Pääkallo.fi

Välieräsarja Oilers-Indians (2024)

Finaaleihin menee

  • Oilers

    Ääniä: 63 60.6%
  • Indians

    Ääniä: 41 39.4%

  • Äänestäjiä
    104
Viestejä
8,082
Oliko tämän ottelun kolmas erä Oilersin seurahistorian pahin housuunpaskominen?
Tässä on tietysti se ero, että Oilersilla on edelleen yksi ottelupallo.

Mutta en kyllä osaa nyt haastjaakaan tälle nimetä.

Salibandyn puolesta olen todella onnellinen, että meni näin.
 
Viestejä
8,082
Tekisi mieli sanoa, että olipa harvinainen loppu, mutta kun tämä oli neljäs kerta, mitä, kahteen viikkoon kun näin jotain tämmöistä. Eli P22 SM-sarjassa LASB-Oilers ja Oilers-LASB ja fliigakarsinnoissa Tiikerit-LNM.

Tämän takia minä tykkään salibandysta.
 
Viestejä
140
Tänään nähtiin kaks sählyjengii kentällä. Ei voi jumalauta päästää pleijareissa 9maalia jos mielii voittaa pokaalin. Kyllä on molemmilla peiliin katsomisen paikka. Ihan hirveetä sählyä. Se 4-0 classicille sarja jos nää joukkueet jatkaa tota kohellusta.
 
Viestejä
140
Minusta Indians lähtee siihen ennakkosuosikkina.
Lähtee ja Oilerssilla punttitutisee. Olin alkuun Oilerssin kannalla jatkoon menemisestä. Mutta nää esitykset ja varsinkin tämän päivän persraiskaus oli kyllä nannaa silmille. Toivottavasti inkkarit saa mennä hakee hopeet kaulaan. Peukut pystyyn.
 
Viestejä
28
Vaikka Inkkarit saikin aika rauhassa myllytellä koko vikan erän, niin kyllä Laakson piikkiin meni hyvin pitkälti. Tai sanotaan, että olisi voinut myös täysin omalta osaltaan hoitaa voiton. On aika julmaa katsottavaa Floorball scannerin data pelistä etenkin Laakson osalta.
 
Viestejä
430
No nyt syöttää Indians oikein korkojen kera takas sitä samaa paskaa Oilersille, mitä ovat itse ottaneet vastaan viimeiset vuodet.

Uskomaton nousu Heimolta, mutta miten voi pelata noin huonosti ja pelokkaasti koko kolmannen erän ja varsinkin 5vs6 pelin kuin Oilers teki. Pariin-kolmeen maaliin kun ero kutistui, niin näytti vain ajan kysymykseltä milloin on tasan. Ei katkoja, ei peittoja, Laaksolla ei varmaan yhtäkään torjuttua vetoa siinä vaiheessa. 59.59 on tietty melkoisen katkeraa puuhaa, mutta jo muutaman sekunti sitä ennen oli VKainulaisella tuhannen taalan tontti tehdä tasoitusmaali (johon ihme kyllä Laakso venytti jalan väliin). Uskomattoman paskasti puolustettu ja valmennuskaan ei reagoinut yhtään mitenkään kuin vasta ihan lopussa.

Ei liene epäselvää kummalla on henki päällä perjantaina ja kummalla kädet tärisee. Oilersilla näyttää myös alkavan olla bensa ihan lopussa, Indiansilla tuskin painaa tällä hetkellä tippaakaan.
 
Viestejä
655
Vaikka Inkkarit saikin aika rauhassa myllytellä koko vikan erän, niin kyllä Laakson piikkiin meni hyvin pitkälti. Tai sanotaan, että olisi voinut myös täysin omalta osaltaan hoitaa voiton. On aika julmaa katsottavaa Floorball scannerin data pelistä etenkin Laakson osalta.
Laakso on ollut hyvä maalivahti kunnes… miksiköhän oli pelin sivussa? Sen jälkeen ei ole pallo tarttunut normaaliin tapaan.
Vai onko mun fiilis väärä tässä?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
11
Mikä peli! Indians onnistui kaikessa. Maalivahdin vaihto pelissä nro.3 ja nyt noi kundit alkoivat pelaamaan kolmannessa erässä. Tiukille meinasi tänään mennä, mutta tämä on parasta sählyä!
 
Viestejä
28
Ehkä sittenkin tämän kevään suurin ihme on, jos finaaleista saadaan mitenkään kunnon vääntöjä aikaan. Oilers on aivan loppu ja Indians on vääntänyt nämä voitot vaan ja ainoastaan Oilersista.
 
Viestejä
430
Laakso on ollut hyvä maalivahti kunnes… miksiköhän oli pelin sivussa? Sen jälkeen ei ole pallontarttumut normaaliin tapaan.
Vai onko mun fiilis väärä tässä?
Ei ole väärä, siltä se tosiaan näyttää. Tosin luulen, että Indians on myös skoutannut nyt aika hyvin mihin uppoaa joka veto. Tänään melkein kaikki taisivat olla alanurkissa. Ei sillä että Indiansinkaan kassarit vakuuttaisivat yhtään sen enempää, myös Jokisalolta hämmentävän huono peli tänään viikonlopun jälkeen.
 
Viestejä
8,082
Ei ole väärä, siltä se tosiaan näyttää. Tosin luulen, että Indians on myös skoutannut nyt aika hyvin mihin uppoaa joka veto. Tänään melkein kaikki taisivat olla alanurkissa. Ei sillä että Indiansinkaan kassarit vakuuttaisivat yhtään sen enempää, myös Jokisalolta hämmentävän huono peli tänään viikonlopun jälkeen.
Tämä on minusta Indiansilla ihan normaalia. Tasaisuus puuttuu maalivahtisektorilta täysin. Minä en lähde sanomaan, että Indians maalivahdit ovat huonoja, mutta onhan tuo valmennuksellekin oltava melkoinen painajainen, kun pitää arvailla, että kumpikohan siellä tänään osaa pelata ja kumpi ei. Ja huomenna homma voi olla taas toisinpäin.
 
Viestejä
8,082
Oli se. Katto jäähyboksista kun Junnila naulas tasan.
Korjataan tätä sen verran, että jäähyllä oli Tuomas Iiskola, ei Heikki. Mutta en minä siltikään näe, että tämä yhtään huonommin olisi ilman Heikki Iiskolaa mennyt. Tässä tuli kuitenkin nimenomaan puolustuspään epäonnistuminen.
 
Viestejä
28
Mitenköhän tuon finaalin alkamisajankohta määräytyy? Ilmeisesti sunnuntai ei ole kuitenkaan lukkoon lyöty. Myös sekin aika erikoista, että Classicin ja Krp:n mahdollinen seiska peli olisi pelattu jo huomenna.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös