Katselin tulospalvelua ja mietin, että joukkueita voisi rankata monella tapaa. Yksi voisi olla se, kuinka monta pelaajaa on joukkueesta päässyt näissä yksittäisissä peleissä pisteille. Sieltä erottuu superpistenikkareita, jotka tekevät paljon pisteitä. Ja joukkueita joissa on monta kaveria pisteillä. Voisin viettää tulospalvelun parissa aikaa vaikka kuinka paljon. Innostavaa turhan tiedon tutkimista.
Katselin tulospalvelua ja mietin, että joukkueita voisi rankata monella tapaa. Yksi voisi olla se, kuinka monta pelaajaa on joukkueesta päässyt näissä yksittäisissä peleissä pisteille. Sieltä erottuu superpistenikkareita, jotka tekevät paljon pisteitä. Ja joukkueita joissa on monta kaveria pisteillä. Voisin viettää tulospalvelun parissa aikaa vaikka kuinka paljon. Innostavaa turhan tiedon tutkimista.
Tämä vain alleviivaa sitä, että osa joukkueista tekee tuloksen laajemmalla rintamalla kuin toiset. Tiettyjen joukkueiden välillä on isot erot siinä vaiheessa kun kokoonpanosta poistetaan vaikka paras maalintekijä sekä syöttäjä. Näin saattaa ihan hyvin tapahtua loukkien tai sairastumisien takia. Lajissa ei ole oikeaa tai väärää tapaa voittaa eli en nyt tarkoita, että jokaiseen maaliin pitää löytyä eri maalintekijä. Itse pidän kuitenkin enemmän siitä, että tulosta syntyy kaikkien ketjujen toimesta.Osaatko sanoa jotain tiettyjä ketkä ovat yllättäneet tai et olisi odottanut noin isoon nousukiitoon?
en nyt tarkoita, että jokaiseen maaliin pitää löytyä eri maalintekijä. Itse pidän kuitenkin enemmän siitä, että tulosta syntyy kaikkien ketjujen toimesta.
Itse näen asian niin, että yksittäinen pelaaja on helpompi pimentää kuin puolet joukkueesta. Loukkaantumiset tuovat sitten jo pelitapaan ongelmia mikäli joukkueesta ei löydy hyökkäyspäähän korvaavaa tulivoimaa. Joskus nämä tehopisteet peilaavat joukkueen epätasaisuutta, joskus taas ylikorostetusta pelitavasta. Kuten sanoin - yhtä ja oikeaa tapaa ei ole. Tehopisteiden liiallisen tuijottamisen sekä niiden kautta tapahtuvan "pelaajarankkaamisen" jätän muille.Niin tässäkin on se, että siinä vaiheessa kun tulee se kovempi vastustaja, niin kumpi on parempi
1) Sinulla on se pomminvarma maalintekijä joka tekee sen maalin tai ehkä useamman. Muut on täysiä turisteja kentällä, kun vastustajan puolustus nollaa heidät helposti.
2) Sinulla on kolme tasavahvaa kenttää, joista jokainen voi ehkä tehdä maalin - tai ihan yhtälailla olla tekemättä.
Jälkimmäinen on siinä mielessä tietysti parempi, että yksittäinen loukkaantuminen tms. ei sorra sitä koko korttitaloasi
Tämä vain alleviivaa sitä, että osa joukkueista tekee tuloksen laajemmalla rintamalla kuin toiset. Tiettyjen joukkueiden välillä on isot erot siinä vaiheessa kun kokoonpanosta poistetaan vaikka paras maalintekijä sekä syöttäjä. Näin saattaa ihan hyvin tapahtua loukkien tai sairastumisien takia. Lajissa ei ole oikeaa tai väärää tapaa voittaa eli en nyt tarkoita, että jokaiseen maaliin pitää löytyä eri maalintekijä. Itse pidän kuitenkin enemmän siitä, että tulosta syntyy kaikkien ketjujen toimesta.