Pääkallo.fi

Siirtohuhut 2024-25

Viestejä
733
Eikö ole ollut myös puhetta Rantalan siirtymisestä pakin paikalle? Hyökkääjiä tulossa huhuissa sisään, pakeista ei puhetta, mutta niitä lähdössä. 1+1
 
Viestejä
533
Eikö ole ollut myös puhetta Rantalan siirtymisestä pakin paikalle? Hyökkääjiä tulossa huhuissa sisään, pakeista ei puhetta, mutta niitä lähdössä. 1+1
Jos Liponen, Hyrkkönen ja Alkki jatkavat, niin silloinhan Näädillä olisi peräti seitsemän sentteriä, kun se on Aholallekin ihan luonteva rooli. Tätä taustaa vasten Rantalan siirtyminen pakiksi voisi olla ihan perusteltua.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
166
Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
 
Viestejä
533
Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
Veikkola ilmeisesti tekee lähtöä Oilerssista. Paluu Ouluun on mahdollista. Toki myös Seinäjoki on mukana spekulaatioissa Veikkolan uudesta osoitteesta. Jälkimmäistä puoltaisi jotkut arviot SPV:n vahvistumisesta.
 
Viestejä
362
Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.
Samaa mieltä, että näistä syistä Kinnusen siirto olisi yllättävä. Mutta juuri sen kuullut, että Hyvärisen lisäksi muita kärkipelaajia Oulusta olisi poistumassa, joihin Kinnunen eittämättä OLS:ssa kuuluu.

Veikkolan 2v jatkodiili julkaistiin pari vuotta sitten eli se on nyt tulossa päätökseen tänä keväänä.
 
Viestejä
1,019
Kovia huhuja Oulusta ulospäin. Itse olin ajatellut, että Kinnunen tuli pelaamaan viimeiset vuodet Ouluun ja asettui perheineen tänne, kun jälkikasvuakin jo on. Mikä on Veikkolan sopimustilanne Espooseen? Joko hän palaisi Ouluun, olisi kova tekijä OLS:n puolustukseen.

Kinnusella on sopimus (optio) ensi kaudeksi OLS:n kanssa.
 
Viestejä
533
No ei tietenkään, mutta se yhdistettynä edellä mainittuihin syihin... Jokainen tehkööt oman tulkintansa.
Aika näyttää. Kuitenkin arviot siitä, että OLS olisi TOP-3 eniten heikentyvä joukkue kielisi siitä, että Hyvärisen lisäksi joku tai jotkut muut nousevat myös etelään päin menevään junaan.
 
Viestejä
280
Onko tietoa ketä on huhuttu vielä Indianssiin päin Lehkosuon ja Niemelän lisäksi? Vai ovatko nämä kaksi ainoata vahvistusta ja sitä myöden siirtomarkkinoiden voittaja? Lötjösen mukaan kuitenkin vahvistumassa merkittävästi.
 
Viestejä
533
Onko tietoa ketä on huhuttu vielä Indianssiin päin Lehkosuon ja Niemelän lisäksi? Vai ovatko nämä kaksi ainoata vahvistusta ja sitä myöden siirtomarkkinoiden voittaja? Lötjösen mukaan kuitenkin vahvistumassa merkittävästi.
Ilmeisesti maalivahtiosastolla tapahtuu vahvistumista ulkomailta päin....;)
 
Viestejä
362
Onko tietoa ketä on huhuttu vielä Indianssiin päin Lehkosuon ja Niemelän lisäksi? Vai ovatko nämä kaksi ainoata vahvistusta ja sitä myöden siirtomarkkinoiden voittaja? Lötjösen mukaan kuitenkin vahvistumassa merkittävästi.
Vahvojen huhujen mukaan Tatu Havula menossa LASB:sta Inkkareihin. Lisäksi ovat 1-2 muun hyökkääjän perässä ilmeisesti olleet.

Ja samaa myös kuullut, että merkittävänkin vahvistuksen ovat saamassa maalivahtiosastolle.

Ja tähän vielä se, että ilmeisesti Inkkareista ei juuri poislähtijöitä ole eli vahvistuu jo sitäkin kautta kun ottaa huomioon, että useampi kilpailija on heikentymässä.
 
Viestejä
785
Eli pääkaupunkiseudulla ennenkin vahvasti vaikuttanut Strandberg Falunista Westendiin, kova kaappaus jos toteutuu. Kyllähän näillä merkeillä jo ilmassa ensi kaudella kova kärkinelikko Classic, Krp, Oilers, Indians. Jos ensi kauden mestari ei ole Espoosta tai Tampereen seudulta niin on ihme.
 
Viestejä
533
Eli pääkaupunkiseudulla ennenkin vahvasti vaikuttanut Strandberg Falunista Westendiin, kova kaappaus jos toteutuu. Kyllähän näillä merkeillä jo ilmassa ensi kaudella kova kärkinelikko Classic, Krp, Oilers, Indians. Jos ensi kauden mestari ei ole Espoosta tai Tampereen seudulta niin on ihme.
Ei ole Strandberg
 
Viestejä
280
Suomalaisia ulkomailla Kaltiainen ainakin? Ehkä sitten hankkimassa ulkomaista veskaria, jos ei kerran Strandberg ole tämä huhu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös