Pääkallo.fi

Vuoden 2024 MM-kisat, Malmö, Ruotsi

Koko kisat maksoi 24,90€, jolla näkee suorat ja tallenteet. 48 peliä, eli se on n. 50snt peli. Hinta kyllä on varsin halpa.
Ei ollut rahakysymys itsellä. Enemmänkin kyse on siitä kuinka kätevää pelien katsominen on. Kun ensimmäiset 5 asiaa mitä kuulin tuosta palvelusta oli negatiivisia, ostopäätös oli myös negatiivinen minun osaltani.

Ei ollut rahakysymys itsellä. Enemmänkin kyse on siitä kuinka kätevää pelien katsominen on. Kun ensimmäiset 5 asiaa mitä kuulin tuosta palvelusta oli negatiivisia, ostopäätös oli myös negatiivinen minun osaltani.
Ei kannata uskoa dumaamisiin testaamatta. On nimittäin aivan helkkarin kätevää. Peli päälle käänykästä, castaus telkkariin tai AirPlay Apple-tv:seen (mulla on iphone) ja toimii kuin junan vessa. 1080p eli FHD.
Mitään ongelmia ei oo ollu. (No ok, IFF selostajat on tylsiä vrt. mihin on tottunut.)

Salibandy-tv sais ottaa mallia tästä.

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen

CWE

Ei kannata uskoa dumaamisiin testaamatta. On nimittäin aivan helkkarin kätevää. Peli päälle käänykästä, castaus telkkariin tai AirPlay Apple-tv:seen (mulla on iphone) ja toimii kuin junan vessa. 1080p eli FHD.
Mitään ongelmia ei oo ollu. (No ok, IFF selostajat on tylsiä vrt. mihin on tottunut.)

Salibandy-tv sais ottaa mallia tästä.
Heti kun menit julkisesti kehumaan niin striimi ilmeisesti kyykännyt, eivätkä saa Sveitsi-Latviaa näkyviin. Hienosti taas IFF!

Heti kun menit julkisesti kehumaan niin striimi ilmeisesti kyykännyt, eivätkä saa Sveitsi-Latviaa näkyviin. Hienosti taas IFF!
Joo, meni muutama minuutti alusta. Mutta ainakin niistä, mitä mä oon katsonut, tää oli eka stiplu ja on nyt toiminut hyvin siitä lähtien kun alko toimimaan.
Nyt mennää erätauolle.

Latvia johtaa, toki vain yhdellä ja aikaa on. Mutta kumpi lie tässä turnauksessa Suomelle vaikeampi vastustaja..no ehkä se Latvia hoituisi alkulohkoa paremmin jos vastaan tulisi.

Jes! Onnittelut Latvialle, yllätysvoitto, mutta merkkejä oli kyllä ilmassa, SUI heikentynyt, LAT nousussa, Latvia voitti harjoitusmatsin v. 2022 ja 2023, Milloinkohan viimeksi TOP4 ei ole ollut FIN/SWE/TSE/SUI?

Jes! Onnittelut Latvialle, yllätysvoitto, mutta merkkejä oli kyllä ilmassa, SUI heikentynyt, LAT nousussa, Latvia voitti harjoitusmatsin v. 2022 ja 2023, Milloinkohan viimeksi TOP4 ei ole ollut FIN/SWE/TSE/SUI?
Nopeasti katsottuna ainakin mitalit on aina mennyt jollekkin noista sitten ekojen kisojen 96 kun Norja oli pronssilla.

2012 Saksa oli välierissä. Ruotsi voitti Suomen finaalissa ja Sveitsi oli pronssilla.

Tänään(kin) Classicin Trekse tilastoissa (tasoitti 3-3) ja Lasbin Malkavs syötti ratkaisun.

Viimeksi muokattu:
Kakkosella ongelmia joo, mutta ei kolmonen sekään kyllä todellakaan loistanut.
No kyllä se lähes joka vaihdossa pyöritti ja lopuksi sai myös tuloksen👍.

Classic kentän vaihdoissa melkein koko ajan pallonmenetyksiä ja myös 2 jäähyä. Nyt kannattas tän pelin osalta ottaa C-lasit pois🤔

No kyllä se lähes joka vaihdossa pyöritti ja lopuksi sai myös tuloksen👍.

Classic kentän vaihdoissa melkein koko ajan pallonmenetyksiä ja myös 2 jäähyä. Nyt kannattas tän pelin osalta ottaa C-lasit pois🤔
Väärä ketju, siirsin itse lainaamasi viestin. Huoh lasit nimenomaan pois ja lepo vaan, juuri sanoin, että ongelmia on? Palloa kaikki hallitsi vaikka kakkosella eniten menetyksiä. Melkein koko ajan? Ja juu, huomasin kyllä jäähyt, toinen kv. peleihin varsinkin kyseenalainen, toinen selkeä. Kolmonen sai maalin, mutta kehällä enimmäkseen nekin pyörii. Mutta väärä ketju.

Pakkipari sotkee kakkosen pelin. Classic -kenttä muotoon:
Salin-Lastikka-Johansson
Salo-Akola

Kärkiveivaajat penkille.
Astala Kainulainen Iiskola
Lehkosuo Mäkinen

Salin Salo Heikkilä
Tykkyläinen Laitila

Hyvärinen Rantala Ahola
Akola. Jonaeson

Myös Heikkilä Hyvärisen paikalle ja Johansson / Lastikka 2 oikeaan / varalle 1 oikeaan.

Niemelä out!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.