Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten F-liigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2021-22

Status
Viestiketju on suljettu.

Säbantteri

Mika Moilanen Oilersiin mielestäni vähintäänkin mielenkiintoinen huhu. Onko Oilersilla tarvetta oikeaan laitaan?

Hakanen varmasti siirtymässä? Vai vain huhuilua.

Tuomas Ahoa huhuillaan ainakin neljään seuraan, yhtenä SPV. Mites sieltä Ervi-näkökulmasta? Onko mies oikeasti lähdössä ja mihin suuntaan? Onko tipsejä?
 

Mahoney

Tuomas Ahoa huhuillaan ainakin neljään seuraan, yhtenä SPV. Mites sieltä Ervi-näkökulmasta? Onko mies oikeasti lähdössä ja mihin suuntaan? Onko tipsejä?
Mulla ei siis mitään siteitä joukkueeseen(pelkkä fani siis olen), että ei löydy mitään tietoa! Menetys tottakai jos lähtee!
 
Viestejä
397
Mika Moilanen Oilersiin mielestäni vähintäänkin mielenkiintoinen huhu. Onko Oilersilla tarvetta oikeaan laitaan?

Toissakauden Moilanen kelpaisi milloin vaan, samoin kuin toinen "huhuttu" Kukkola. Viime kauden näytöillä ei paljoa käyttöä luulisi olevan kummallekaan. Erikoisia huhuja ja tuntuu, että jotain on ollut pakko Pääkallonkin ihan vaan keksiä saadakseen listoille jotain sisältöä.
 

Mahoney

Toissakauden Moilanen kelpaisi milloin vaan, samoin kuin toinen "huhuttu" Kukkola. Viime kauden näytöillä ei paljoa käyttöä luulisi olevan kummallekaan. Erikoisia huhuja ja tuntuu, että jotain on ollut pakko Pääkallonkin ihan vaan keksiä saadakseen listoille jotain sisältöä.
Jep. Oli raastavaa katsottavaa, kun ei edes metristä tyhjään maaliin osunut.
 

Säbantteri

Vieläkö muuten Erik Härkönen (Jymy) pelaa? Viime kaudella ei monessakaan ottelussa ollut kokoonpanossa. Nimi ei ole ollut missään huhuiluissa mukana, mutta vieläkö edes lasketaan enää aktiivipelaajaksi?
 
Viestejä
329
Vieläkö muuten Erik Härkönen (Jymy) pelaa? Viime kaudella ei monessakaan ottelussa ollut kokoonpanossa. Nimi ei ole ollut missään huhuiluissa mukana, mutta vieläkö edes lasketaan enää aktiivipelaajaksi?
Olisihan se sääli, jos ei keskialueen 360- (tai joskus jopa 1080-)veivejä enää näkisi...
 

Jussi Koivunen

Eiköhän Antsan (Roth) ajatukset ole siellä peliminuuttien/isomman roolin perässä. En itse enempää tiedä kuin huhut, mutta SPV:hen siirtyminen tuskin toisi sitä mitä Roth haluaa. Karhut, Jymy, Steelers olisi sitä mitä Antsa haluaa. Isompaa roolia.
 

Säbantteri

Eiköhän Antsan (Roth) ajatukset ole siellä peliminuuttien/isomman roolin perässä. En itse enempää tiedä kuin huhut, mutta SPV:hen siirtyminen tuskin toisi sitä mitä Roth haluaa. Karhut, Jymy, Steelers olisi sitä mitä Antsa haluaa. Isompaa roolia.

Eihän SPV ole todellisuudessa ollut edes spekulaatioissa. Täällähän yksi palstalainen esitti vain oman toiveensa nähdä Roth SPV:ssä. Mutta ei varmaan sopisi pelaajan ajatuksiin minuuttien ja vastuun kasvusta. Näätien kolmosketjusta SPV:n kolmosketjuun muutos olisi olematon tässä suhteessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Jussi Koivunen

Eihän SPV ole todellisuudessa ollut edes spekulaatioissa. Täällähän yksi palstalainen esitti vain oman toiveensa nähdä Roth SPV:ssä. Mutta ei varmaan sopisi pelaajan ajatuksiin minuuttien ja vastuun kasvusta. Näätien kolmosketjusta SPV:n kolmosketjuun muutos oli olematon tässä suhteessa.

Totta. Tällä hetkellä vaan huhuillaan kaikkea mahdollista, kun mitään faktaa ei oikein ole. Sen mitä itse olen ymmärtänyt, niin KrP:n uudet tulijat ollaan jo julkaistu. Eli se ajatus, että kaikki tulee Näätiin on vaan harhaa.

Runko pysyy samana. Lähtijöinä tosiaan Jalo Kouvonen, Henttonen (lopettanee) ja Roth sitten jonnekkin. Täällä ilmoille heitellyt Tuomas Ahot ja Miro Lehtiset ainakin sellaisia nimiä, joita en muualta kuin täältä ole kuullut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Säbantteri

Totta. Tällä hetkellä vaan huhuillaan kaikkea mahdollista, kun mitään faktaa ei oikein ole. Sen mitä itse olen ymmärtänyt, niin KrP:n uudet tulijat ollaan jo julkaistu. Eli se ajatus, että kaikki tulee Näätiin on vaan harhaa.

Runko pysyy samana. Lähtijöinä tosiaan Jalo Kouvonen, Henttonen (lopettanee) ja Roth sitten jonnekkin. Täällä ilmoille heitellyt Tuomas Ahot ja Miro Lehtiset ainakin sellaisia nimiä, joita en muualta kuin täältä ole kuullut.

Sama juttu SPV:n kanssa. Paljon on ollut varsinkin lähtöhuhuja. Totuus taitaa olla, että 1-2 vanhempaa pelimiestä lähtee ja samanverran vähemmälle peliajalle jääneitä nuoria vaihtaa maisemaa. Tulijoita lienee muutama, joista pari junnupuolelta on jo julkistettu.
 
Viestejä
275
Onko Olssin sopimuspelaajista iso osa vielä junnuiässä? En kyllä muuten löydä mitään järjen hiventäkään kasata tuommoista massaa sopimuspelaajia ja raahata mukaan tasapaksuja ulkopaikkakuntalaisia vielä?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös