Pääkallo.fi

U19-miesten maajoukkue

Viestejä
32
On kyllä kova suoritus. 08 syntynyt Luostarinen on #6 koko tapahtuman pistepörssissä!? Toki, niinkuin tässä vähän todettiinkin pääsi ihan kivojen hyökkäyspään pelaajien kanssa pelaaman, ainakin tulospalvelun perusteella… Onko näitä kentällisiä mahdollista nähdä mistään? Olisi todella mielenkiintoista nähdä. Miten Niemelä, Heiska, Engman pisteiden valossa noin näkymättömiä? Pelasiko pojat edes samassa kentässä, vaikka olivatkin samassa jengissä?

Harmi, kun näistä tapahtumista ei julkaista käytännössä mitään. Pelejä ei pysty seuraamaan mistään striimistä, pelaajavalintoja ei lue missään, tulospalvelussa ei edes ole laitettu kokoonpanoja kentittäin. Paljon olisi petrattavaa näissä jutuissa.
 
Viestejä
449
Ei kannata pisteiden perusteella lähteä tekemään johtopäätöksiä. Heiska ja Niemelä pelanneet koko kauden miesten sarjaa ja yhtäkkiä ovatkin "pikkupoikien" mukana. Ehkä fyysisesti uskalla pelata. Kansainväliset pelit todella fyysisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
449
Iso joukko pelaajia mukana, mikä tietysti mukavaa että on valinnanvaraa. Itse huomasin että edelliseen verrattuna mm hyvärinen, jaaranen, tuomaala poissa. Mukana useampi ensikertalainen.
 

#99

Viestejä
30
Oho.

Onkohan maalailtu taivaanrantoja? Onkos tämä päävalmentaja liiton valmennuskoulutuksen tuote?
Siellä menty eka vuorokausi Tihonovin Siperianleiri ohjelman mukaan.
Ihme että maaliero jäi noin pieneksi.
Minulla hieman eri käsitys mitä sietäminen tarkoittaa, tsemppiä pojille ja ehjänä kotiin sieltä.
 
Siellä menty eka vuorokausi Tihonovin Siperianleiri ohjelman mukaan.
Ihme että maaliero jäi noin pieneksi.
Minulla hieman eri käsitys mitä sietäminen tarkoittaa, tsemppiä pojille ja ehjänä kotiin sieltä.
Vaikka pelaajia kuormitetaan kentän ulkopuolella, sietämisen teemaa on luvassa harjoitusotteluissa.

– Sitä tuodaan kentän sisäpuolellekin. Leirin harkkaotteluissa ideana on päästä kiinni puolustuspelaamiseen ja suoraviivaisuuteen, Huovinen valottaa.
 
Viestejä
1,463
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että aina kun noilla Eerikkilän keikoilla tehdään fyysisiä testejä niin niistä olisi hyvä julkistaa yhteenvedot.
Tyyliin kaikkien keskiarvo, hyökkääjien keskiarvo ja maalivahtien keskiarvo. Ensimmäinen ainakin.
Ja luonnollisesti tehtyjen testien specsit eli ollaanko juostu ja mitä hypitty.
Ja edelleen sitä mieltä että suurten lajien testitulokset olisi hyvä olla saatavilla/näkyvillä niin olisi avointa toimintaa ja se ruokkisi työntekemisen tärkeyttä!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös