Pääkallo.fi

B-poikien valtakunnalliset 20-21

Viestejä
13
Kiitos winkistä...jälleen kerran..asiantuntijalta...onneksi en joudu kuuntelemaan kyseistä päätöntä hakkaamista...menen kuuloetäisyydelle honkahalliin siipisatona..anteeksi maalaisuuteni..kuitenkin ko ikäluokan seuraamista 10 v takana tähän mennessä takana..pääsääntöisesti pitkin maakuntaa..toiselpuolel jokkee..mehtimäes..zeppelinissä..urpolasa..porwoos..mosalla..en oo törmännyt wastaawaan..päättömyyteen
Näppäimistöstäsi löytynee myös v-kirjain siitä c:n ja b:n välistä. Sen käyttö selkiyttäisi jo osaltaan viestejäsi. Vielä mukaan vähän alkeellisia kielioppisääntöjä pilkun ja pisteen käytöstä niin viestistäsi voisi saada paremmin selkoa. Mutta itse asiasta olen samaa mieltä, oman joukkueen kannustaminen on toki suotavaa, mutta siinä vaiheessa kun Oilersin peleissä ei kuule edes omia ajatuksiaan ja paukutus jatkuu koko 60 minuuttia, on pelin seuraamisesta nautinto koko katsomossa kaukana. Olisi kohteliasta arvon rumpalilta miettiä ihan vähän muita katsojia ja vaikka pitää taukoja paukutuksessaan edes osan pelistä. Mutta kaikkihan eivät kykene muiden huomioon ottamuseen ha se on sääli se.
 
Viestejä
1,347
Näppäimistöstäsi löytynee myös v-kirjain siitä c:n ja b:n välistä. Sen käyttö selkiyttäisi jo osaltaan viestejäsi. Vielä mukaan vähän alkeellisia kielioppisääntöjä pilkun ja pisteen käytöstä niin viestistäsi voisi saada paremmin selkoa. Mutta itse asiasta olen samaa mieltä, oman joukkueen kannustaminen on toki suotavaa, mutta siinä vaiheessa kun Oilersin peleissä ei kuule edes omia ajatuksiaan ja paukutus jatkuu koko 60 minuuttia, on pelin seuraamisesta nautinto koko katsomossa kaukana. Olisi kohteliasta arvon rumpalilta miettiä ihan vähän muita katsojia ja vaikka pitää taukoja paukutuksessaan edes osan pelistä. Mutta kaikkihan eivät kykene muiden huomioon ottamuseen ha se on sääli se.

Jos nyt puhutaan Artosta niin kyllä hän on ainakin niissä peleissä rytmittänyt soitantoaan mitä itse olen katsomassa ollut (lähinnä lerssin vieraspelejä siis).
 
Viestejä
7,837
Jos nyt puhutaan Artosta niin kyllä hän on ainakin niissä peleissä rytmittänyt soitantoaan mitä itse olen katsomassa ollut (lähinnä lerssin vieraspelejä siis).

Minusta se on hyvinkin oleellista, että se rumpujen paukuttaminen ei ole monotonista.
 
Viestejä
49
Kiitos säbäilijä...
Yritän parhaani mukaan hallita w.n käyttöä.
Ainakin itse .kun itse olin öljymiesten peliä seuraamassa..jopa heidän omat taustajoukot olivat korvat höröllään..
Yritetään olla neutraalisti kannustamassa molempia joukkueita.
Ainakin Oilerssin taustajoukot .kun oli viimeksi selustassa ..kommentoitiin hyvässä hengessä lehtereillä heidän kanssa.jos esim.tuomarilla tuli pieni lapsus.
No meitä on moneen junaan mielipiteitä ja osa meistä ei mahdu samaan vaunuun.
Toivottavasti, viestini on nyt tarpeeksi selkeä ja ei loukkaa ketään säbä taustavoimaa ja ja annetaan itse pelin tehdä seuraamisesta nautinnon.
Lainaten kurosen sanoja.
T.maatiainen
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
7,837
TPS ja Happee ovat myös varmistaneet paikkansa, samoin ErVi. Kolme suoraa paikkaa siis vielä jaossa.
 
Viestejä
10
Olipa Tikkurilassa hyvät järjestelyt. Korona-ohjeita kuulutettiin usein. Paikat merkitty joukkueittain. Nimilista miehitetty. Ovilla päivystys ja opastus. Maskeja ja käsidesiä jaossa. Näin se pitää hoitaa!
Aika eri me oli toisaa vkl paikkakunnalla tai esikarsinnoissa.
Pisteet Tiikereille tästä
Loistavaa Tiikerit!

Myllypuron Arena Centerissä koronaa ei oltu huomioitu tyypillisesti mitenkään..
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös