Kovasti vaan on huhua useamman Oululaisen siirtymisestä muualle. Toki Turussakin saattaa olla pelipaikkoja tarjolla..Kyllä tohon jotkut pitäisi hankkia eihän karjula ja wiksted vertaa mattilaa ja mäkistä millään tavalla
Kovasti vaan on huhua useamman Oululaisen siirtymisestä muualle. Toki Turussakin saattaa olla pelipaikkoja tarjolla..Kyllä tohon jotkut pitäisi hankkia eihän karjula ja wiksted vertaa mattilaa ja mäkistä millään tavalla
Jos Liponen, Hyrkkönen ja Alkki jatkavat, niin silloinhan Näädillä olisi peräti seitsemän sentteriä, kun se on Aholallekin ihan luonteva rooli. Tätä taustaa vasten Rantalan siirtyminen pakiksi voisi olla ihan perusteltua.Eikö ole ollut myös puhetta Rantalan siirtymisestä pakin paikalle? Hyökkääjiä tulossa huhuissa sisään, pakeista ei puhetta, mutta niitä lähdössä. 1+1
Veikkola ilmeisesti tekee lähtöä Oilerssista. Paluu Ouluun on mahdollista. Toki myös Seinäjoki on mukana spekulaatioissa Veikkolan uudesta osoitteesta. Jälkimmäistä puoltaisi jotkut arviot SPV:n vahvistumisesta.Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
Samaa mieltä, että näistä syistä Kinnusen siirto olisi yllättävä. Mutta juuri sen kuullut, että Hyvärisen lisäksi muita kärkipelaajia Oulusta olisi poistumassa, joihin Kinnunen eittämättä OLS:ssa kuuluu.Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
Optio ei estä siirtymistä muualle.Kinnusella on sopimus (optio) ensi kaudeksi OLS:n kanssa.
Optio ei estä siirtymistä muualle.
Aika näyttää. Kuitenkin arviot siitä, että OLS olisi TOP-3 eniten heikentyvä joukkue kielisi siitä, että Hyvärisen lisäksi joku tai jotkut muut nousevat myös etelään päin menevään junaan.No ei tietenkään, mutta se yhdistettynä edellä mainittuihin syihin... Jokainen tehkööt oman tulkintansa.
Wikstedt korvaisi Mattilan enemmän kuin hyvin. Mäkiselle ei varmaan korvaajaa löydyKyllä tohon jotkut pitäisi hankkia eihän karjula ja wiksted vertaa mattilaa ja mäkistä millään tavalla
Ilmeisesti maalivahtiosastolla tapahtuu vahvistumista ulkomailta päin....Onko tietoa ketä on huhuttu vielä Indianssiin päin Lehkosuon ja Niemelän lisäksi? Vai ovatko nämä kaksi ainoata vahvistusta ja sitä myöden siirtomarkkinoiden voittaja? Lötjösen mukaan kuitenkin vahvistumassa merkittävästi.
Vahvojen huhujen mukaan Tatu Havula menossa LASB:sta Inkkareihin. Lisäksi ovat 1-2 muun hyökkääjän perässä ilmeisesti olleet.Onko tietoa ketä on huhuttu vielä Indianssiin päin Lehkosuon ja Niemelän lisäksi? Vai ovatko nämä kaksi ainoata vahvistusta ja sitä myöden siirtomarkkinoiden voittaja? Lötjösen mukaan kuitenkin vahvistumassa merkittävästi.
Ei ole StrandbergEli pääkaupunkiseudulla ennenkin vahvasti vaikuttanut Strandberg Falunista Westendiin, kova kaappaus jos toteutuu. Kyllähän näillä merkeillä jo ilmassa ensi kaudella kova kärkinelikko Classic, Krp, Oilers, Indians. Jos ensi kauden mestari ei ole Espoosta tai Tampereen seudulta niin on ihme.