Pääkallo.fi

A-poikien SM-sarja 2019-2020

Viestejä
1,113
Classic Steelers 8-3 Ft. Aika yksipuolinen näytös oli, tosin ei yllättänyt Steelersin kokoonpanon puutteista johtuen
 
Viestejä
1,103
TPS-SPV olikin kunnon pleijaripeli runkosarjan keskellä. Enemmän tunnetta ja vähemmän järkeä. Ansaitut 2p hienosti taistelleelle TPS-jengille!
 
Viestejä
482
Juuri näin, mutta kannattaa myös miettiä katsomokäyttäytymistä. Tässä pelissä oli ylilyöntejä, joihin tuomarit joutuivat puuttumaan
Katsomokäyttäytymisen osalta olen 100% samaa mieltä, mutta selvittäkää nyt hyvät ihmiset faktat ennen kuin alatte kirjoittelemaan tänne mitä sattuu.
 

Pro

Viestejä
60
Katsomokäyttäytymisen osalta olen 100% samaa mieltä, mutta selvittäkää nyt hyvät ihmiset faktat ennen kuin alatte kirjoittelemaan tänne mitä sattuu.

no, kerrotko vaikka sinä mitä oikeasti tapahtui, jos täällä esitetyt tiedot eivät pidä paikkaansa?
 
Viestejä
482
Tämän tarkentaminen ei kuulu minulle. Satun vain tietämään mutta pointtini on se - etenkin kaikille nuorille täällä - älkää kirjoittako mitä sattuu, vaikka kirjoittaa nimimerkillä on vastuussa kirjoittelustaan. Tämän enempää en itse tästä kirjoita.
 
Viestejä
64
Katsomokäyttäytymisen osalta olen 100% samaa mieltä, mutta selvittäkää nyt hyvät ihmiset faktat ennen kuin alatte kirjoittelemaan tänne mitä sattuu.

Jos nuo kirjoitukset ovat mitä sattuu, kuten annat ymmärtää ja sinulla on tapauksesta faktoja, niin olisi varmaan hyvä kirjoittaa oikaisu
 
Viestejä
3
En tiedä mistä faktoista "Peku" yrittää valistaa, kun todellisuudessa spv:n työntekijä, joka oli humalapäissään huudellut lensi loppujen lopuksi tuomarin/järkkärin toimesta pihalle katsomosta. Itse pelissähän ei tapahtunut ylilyöntejä, vaikka tunnetaso olikin hyvin korkealla.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
543
Yksi pelkästään tähän ketjuun kirjoittamista varten eilen illalla rekisteröity nimimerkki bannattu, samoin kuin hänen toinen hetkeä aiemmin rekisteröimänsä nimimerkki.

Suosittelemme tosiaankin miettimään kerran, kaksi tai vaikka kolmekin kertaa ennen kuin tämän tapaiseen keskusteluun painatte Lähetä vastaus -painiketta. Tämäkään foorumi ei elä irrallaan muusta todellisuudesta, vaan esimerkiksi Suomen rikoslainsäädäntö pätee myös tänne kirjoitettuihin viesteihin.
 

Säbantteri

En tiedä mistä faktoista "Peku" yrittää valistaa, kun todellisuudessa spv:n työntekijä, joka oli humalapäissään huudellut lensi loppujen lopuksi tuomarin/järkkärin toimesta pihalle katsomosta. Itse pelissähän ei tapahtunut ylilyöntejä, vaikka tunnetaso olikin hyvin korkealla.

Siis mikä SPV:n työntekijä? Siis oikeasti SPV:n joukkueeseen liittynyt toimihenkilö vai joku huutosakin johtajan apupoika. Tuollaisen tiedon olisi syytä olla 100% varma, jos väitetään että joukkueen taustahenkilö olisi siellä riehunut humalassa. Jos näin on, niin varsinkin SPV:n ollessa kyseessä, hän lienee tänään jo entinen "työntekijä"
 
Viestejä
780
Se henkilö, jonka nimi tällä palstalla oli hetken esillä, näyttää edelleen löytyvän SPV:n nettisivuilta.
 

Säbantteri

Yksi pelkästään tähän ketjuun kirjoittamista varten eilen illalla rekisteröity nimimerkki bannattu, samoin kuin hänen toinen hetkeä aiemmin rekisteröimänsä nimimerkki.

Suosittelemme tosiaankin miettimään kerran, kaksi tai vaikka kolmekin kertaa ennen kuin tämän tapaiseen keskusteluun painatte Lähetä vastaus -painiketta. Tämäkään foorumi ei elä irrallaan muusta todellisuudesta, vaan esimerkiksi Suomen rikoslainsäädäntö pätee myös tänne kirjoitettuihin viesteihin.

Kun täältä nyt on osa kommenteista poistettu ja osa näkyy, joissa enemmän tai vähemmän suorasti vihjaillaan joistain epäasiallisuuksista. Ja ilmeisesti joitain nimiäkin on jossain vaiheessa ollut esillä, lienee oikeus ja kohtuus niin asianosaisia kuin yleisöäkin kohtaan, että Pääkallo selvittää asioiden todellisen laidan ja uutisoi, mitä oikeasti on tapahtunut. Tai jos mitään ei ole tapahtunut, puhdistaa näin epäilyksenalaisten maineen.
 

Säbantteri

Mielestäni voisi poistaa ihan kaikki tähän liittyvät viestit, lopettaa keskustelun ko. aiheesta ja palata itse asiaan eli A-poikien SM-sarjakauteen 2019-2020.

Totta, että tämä asia ei ole ydinjuttu palstalla A-poikien SM-sarjakausi 2019-2020. Kuitenkin se keskustelu on täällä aloitettu ja ihan nimellä ihmistä syytetty, joten on väärin kaikkia kohtaan ellei asiaa vahvisteta tai kumota perättömänä.
 
Viestejä
64
Totta, että tämä asia ei ole ydinjuttu palstalla A-poikien SM-sarjakausi 2019-2020. Kuitenkin se keskustelu on täällä aloitettu ja ihan nimellä ihmistä syytetty, joten on väärin kaikkia kohtaan ellei asiaa vahvisteta tai kumota perättömänä.

Samaa mieltä
Twitterissä Koponen lupasi selvittää tapahtuneen ja siellä näkyy myös ketä seurasta on syytetty epäasiallisesta käytöksestä. Jos selvitys on tehty olisi hyvä joko puhdistaa syytetyn maine tai sitten pahoitella ylilyöntiä, jos sellainen on tapahtunut. Muuten epäilys jää elämään omaa elämäänsä.
 

Säbantteri

Samaa mieltä
Twitterissä Koponen lupasi selvittää tapahtuneen ja siellä näkyy myös ketä seurasta on syytetty epäasiallisesta käytöksestä. Jos selvitys on tehty olisi hyvä joko puhdistaa syytetyn maine tai sitten pahoitella ylilyöntiä, jos sellainen on tapahtunut. Muuten epäilys jää elämään omaa elämäänsä.

Hyvä näin. Olisi kuitenkin hyvä, jos tiedotus tulisi ns. puolueettomalta taholta. Miten uskottavaa se on, jos seura itse puhdistaa syytetyn mainetta?
 
Viestejä
442
Mielestäni voisi poistaa ihan kaikki tähän liittyvät viestit, lopettaa keskustelun ko. aiheesta ja palata itse asiaan eli A-poikien SM-sarjakauteen 2019-2020.


Toivoisin, että kaikki ottaisivat tästä koppia. Uusia topicceja voi avata liittyen esimerkiksi juniorisalibandyn katsomokäyttäytymiseen, sillä internetistä ei tila lopu kesken. Jokaista ketjua on mukavampi lukea, kun keskustelu pysyy otsikon määrittelemässä aiheessa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös