Itse olen eri mieltä, Lund vs Salmi menee mun papereissa plussalle. Lundin viime kausi nyt ei se paras. Maju ympyröissäkin onnistui ja mielestäni on kuitenkin kovempi talentti. Salmi on hyvä pelaaja, ei sillä, mutta Salmen ketjun peli alkoi toimimaan kunnolla vasta Rosendahlin mukaan tultua. Kukkolan kanssa homma ei lähtenyt toimimaan oikein missään vaiheessa. Jää nähtäväksi miten Salmen peli lähtee Happeessa rullaamaan, tärkeää olisi päästä yv:llä pelaamaan. Siellä on vaan yksi Peter edellä nokkimisjärjestyksessä.Extrajaksoa pukkaa toistamiseen. Kauden 2020-21 kausiennakoita arvioidaan jälkiviisaina ja myös molempien omat ennakkoarviot puidaan. Tällä kertaa valiokoidaan myös tähdistöjoukkueet.
Huhumaasta myös muutama olennainen nosto mukana.
Pääkallo-extra: Huhumaan tärpit, kausiennakoiden jälkiarviointia ja kauden tähdistöjoukkueet - Pääkallo.fi
Kauden toinen Pääkallo-extra kurkistaa vielä miesten F-liigakauteen 2020-21. Extrassa ovat isäntinä viime kerran tapaan Pääkallon Joel Siltanen ja Jaakko Tiira. Löydät jakson ainakin Spotifysta…paakallo.fi
Kiitos jaksosta! Hyvin paketoitu viime kausi.Extrajaksoa pukkaa toistamiseen. Kauden 2020-21 kausiennakoita arvioidaan jälkiviisaina ja myös molempien omat ennakkoarviot puidaan. Tällä kertaa valiokoidaan myös tähdistöjoukkueet.
Huhumaasta myös muutama olennainen nosto mukana.
Pääkallo-extra: Huhumaan tärpit, kausiennakoiden jälkiarviointia ja kauden tähdistöjoukkueet - Pääkallo.fi
Kauden toinen Pääkallo-extra kurkistaa vielä miesten F-liigakauteen 2020-21. Extrassa ovat isäntinä viime kerran tapaan Pääkallon Joel Siltanen ja Jaakko Tiira. Löydät jakson ainakin Spotifysta…paakallo.fi