En rähjää vaan alunperin kysyin. Sitten kun ylläpito ei lukenut kysymystä, eikä vastausta kysymyksiin, vaan jatkoi väittämistä että olenhan minä jutun löytänyt joten ei kun lukemaan ja jatkoin kyselemistä toki hieman turhautuneena, niin sekö on rähjäämistä osaltani. Fakta on että ainoa mitä olen voinut lukea on se lainaus minkä laitoin. JOS ylläpito olisi vastannut, että osalla selaimista tekstit ei ikävä kyllä näy kokonaisuudessaan, eikä olisi alkanut viisastelemaan jostain WhatsApp-ongelmista, niin asia olisi tullut jo alussa selväksi. Jos luet kommentit ilman "Pääkallo asemaa" huomaat, että alkuperäiseen kysymykseen ei meinannut saada selkeää vastausta ja vituttaahan se. Mainokset ymmärrän ja olin käsityksessä, että mainos pitää katsoa päästäkseen juttuun koska vihreällä ja valkoisella olevia kommentteja (eli juttua kokonaisuudessaan) ei muuten näkynyt. Ilmeisesti ei tarvitse koska se ei liity juttuun mitenkään. Tuotiinko asia esiin kun sitä ihmettelin. Ei.
Joten se siitä rähjäämisestä.
Lainaus ylläpidon viimeisestä viestistä "Jos haluat lukea sisällön, se on saatavillasi ". Tuntuuko, että ylläpito on ymmärtänyt, että Firefoxilla ja Microsoft edgellä se ei ole saatavilla? Ei ole. Muut hei ihan sama. Osaltani tämä oli tässä. Toivottavasti ylläpitokin ymmärtää asian.