Kaikki pohjautuu siihen, miten seura ja laji ylipäätään nähdään. Tässäkin ketjussa on muistaakseni nähty mielipide, että seura ja salibandy nähdään uskottavampana ulospäin, kun pienet asiat tehdään kunnolla. Näkisin, ettei myöskään ole vain yhden yksittäisen ihmisen mielipide. Ei tämä tietenkään joukkueiden vakikannattajia ja salibandyn suurkuluttajia hetkauta, mutta tämän väen ulkopuolella tällainen tuo arvostusta. Otetaan nyt paljon koluttu Nokia esimerkiksi: Yksi Hyvärinen-julkaisu ei arvostusta toisi ratkaisevasti lisää, vaikka olisi kultapaita päällä ja olisi yksityislento tarjottu Pirkanmaalle, mutta pitkällä aikavälillä. Ja minä en osaa sanoa, miten pitkällä aikavälillä KrP:ssä on toimittu, mutta sen uskallan sanoa, että F-liigassa yleisesti on parannettavaa tässä.
Olosuhteet (laskettakoon tähän pelaajien kohdalla myös vaikka palkkiotaso ja siviilielämän mahdollisuudet) ja menestysmahdollisuudet tietysti ovat tärkeimmät sekä pelaajia että katsojia houkuttelevat tekijät, mutta en näkisi näiden olevan toisiltaan pois. Vähän kuin somemarkkinointi: Viehän se resursseja varmasti, mutta sen lasketaan tuovan euroja myös takaisinpäin. En minä ole näissä asiantuntija, mutta maksava asiakas saa kommentoida.