Pääkallo.fi

Siirtohuhut 2024-25

Viestejä
571
Juu toki tuo on mahdollista, mutta tuskin hirveän julkisesti ainakaan kukaan soittelee Happee-pakeille. En tosin sieltäkään tällä hetkellä kovin montaa top4 joukkueisiin löydä (oletan että Junkkarinen pelaa Happeessa jos jossain pelaa). Suhanto vois mennä, Sipronen toki pakkina Hirvissä myös.
Kyllä mä Lahden ja Pylväläisen myös ihan laatupakeiksi lasken. Artulla toki ainakin tuore sopimus hirviporukkaan, mutta onko koko joukkuetta ensi kaudella olemassakaan? Jos Happeen käy huonosti, niin kyllä siellä on ainakin Junkkarinen, Suhanto, Pylväläinen, Lahti, Sipronen ja (Koljonen), jotka kelpaavat pakin tontille lähes joka joukkueeseen.
 
Viestejä
460
Kyllä mä Lahden ja Pylväläisen myös ihan laatupakeiksi lasken. Artulla toki ainakin tuore sopimus hirviporukkaan, mutta onko koko joukkuetta ensi kaudella olemassakaan? Jos Happeen käy huonosti, niin kyllä siellä on ainakin Junkkarinen, Suhanto, Pylväläinen, Lahti, Sipronen ja (Koljonen), jotka kelpaavat pakin tontille lähes joka joukkueeseen.
Ei Koljonen pakkina tai Pylväläinen top4 jengeihin mahdu mun mielestä. Lahti heikossa kunnossa. Toki jos johkin siirtyis niin reenaamalla kuntoon ois laatu pakki.
 
Viestejä
288
Ottamatta kantaa tuleviin sopimuksiin mitenkään sen enempiä, mietin että a) montako puolustajaa liigassa on sellaisia joiden voisi kuvitella mahtuvan krp:hen b) Moniko heistä olisi edes teoriassa saatavilla c) Moniko loppuviimein tarttuisi KrP:n haaviin, kun varmasti ottajia kärkijoukkueista jokaiselle liigatasolla hyvälle pakille on.

Tällä hetkellä ei ihan hirveästi ole hyviä pakkeja liigassa, joilla sopparia ei olisi.
Aika tyhjää näyttää ens kauden krpn puolustus ni kärjistetysti vois sanoa että sinne mahtuu kokoonpanoon pakiks lähes kuka tahansa. 😀 ketkä jää? Ukkola, Alkki, Arkkila ja kaikkien rakastama Jonaeson? Neljällä pakilla pelataan koko kausi? Ainiin ja Rantala vielä sinne ni saadaan viides. Aij että. Mestaruus tuoksuu tänne Nummelaan asti. 😆
Mutta totta turiset. Aika vähän on laatupakkeja ylipäätänsä ni eihän se helpppa ole.
 
Viestejä
571
Aika tyhjää näyttää ens kauden krpn puolustus ni kärjistetysti vois sanoa että sinne mahtuu kokoonpanoon pakiks lähes kuka tahansa. 😀 ketkä jää? Ukkola, Alkki, Arkkila ja kaikkien rakastama Jonaeson? Neljällä pakilla pelataan koko kausi? Ainiin ja Rantala vielä sinne ni saadaan viides. Aij että. Mestaruus tuoksuu tänne Nummelaan asti. 😆
Mutta totta turiset. Aika vähän on laatupakkeja ylipäätänsä ni eihän se helpppa ole.
Samaa mieltä. Onhan siellä toki Simosta, Laukkasta ja Aroa lisäksi, mutta kyllähän noista Happeen miehistä nyt kuka tahansa ainakin tuosta kolmannen pakkiparin paikoista tappelisi.
 
Viestejä
1,199
Ei Koljonen pakkina tai Pylväläinen top4 jengeihin mahdu mun mielestä. Lahti heikossa kunnossa. Toki jos johkin siirtyis niin reenaamalla kuntoon ois laatu pakki.
On Lahti parempi pakki kuin kuin suurin osa Krp:n pakeista. Vain Ukkonen on parempi puolustamaan kuin Lahti🤔. Hyökkääjäpakit Jonaeson ja Mäkinen myös edellä kokonaisuuden kannalta
 
Viestejä
142
Tämän hetken tietojen mukaan puolustajina jatkaa Jonaesson, Ukkonen, Arkkila, Simonen Alkki, Ainoa Laukkanen ja Aro. Lisäksi tällä kaudella tiivistysten jälkeen Liponen on yleensä pelannut pakkina.
 
Viestejä
460
On Lahti parempi pakki kuin kuin suurin osa Krp:n pakeista. Vain Ukkonen on parempi puolustamaan kuin Lahti🤔. Hyökkääjäpakit Jonaeson ja Mäkinen myös edellä kokonaisuuden kannalta
Pari kautta sit saattoi olla. Jos on iskussa ( voisko maisemanvahto tehä jopa hyvää ) niin on oikein pätevä kaveri kyllä, mutta nykykunnossa ei kyllä ihan niin. Ja ei, en mää sano että on huono, mutta ei mun mielestä top4 jengin pakki koska tuskin kolmoskenttään lähtis pelaileen.
 
Viestejä
460
Tämän hetken tietojen mukaan puolustajina jatkaa Jonaesson, Ukkonen, Arkkila, Simonen Alkki, Ainoa Laukkanen ja Aro. Lisäksi tällä kaudella tiivistysten jälkeen Liponen on yleensä pelannut pakkina.
Nää kun laskee niin 8 kaveria mun matikalla. Ja tosiaan markkinoillahan voi jotain tapahtua.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös