Pääkallo.fi

A-junnujen 1-divarikarsinnat 2019-20

Viestejä
99
Hifk A- Indians A 3-10. Ifk täysin vastaantulija tuossa ottelussa

Outo tulos viime kauteen peilaten. Hifk oli kuitenkin nousi viime kaudella a-divariin nimenomaan Indiansia vastaan, eikös? Onko Hifk sitten menettänyt merkittävästi pelaajiaan muualle (Tähkien lisäksi) vai onko Indians saanut vahvistettua rivejään? Tunnetko yhtään tilannetta alueella?
 
Viestejä
240
Outo tulos viime kauteen peilaten. Hifk oli kuitenkin nousi viime kaudella a-divariin nimenomaan Indiansia vastaan, eikös? Onko Hifk sitten menettänyt merkittävästi pelaajiaan muualle (Tähkien lisäksi) vai onko Indians saanut vahvistettua rivejään? Tunnetko yhtään tilannetta alueella?
Minulla ei ole tarkempaa tietoa, kuulin tuloksen eräältä paikalla olleelta
 
Viestejä
19
Pelistä osan nähneenä toteaisin, että siinä vastakkain oli joukkue joka on juuri palannut kesälomalta ja joukkue, joka on treenannut loppukuun karsintoja varten. Näytti hifkillä olevan vielä paketti melko levällään. Indians sen sijaan käsitykseni mukaan saanut monia hyviä uusia vahvistuksia ja mennee heittämällä divariin karsinnoista lohkosta, joka ei ole pahimmasta päästä.
 
Viestejä
304
[QUme kauteen peilaten. Hifk oli kuitenkin nousi viime kaudella a-divariin nimenomaan Indiansia vastaan, OTE="Zorro, post: 16111, member: 40 onko Indians saanut vahvistettua rivejään? Tunnetko yhtään tilannetta alueella?0"]Outo tulos viieikös? Onko Hifk sitten menettänyt merkittävästi pelaajiaan muualle (Tähkien lisäksi) vai[/QUOTE]
Eipä toi ilman Kasperia erikoinen joukkue ole.
 
Viestejä
19
HIFK pelasi kylläkin Rangersia vastaan divarin karsinnat ja Loviisan Tor Indiansia vastaan.

Tänään pelattu Loviisassa kolmen joukkueen miniturnaus, onko tuloksista tietoa?
 
Viestejä
154
Tänään pelattu Loviisassa kolmen joukkueen miniturnaus, onko tuloksista tietoa?[/QUOTE]

Ac Haki-Loviisa 1-9 ja huhujen mukaan NST vei Hakia sen verran pahasti että pojat oli lopettanut maalien laskemisen NST:een johtaessa 13-2
 
Viestejä
8
Somesta luettuna ilmeisesti Wirmo voittanut harkkapelissä Salban 4-2 ja tänään paikanpäällä nähtynä kaatui Fosu aika runsas maalisessa kamppailussa. Mistäköhän ovat porukan raapineet kun ei viimekaudella ollut ollenkaan a poikien joukkuetta.
 
Viestejä
15
Somesta luettuna ilmeisesti Wirmo voittanut harkkapelissä Salban 4-2 ja tänään paikanpäällä nähtynä kaatui Fosu aika runsas maalisessa kamppailussa. Mistäköhän ovat porukan raapineet kun ei viimekaudella ollut ollenkaan a poikien joukkuetta.

Käsittääkseni heillä jengi viime kaudella B:n divarissa, olisiko tässä porukan pohja?
 
Viestejä
99
HIFK pelasi kylläkin Rangersia vastaan divarin karsinnat ja Loviisan Tor Indiansia vastaan.

Tänään pelattu Loviisassa kolmen joukkueen miniturnaus, onko tuloksista tietoa?

Mun moka. Ei tosin ratkaisevasti muuta mun pointtia kun Rangers oli kuitenkin runkosarjassa Indiansia vahvempi porukka. Tai no miten senkin nyt sitten ottaa. Inkkarithan pelasivat melkoisen vahvan kevätkauden. Joka tapauksessa Indiansin tie näyttää aika selkeästi käyvän uudestaan kohti divaria, elleivät kovasti nyt karsinnoissa sitten kyykkää.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
15
Joku uskoi Rangersin yllätykseen omassa lohkossaan. Huhujen mukaan kuitenkaan yksikään divariapu ei ainakaan vielä ole pelillä saatika treenillä porukan kanssa ollut.
 
Viestejä
99
Joku uskoi Rangersin yllätykseen omassa lohkossaan. Huhujen mukaan kuitenkaan yksikään divariapu ei ainakaan vielä ole pelillä saatika treenillä porukan kanssa ollut.

Joo näin mä ainakin itse ennustelin. Tosin muut lohkon joukkueet ovat itselle hyvin vieraita, joten jossain määrin mutuillen on menty. Uskon kyllä että vaikkei divariavut ole Aan reeneissä olleet, tulevat he silti karsintoihin pelaamaan. Tuntuisi hullulta jättää moinen valtti käyttämättä.
 
Viestejä
99
Ja mitä tuohon Wirmoon niin viime kauden B divarissa tosiaan löytyi Maskun ja Wirmon yhdistelmäjengi. Järin menestyksekkäästi kausi ei kyseisessä sarjassa sujunut mutta kyllä siitä varmasti saa ihan kelvollisen rungon a-poikien joukkueelle. Turussa ja lähialueilla on kuitenkin suht paljon seuroja joten jokunen vahvistava siirtokin on täysin mahdollinen. Vastuksena kuitenkin viime kauden divarijengi, joten voitto on sikäli ihan noteerattava asia. Salban A:n taso tällä kaudella sitten onkin ainakin mulle täysi kysymysmerkki.
 
Viestejä
15
Ja mitä tuohon Wirmoon niin viime kauden B divarissa tosiaan löytyi Maskun ja Wirmon yhdistelmäjengi. Järin menestyksekkäästi kausi ei kyseisessä sarjassa sujunut mutta kyllä siitä varmasti saa ihan kelvollisen rungon a-poikien joukkueelle. Turussa ja lähialueilla on kuitenkin suht paljon seuroja joten jokunen vahvistava siirtokin on täysin mahdollinen. Vastuksena kuitenkin viime kauden divarijengi, joten voitto on sikäli ihan noteerattava asia. Salban A:n taso tällä kaudella sitten onkin ainakin mulle täysi kysymysmerkki.

Kyllä, toi Salba on joo aika jokerikortti kun sivuillakin mainitaan AB-akatemia nimellä ja rinki taitaa olla suht valtava, kumpaan panostavatkaan sit enemmän on itselle ainakin kyssäri...
 
Viestejä
99
Kyllä, toi Salba on joo aika jokerikortti kun sivuillakin mainitaan AB-akatemia nimellä ja rinki taitaa olla suht valtava, kumpaan panostavatkaan sit enemmän on itselle ainakin kyssäri...

Joo ja siellä on Edustuskin jonkinmoisen katastrofin keskellä tultuaan suoraan 2 sarjatasoa alaspäin. Näkyykö sekin sitten junnuissa? Se edari lienee kuitenkin prioriteeteista kaikkein suurin.
 
Viestejä
15
Joo ja siellä on Edustuskin jonkinmoisen katastrofin keskellä tultuaan suoraan 2 sarjatasoa alaspäin. Näkyykö sekin sitten junnuissa? Se edari lienee kuitenkin prioriteeteista kaikkein suurin.
Aika näyttää, sen uskallan sanoa et monta hyvää jengiä jää tällä nyky systeemillä pelailemaan aluesarjoja.
 
Viestejä
15
OLS on kyllä todella mielenkiintonen, sillä mistään ei oikein tietoa löydy mikä joukkueen tila tällä hetkellä on. Yhdestäkään treenipelistä ei taida tänne olla tietoa ilmestynyt... Mikäli Haudanlampi ja muut starat on käytössä niin taitaa materiaali olla omaa luokkaa...
 
Viestejä
64
Joo näin mä ainakin itse ennustelin. Tosin muut lohkon joukkueet ovat itselle hyvin vieraita, joten jossain määrin mutuillen on menty. Uskon kyllä että vaikkei divariavut ole Aan reeneissä olleet, tulevat he silti karsintoihin pelaamaan. Tuntuisi hullulta jättää moinen valtti käyttämättä.

Ketä Rangersin divariavut mahdollisesti olisivat? Viime vuonna divaria Rangersissa pelasi nykyisistä A-ikäisistä vain Samu Andersson
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös