Oliko tämän ottelun kolmas erä Oilersin seurahistorian pahin housuunpaskominen?Oliko tämän ottelun toinen erä Indiansin seurahistorian pahin housuunpaskominen?
Oliko tämän ottelun kolmas erä Oilersin seurahistorian pahin housuunpaskominen?Oliko tämän ottelun toinen erä Indiansin seurahistorian pahin housuunpaskominen?
Tässä on tietysti se ero, että Oilersilla on edelleen yksi ottelupallo.Oliko tämän ottelun kolmas erä Oilersin seurahistorian pahin housuunpaskominen?
: DIndians ja voittamisen kulttuuri ei mitään mahkuja silloin kun mennään tosissaan
Oli se. Katto jäähyboksista kun Junnila naulas tasan.Varsinkin jossain viiden maalin johdossa. Jos Oilers tämän johdon pupeltaa, niin ei se yhdestä heikkiiiskolasta ole kiinni.
No, ei Indianskaan varsinaisesti ole mitään vielä voittanut.
Ei mutta hyvin oli jakoja ja ehjällä pelillä ja henkisellä yliotteella finaalit onkin yhtäkkiä perjantaina realismia.No, ei Indianskaan varsinaisesti ole mitään vielä voittanut.
Minusta Indians lähtee siihen ennakkosuosikkina.Ei mutta hyvin oli jakoja ja ehjällä pelillä ja henkisellä yliotteella finaalit onkin yhtäkkiä perjantaina realismia.
Lähtee ja Oilerssilla punttitutisee. Olin alkuun Oilerssin kannalla jatkoon menemisestä. Mutta nää esitykset ja varsinkin tämän päivän persraiskaus oli kyllä nannaa silmille. Toivottavasti inkkarit saa mennä hakee hopeet kaulaan. Peukut pystyyn.Minusta Indians lähtee siihen ennakkosuosikkina.
Laakso on ollut hyvä maalivahti kunnes… miksiköhän oli pelin sivussa? Sen jälkeen ei ole pallo tarttunut normaaliin tapaan.Vaikka Inkkarit saikin aika rauhassa myllytellä koko vikan erän, niin kyllä Laakson piikkiin meni hyvin pitkälti. Tai sanotaan, että olisi voinut myös täysin omalta osaltaan hoitaa voiton. On aika julmaa katsottavaa Floorball scannerin data pelistä etenkin Laakson osalta.
Ei ole väärä, siltä se tosiaan näyttää. Tosin luulen, että Indians on myös skoutannut nyt aika hyvin mihin uppoaa joka veto. Tänään melkein kaikki taisivat olla alanurkissa. Ei sillä että Indiansinkaan kassarit vakuuttaisivat yhtään sen enempää, myös Jokisalolta hämmentävän huono peli tänään viikonlopun jälkeen.Laakso on ollut hyvä maalivahti kunnes… miksiköhän oli pelin sivussa? Sen jälkeen ei ole pallontarttumut normaaliin tapaan.
Vai onko mun fiilis väärä tässä?
Tämä on minusta Indiansilla ihan normaalia. Tasaisuus puuttuu maalivahtisektorilta täysin. Minä en lähde sanomaan, että Indians maalivahdit ovat huonoja, mutta onhan tuo valmennuksellekin oltava melkoinen painajainen, kun pitää arvailla, että kumpikohan siellä tänään osaa pelata ja kumpi ei. Ja huomenna homma voi olla taas toisinpäin.Ei ole väärä, siltä se tosiaan näyttää. Tosin luulen, että Indians on myös skoutannut nyt aika hyvin mihin uppoaa joka veto. Tänään melkein kaikki taisivat olla alanurkissa. Ei sillä että Indiansinkaan kassarit vakuuttaisivat yhtään sen enempää, myös Jokisalolta hämmentävän huono peli tänään viikonlopun jälkeen.
Korjataan tätä sen verran, että jäähyllä oli Tuomas Iiskola, ei Heikki. Mutta en minä siltikään näe, että tämä yhtään huonommin olisi ilman Heikki Iiskolaa mennyt. Tässä tuli kuitenkin nimenomaan puolustuspään epäonnistuminen.Oli se. Katto jäähyboksista kun Junnila naulas tasan.