä meikäläisen huonoa tiedottamista taustalla. Jakson kuunneltuani annoin ohjeet akkreditoinnin suorittamiseksi, joka tuossa roolissa tietysti kuuluu asiaan.



Nämä nuorten maaottelut ovat myös sellaisia, mihin liiton pitäisi ehdottomasti ottaa Profeetat mediavieraiksi ("pitäisi aggregoida" onko se oikea termi?). Ei puhettakaan, että pitäisi itse mitään lippuja maksaa.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,611
Viestejä
7,834
Tämän viikon jakson aiheena on opiskelu. Vieraina ovat Niko Laiti ja Eetu Manninen, jotka kertovat aamuharjoittelusta, jota he tekivät lukio-opiskelun yhteydessä:


Täytyypä kuunnella, että paljastetaanko jaksossa Mannisen seuraa.

edit. Eipä paljastettu.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
7,834
Jos ottaisit selvää, niin varmasti löytyisi. Välillä täytyy etsiä tietoa eikä odottaa, että joku kertoo sen sinulle.

Olen minä ottanut selvää, että lukee edelleen Oilersin listalla. Myös Lehtoniemen nimen lisäyksen jälkeen.
 
Viestejä
48
Olen minä ottanut selvää, että lukee edelleen Oilersin listalla. Myös Lehtoniemen nimen lisäyksen jälkeen.
Annan vinkin, löytyy toisesta Espoosta tulevasta seurasta.
Kyseinen kaveri on kuitenkin loukkaantuneena, että mahtaako se olla syy miksei tästä olla juurikaan ilmoitettu mitään.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
1,103
Eikö Profeetoissa puhuta peleistä mitään? Muistaakseni joskus alkukaudesta oli puhetta, että tehdään katsauksia junnupeleihinkin. Muistanen väärin?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös