Pääkallo.fi

B-poikien valtakunnalliset 20-21

Ylläoleva nimimerkki myös lisätty bännättyihin.

Nämä viestit saattavat tuntua pojista hauskoilta läpiltä ja sisäpiirivitseiltä. Mutta yrittäkäähän nyt pitää mielessä, että tätä foorumia lukee viisinumeroinen määrä ihmisiä, ja silloin kaikki sisäpiiriläpät eivät ole enää yhtä hauskoja kuin kavereiden kesken pukukopissa.
Nyt ei kyllä ylläpito ymmärtänyt viestini ydintä. Tätä juuri tarkoitin.

Toivottavasti säästytään lätkässä tapahtuneelta ilmiöltä ja saadaan loppukarsinnat vietyä maaliin ilman ikäviä asioita. Toivottavasti kaikki joukkueet kantavat vastuun ja eivät lähde sooloilemaan ym säätelemään kipeiden tai flunssaisten pelaajien kanssa...

B-Poikien SM-karsintalohkon 1 - kaikki pelit striimataan Youtubeen - Finland Floorball Boys B LiveChannel

Pelit:
Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 12:00 ERÄVIIKINGIT - TIIKERIT

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 13:30 STEELERS - SBS WIRMO / MASKU

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 15:00 M-TEAM II - ERÄVIIKINGIT

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 16:30 SUDET SB - STEELERS

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 18:00 SBS WIRMO / MASKU - M-TEAM II

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 19:30 TIIKERIT - SUDET SB

B-Poikien SM-karsintalohkon 1 - kaikki pelit striimataan Youtubeen - Finland Floorball Boys B LiveChannel

Pelit:
Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 12:00 ERÄVIIKINGIT - TIIKERIT

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 13:30 STEELERS - SBS WIRMO / MASKU

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 15:00 M-TEAM II - ERÄVIIKINGIT

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 16:30 SUDET SB - STEELERS

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 18:00 SBS WIRMO / MASKU - M-TEAM II

Tikkurilan Urheilutalo Vantaa / 12.09.2020 klo 19:30 TIIKERIT - SUDET SB
Tuolta samalta kanavalta näkyvät myös lohkon 2 ottelut. Eli "kuolemanlohkon" jossa mittelevät Oilers, Indians, SPV, ÅIF, Josba ja Hatsina.

Kuolemanlohkon toisen kierroksen organisaatiolta tuli hyvät toimintaohjeet jatkolle taustajoukoille.
Toivottawasti myöskin rumpujenhakkaajalle..on ajantasalla..ettei hakkaa päättömästi..esim.jos oma joukkue yv .llä rytmittää jollain tavalla..hakkaamisrytmiä..viimexi siinä ei mun mielestä ollut mitää pelitapahtumaan liittyvää..tai sitten olen pösilö joka ei ymmärrä antautumista oman jengin kannustamiselle..lainkaan..
Ettei öljy läiky liikaa🙈
Ps.ei korwatulppii

Kuolemanlohkon toisen kierroksen organisaatiolta tuli hyvät toimintaohjeet jatkolle taustajoukoille.
Toivottawasti myöskin rumpujenhakkaajalle..on ajantasalla..ettei hakkaa päättömästi..esim.jos oma joukkue yv .llä rytmittää jollain tavalla..hakkaamisrytmiä..viimexi siinä ei mun mielestä ollut mitää pelitapahtumaan liittyvää..tai sitten olen pösilö joka ei ymmärrä antautumista oman jengin kannustamiselle..lainkaan..
Ettei öljy läiky liikaa🙈
Ps.ei korwatulppii
Ainakin Honka hallissa pari viikkoo sitten oli taustajoukoilla väljää..liikkua ja kannustaa...omia ja vastustajan joukkueita hyvässä hengessä.
Jos tehdään niin, että menet taas sinne Honkahalliin?

Kiitos winkistä...jälleen kerran..asiantuntijalta...onneksi en joudu kuuntelemaan kyseistä päätöntä hakkaamista...menen kuuloetäisyydelle honkahalliin siipisatona..anteeksi maalaisuuteni..kuitenkin ko ikäluokan seuraamista 10 v takana tähän mennessä takana..pääsääntöisesti pitkin maakuntaa..toiselpuolel jokkee..mehtimäes..zeppelinissä..urpolasa..porwoos..mosalla..en oo törmännyt wastaawaan..päättömyyteen

Kiitos winkistä...jälleen kerran..asiantuntijalta...onneksi en joudu kuuntelemaan kyseistä päätöntä hakkaamista...menen kuuloetäisyydelle honkahalliin siipisatona..anteeksi maalaisuuteni..kuitenkin ko ikäluokan seuraamista 10 v takana tähän mennessä takana..pääsääntöisesti pitkin maakuntaa..toiselpuolel jokkee..mehtimäes..zeppelinissä..urpolasa..porwoos..mosalla..en oo törmännyt wastaawaan..päättömyyteen
Näppäimistöstäsi löytynee myös v-kirjain siitä c:n ja b:n välistä. Sen käyttö selkiyttäisi jo osaltaan viestejäsi. Vielä mukaan vähän alkeellisia kielioppisääntöjä pilkun ja pisteen käytöstä niin viestistäsi voisi saada paremmin selkoa. Mutta itse asiasta olen samaa mieltä, oman joukkueen kannustaminen on toki suotavaa, mutta siinä vaiheessa kun Oilersin peleissä ei kuule edes omia ajatuksiaan ja paukutus jatkuu koko 60 minuuttia, on pelin seuraamisesta nautinto koko katsomossa kaukana. Olisi kohteliasta arvon rumpalilta miettiä ihan vähän muita katsojia ja vaikka pitää taukoja paukutuksessaan edes osan pelistä. Mutta kaikkihan eivät kykene muiden huomioon ottamuseen ha se on sääli se.

Näppäimistöstäsi löytynee myös v-kirjain siitä c:n ja b:n välistä. Sen käyttö selkiyttäisi jo osaltaan viestejäsi. Vielä mukaan vähän alkeellisia kielioppisääntöjä pilkun ja pisteen käytöstä niin viestistäsi voisi saada paremmin selkoa. Mutta itse asiasta olen samaa mieltä, oman joukkueen kannustaminen on toki suotavaa, mutta siinä vaiheessa kun Oilersin peleissä ei kuule edes omia ajatuksiaan ja paukutus jatkuu koko 60 minuuttia, on pelin seuraamisesta nautinto koko katsomossa kaukana. Olisi kohteliasta arvon rumpalilta miettiä ihan vähän muita katsojia ja vaikka pitää taukoja paukutuksessaan edes osan pelistä. Mutta kaikkihan eivät kykene muiden huomioon ottamuseen ha se on sääli se.
Jos nyt puhutaan Artosta niin kyllä hän on ainakin niissä peleissä rytmittänyt soitantoaan mitä itse olen katsomassa ollut (lähinnä lerssin vieraspelejä siis).

Kiitos säbäilijä...
Yritän parhaani mukaan hallita w.n käyttöä.
Ainakin itse .kun itse olin öljymiesten peliä seuraamassa..jopa heidän omat taustajoukot olivat korvat höröllään..
Yritetään olla neutraalisti kannustamassa molempia joukkueita.
Ainakin Oilerssin taustajoukot .kun oli viimeksi selustassa ..kommentoitiin hyvässä hengessä lehtereillä heidän kanssa.jos esim.tuomarilla tuli pieni lapsus.
No meitä on moneen junaan mielipiteitä ja osa meistä ei mahdu samaan vaunuun.
Toivottavasti, viestini on nyt tarpeeksi selkeä ja ei loukkaa ketään säbä taustavoimaa ja ja annetaan itse pelin tehdä seuraamisesta nautinnon.
Lainaten kurosen sanoja.
T.maatiainen

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.