Pääkallo.fi

A -poikien 1-divisioona kausi 2019-2020

Viestejä
8
Se alkaa olla ensimmäinen neljännes pelattuna. Melko tasaiselta sarja vaikuttaa. Voi tulla loppuakohden jännä sarja.
Onko yllättäjiä/alisuoriutujia/suonenvetoja? Kertokaa...
 
Viestejä
99
Itse olen yllättynyt eritoten SBS Wirmon terävästä alusta sarjassa. Mitään ennakotietoa jengistä mulla ei etukäteen ollut, mutten uskonut joukkueen olevan noin vahva divariin. Noh, enpä aliarvioi enää. Vaisuja puolestaan ovat olleet viime kaudella vahvat Liminka ja O2-Jyväskylä. Väläyksiä tämänhetkistä tulosta paremmista otteista on kuitenkin nähty molemmilta.
 
Viestejä
24
Itse olen yllättynyt eritoten SBS Wirmon terävästä alusta sarjassa. Mitään ennakotietoa jengistä mulla ei etukäteen ollut, mutten uskonut joukkueen olevan noin vahva divariin. Noh, enpä aliarvioi enää. Vaisuja puolestaan ovat olleet viime kaudella vahvat Liminka ja O2-Jyväskylä. Väläyksiä tämänhetkistä tulosta paremmista otteista on kuitenkin nähty molemmilta.
O2 heräili taistelemaan voitoista viimekaudellakin liian myöhään
 
Viestejä
99
Joo ja onhan siellä myös OLS. Muutama kova jengi taistelee noususta tänäkin vuonna joten ei yhdellä kädellä tarvitse pelata kenenkään tai voi käydä ohraisesti. Mutta oliskos tuolle A-poikien kakkosdivarille omaa ketjua kun tuntuu keskustelua herättävän?
 
Viestejä
37
Juu ei. Mutta kiitos sinulle kun liityit keskusteluun tuomaan syventävää analyysiä. Äitis on varmaan ylpeä siitä minkälaisen lapsen on kasvattanut. Taisit olla vaihtoaitiossa jo 3-vuotiaana saamassa elämänkokemusta ja täytit mehupullot siinä samassa.
Pakko nauraa näille äitis jutuille :D
 
Viestejä
687
Hassua, että vedotaan johonkin korkeampaa auktoriteettiin kuten "sarjan tasoon" huomioiden, että kyseistä sarjaa pelataan vasta toista vuotta valtakunnallisesti ...

Ja luulen, että puuhelmisählymielikuvaan (yhdys sana) vaikuttaa huomattavasti moni muu asia kuin erään ottelun 5-vuotiaan lapsen touhu. Salibandyä voisi hyvin markkinoida vastavoimana esimerkiksi jääkiekolle missä lapset ja lapsiperheet ovat tervetulleita viettämään vapaa-aikaa perheen kesken. Toki voin olla väärässäkin.

Taitaa tulla taas pitkä ketju kun Reijakin löysi tämän. Huh huh. Mut hei. Kiitos kun päätit päteä kieliopilla. Vahvaa argumentointia.
 
Viestejä
10
Jokos Kaipiolle riitti? Jari Leppänen nimetty päivän peliin vastuuvalmentajaksi ja Kari Jussila tullut avuksi. Leppäsellä päivän komennus vai pidempi pesti?
 
Viestejä
17
Joulu alkaa lähestyä ja pelejä pelailtu kohta kolmannes..
Indianssilla suunnilleen sama määrä pisteitä, kuin koko viimekaudella. Tuolla aikaisemmin kynän säilää käyttäneille ja kovaakin tekstiä kirjoittaneille. Kyllä Espoossa selvästi on alettu tehdä hyvää ja laadukasta työtä. Muutaman pelin nähneenä, saa muut joukkueet tehdä illasta toiseen ihan täyden päivätyön viedäkseen pisteet kotiin.
Koovee ei eilisessä pelissä vakuuttanut ja turhautumista oli paljon esillä mm. Veskari komenneltiin suihkuun. Eilinen peli oli varsin yksipuolinen esitys Heimolta.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
99
Ihmettelen kovasti tuota Granin meininkiä. Paljon on pisteitä napsinut, mutta sitten kun on tullut muita kärkijengejä vastaan (NST, Karhut) niin aika kova suhina käy omassa päässä. Onko joku nähnyt pelejä?
 
Viestejä
89
Jokos Kaipiolle riitti? Jari Leppänen nimetty päivän peliin vastuuvalmentajaksi ja Kari Jussila tullut avuksi. Leppäsellä päivän komennus vai pidempi pesti?

Kaipiolle taisi tulla potkut. Huhujen mukaan tilanne ollut kestämätön jo pidemmän aikaa. Potkut sinäänsä ei yllätä jos valmennuksen henkilöjohtaminen ja pelaajien kanssa kommunikointi on kuin 1970 luvun neuvostoliitosta. Lisäksi fysiikkaharjoittelu millä ei ole mitään fysiologisia perusteluja ainoastaan rikkoo pelaajat ja altistaa loukkaantumisille. Tässä varmaan suurimmat syyt potkuihin.
 
Viestejä
123
Kaipiolle taisi tulla potkut. Huhujen mukaan tilanne ollut kestämätön jo pidemmän aikaa. Potkut sinäänsä ei yllätä jos valmennuksen henkilöjohtaminen ja pelaajien kanssa kommunikointi on kuin 1970 luvun neuvostoliitosta. Lisäksi fysiikkaharjoittelu millä ei ole mitään fysiologisia perusteluja ainoastaan rikkoo pelaajat ja altistaa loukkaantumisille. Tässä varmaan suurimmat syyt potkuihin.

Aikas rajua jos näin tosiaa on. Kovin kauaa ei ehtinyt KooVeessa vanhenemaan. Eikä kovin myyvää Kaipiolle kun kenkää tulee kaikkialta.
 
Viestejä
123
Kooveen A-poikien valmennuksen muutoksista on uutisoitu ennen viikonloppua.

Kiitos. Onpahan mennyt täysin ohi tämä uutinen vaikka seuran SoMe-kanavia seuraankin.

Jaa. Ei tästä näemmä SoMe-kanaville (ainakaan FB) olla vaivauduttu uutisoimaan.
 
Viestejä
8
Puoliväli alkaa häämötellä ja ensimmäinen kierros tätämyöden kohta pelattu kokonaan. Mikä on "asiantuntijoiden" kommentit tähän kohtaan kautta? Onko noussut yksilöitä tai jotain muuta mielenkiintoista sarjasta?
 
Viestejä
1
Karhut ollu todella vahvoja ja osaa mättää maaleja, ei yllätä että on sarjan kärjessä ja mitä itse olen nähnyt muutaman granin pelin niin heidän 1 kentän tulos vastuu näyttää olevan yhden pelaajan harteilla.
 
Viestejä
99
Itseäni kiinnostaa kovasti mikä Karhuista tekee tällä hetkellä niin ylivoimaisen joukkueen. Ei ole varmastikaan sattumaa että ilta toisensa perään vastustajan verkko heiluu sen 15+ kertaa.
 
Viestejä
17
Karhut on tehnyt kyllä vakuuttavaa jälkeä. Inkkarit hakee kans voittoja illasta toiseen. Näyttää sille, että niiden perusrosteri riittää ja kun Liiga vahvistukset mukana saa muut tehdä ihan kaikkensa pysyäkseen mukana. Keskikastissa vielä kaikkisaumat nousta karsimaan. HIFK:lla alkaa olla kiire mikäli meinaa ehtiä edes karsimaan.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös