- Viestejä
- 66
Matka ei ole yleisölle ylivoimainen este, jos tapahtuma kiinnostaa ja olosuhteet tulee olemaan huippuluokkaa. Onko suurin uhka hallin täyttymiselle kuitenkin Classikin ylivoimaisuus sarjassa?
Niin, hyvä näkökulma, mutta voisiko tämä olla se kulma millä saadaan niitä satunnaisia, uusia katsojia ja nuoria harrastepolun alkupäässä olevia katsomoon seuraamaan omaa esikuvaansa ja ehkä maksamaan myös sen lipunhinnan?
Saatko houkuteltua uusia kävijöitä helpommin olemassa olevaan halliin vai paikkaan, jossa väkeä on lähellä enemmän tai vähemmän esim. tällaiseen ostoskeskittymään? Voin nähdä kyllä vision, joka mahdollisesti ohjannut päätöstä, jossa osa perheestä tekee ostokset ja osa samoille jousille tulleista seuramassa peliä. Varmasti helpottaa keskustelua myös yhteistyökumppaneiden kanssa. Näkyvyys kasvaa X %, VIP-palveluiden tuottaminen helpottuu merkittävästi, joka mahdollistaa taas uusia yritysasiakkuuksille suunnattuja myyntimahdollisuuksia ja markkinointia jne. Mahdollisuuksia ja potentiaalia löytyy kyllä ja jään mielenkiinnolla seuraamaan.
Viimeksi muokattu: